#1-Hi, my name is Melinda-

28.5K 1K 645
                                    

AUTHORS NOTE:
Η Ιστορία αυτη γράφτηκε 6 χρόνια πριν, since we have 2024❤ Και ήθελα μονάχα να πω ότι στην πορεια της αναγνωσης, μπορεί να δείτε διαφορά λάθη, και ισως λάθος διατυπωμένες αποψεις, σκηνές και ιδέες, αλλά δεν θέλω να διορθώσω τίποτα απο αυτο το βιβλίο. Είναι η μεγαλύτερη μου αγάπη, και δεν θα αλλαζα τίποτα σε αυτο. Ίσως να το διορθώσω μια μερα συντακτικά, αλλά τίποτα παραπάνω.
Ελπίζω να το αγαπήσετε, οσο το αγαπω και εγω, όπως και τους ηρωες μου❤ Καλή αρχή! Μην διστάσεις να γελάσεις να αγαπήσεις κι να κλάψεις με την ψυχή σου.

-pinkone

Το παρον κεφάλαιο ειναι ενας βαρετος μικρος μονολογος της ηρωίδας που λειτουργει ως εισαγώγη.
Το κυριως θεμα της ιστοριας ξεκινα απο το 3ο οπου μπαινει και ο πρωταγωνιστής μας.

Ελπιζω να σας αρεσει η ιστορια μου και να μην βαρεθειτε!

Ly & Ty

Melinda...

Μμμμμ

Mel or Linda?

Ιουυυ! Μαλλον κανενα!

Melie or Lindie?

Απο το κακο στο χειροτερο παω!

Το Jane το αποκλείουμε εντελως!

Σκετο Melinda! Σιγα μην του συστήθω με ολο μου το ονομα. Θα κοιμηθει ο τυπος στην μεση του ονοματος... και οχι τιποτα αλλο θα παει στραφι το πρωτο πρωινο μου ξυπνημα.

"Γεια σας, ειναι Melinda Jane Κristof..."

Ιιι-ουυ! Ολόκληρος σιδηρόδρομος!

Τι ονομα ειναι αυτο τελος παντων;"

"Για αυτο δεν εχεις βρει γκομενο μεχρι τωρα!"

Πεταχτηκε η κακιασμενη φωνουλα, ονόματι Bettie, που εχει μπαστακωθει μεσα στο κεφαλι μου και πεταει την γνωμη της χωρις να την ζητησω!
Ευχαριστω για το τιποτα Bettie!

Δεν ξερω γιατι την ονομασα. Ετσι,γενικα απο μικρη εχω το χουι να μιλαω με το υποσυνείδητο μου, οποτε την προσωποποιησα για να μην νιωθω μονη...σαν το λεμονι.

Δεν νομιζω να φταιει το ονομα μου Bettουλα, που η ζωη μου καταστρέφεται ολο και περισσοτερο μερα παρα μερα... και που δεν εχω γκομενο!

"Καλα, οτι πεις!"

"Λοιπον, ποια λεξη θα χαρακτήριζε την ζωη μου αραγε αυτη την χρονικη περιοδο;"

Πολυ Καλη ερώτηση!

Μμμμ να σκεφτω...

Ααα! Την βρηκα!

My Asshole HusbandWhere stories live. Discover now