M E L I N D A
Ειχα μολις φτασει στην εταιρία.
Απο οτι γνώριζα, το γραφειο του ηταν στον τελευταίο οροφο οποτε μπηκα μεσα και ανεβηκα με το ασανσερ μεχρι τον 16 οροφο. Δεν υπήρχε ψυχη στα γραφεία, μονο τα φωτα στο δικο του ηταν αναμενα.Μια ζωη εθισμένος με την δουλεια. Τυπικος Grey.
"Βρε καλως την."
Πετάχτηκε τοτε απο το πουθενα σαν διαολακι ο Bryan τρομαζοντας με λιγο πριν μπω μεσα στο γραφειο του.
"Κατι βρωμισε..."
...
"Με κοψοχολιασες!"
Παραπονεθηκα.
"Αναρωτιεμαι πως καταφέρνεις παντα να τον κανεις να ανησυχεί τοσο;
Στην θεση σου, για να επιζησω, θα πεταριζα περισσότερα τα βλεφαρα μου και θα του εδειχνα και τα 32 δοντια μου...""Δεν ηρθα εδω για να τα βρουμε Bryan."
Απαντησα ηρεμα καθως σταυρωσα τα χερια μου κατω απο το στηθος μου.
"Οπως νομιζεις κουμπαρα. Εγω δεν θα σας ενοχλησω καλοθου.
Μαλωστε σαν να μην υπαρχω."Ρολαρα διακριτικα τα ματια μου και μπηκα μεσα στο γραφειο του βλεποντας τον να κοιταει εξω απο την τεράστια τζαμαρια που απλωνοταν μπροστα του.
"Δεν θα αλλαξεις ποτε ετσι;
Το οτι χωρισαμε δεν με σταματα αυτομάτως απο το να ανησυχω για εσενα!"Αναφωνησε αυστηρα με το που καταλαβε την παρουσια μου μεσα στο δωματιο.
"Συ-συγνώμη."
Ψελλισα αμηχανα αφου δεν ηξερα πως να ανοιξω αυτην την συζητηση.
Πως θα μπορεσω να του τα ζητησω χωρις να λιποθυμησω απο την αγωνια μου;"Γραψ'του τα!"
Χα πολυ αστεια. Σκασε τωρα.
"Ενταξει, τωρα ανησυχώ περισσότερο. Τι συμβαίνει;"
Γυρισε αποτομα προς το μερος μου και με πλησιασε με σταθερα και βαρια βηματα μεχρι που βρεθηκε ακριβως απεναντι μου.
"Εμμ εγω... ηρθα εδω... μπορω να σου ζητησω κατι;"
"Me-li-nda Me-li-nda!!!"
"Ναι, φυσικα! Οτιδηποτε!"
Μην εισαι τοσο καλοςςς ρε!!!! Πφφφφ...
Πηρα μια βαθια ανασα και τραβηξα τα μαλλια μου πισω απο τους ωμους μου αφου αρχισα ξαφνικα να ζεσταινομαι τρομακτικα πολυ.
DU LIEST GERADE
My Asshole Husband
Jugendliteratur"Λοιπον απομακρυνσου αυτην την στιγμη γιατι ορκιζομαι πως θα σε αφήσω στείρο!" Του ειπα αυστηρα και πηγα να ξανα απομακρυνθω αλλα με ξανατραβηξε κοντα του πιέζοντας με στους καρπους τοσο πολυ που τα χερια μου αρχισαν να μελανιαζουν. Οκ αυτο δεν ειχε...