M E L I N D A
Ανοιξα ελαφρως τα ματια μου και τα πεταρισα αργα καθως κοιτουσα χαμένη το δωματιο μέχρι που θυμήθηκα πως δεν ημουν στο σπιτι μου, ουτε στο κρεβατακι μου, ουτε ειχα τον bambi αγκαλια... αλλα ημουν στο Ζέρματ, για Μηνα του Μελιτος με τον χουζμπαντ, ο οποιος.... με εχει Κυριες και Γατες, αγκαλιασει λες και ημουν κανενα λουτρινο αρκουδακι!!! ΤΟΣΟ ΣΦΙΧΤΑ!
Τωρα θα πειτε:
'Μμμμ καλη μουσιτσα εισαι και συ! Χθες εκανες την δυσκολη αλλα στην τελικη το ξημέρωμα σας βρηκε αγκαλιτσα!!'
Και απαντω!!!
Αυτος εδω ο πανεμορφος κοπανος που κοιμάται διπλα μου επρεπε να κοιμόταν στο πατωμα.... ετσι ωστε να παθει ψύξη και εγω μετα να του κανω μασαζ και ζήσαμε εμεις καλα και εσεις χεστηκα,(πλακιζω😢,εγω σας αγαπω) αλλααααα καποια στιγμη το βραδακι απο οτι φαίνεται, εκμεταλλεύτηκε το γεγονος πως ημουν ενα πτωμα και μισο και ανεβηκε στο κρεβατι με αποτελεσμα να μας βρει το ξημέρωμα οπως μας βρηκε.
Φυσικα εγω σταθηκα στο υψος μου (σιγα το υψος και ολας) και δεν του επετρεψα...αχχχ.. να κανουμε κατι μετα απο εκεινο το εντονο, παθιασμενο φιλι μας. Ετσι τον αναγκασα να κοιμηθει στο πατωμα και εγω επιασα ολο το κρεβατι ετσι για εκδίκηση η οποια δε πετυχε...
No comment!
Πηρα μια βαθια ανασα η οποια μου εκατσε στον λαιμο καθως προσπαθούσα να ξεφυγω απο το σφιχτό κρατημα του και να σηκωθω... με μιση καρδια ολα αυταα!!!!
"Αν κουνηθεί ξανα πασχαλιτσα, ορκίζομαι πως θα σε σκοτώσω!"
Ακουσα ξαφνικα την φωνη του καθως μου ψιθύρισε αγρια μεσα στο αυτι μου κανοντας με να κρατησω την αναπνοη μου για λιγα δευτερα ακομα.
Το χερι του εσφιξε ακομα περισσοτερο την μεση μου και με τραβηξε ξανα κοντα του λες κα ημουν κανενα μαξιλαρι, κολλώντας την πλατη μου στον θωρακα του. Η ανασα του ηταν ηρεμη και σταθερη και ολο του το σωμα μου προξενούσε μια ευχάριστη ζεστασιά που με νανουριζε, οσο τραγικό και αν ακουγόταν αυτο.
Φυσικα δεν επιχείρησα να απομακρυνθω ξανα απο κοντα του, διοτι αγαπουσα ακομα την ζωη μου και για αυτο εκλεισα τα ματια μου και προσπάθησα να κοιθηθω.
Ενα προβατακι, δυο προβατακια, τρια προβατακια...
Ετσι οπως καθομουν και μετρουσα ξενοιαστη τα προβατάκια μου, ενα ζευγάρι χειλιών ακουμπησαν απαλα την βάση του λαιμου μου αφήνοντας ενα υγρο και ζεστο φιλι σε εκεινο το σημειο κανοντας με να αναστεναξω ακουσια.
Μολις αντιλήφθηκα τι χαζομαρα εκανα, τα χέρια μου εσκασαν με φορα στα χειλη μενοντας ακινητη.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Asshole Husband
Genç Kurgu"Λοιπον απομακρυνσου αυτην την στιγμη γιατι ορκιζομαι πως θα σε αφήσω στείρο!" Του ειπα αυστηρα και πηγα να ξανα απομακρυνθω αλλα με ξανατραβηξε κοντα του πιέζοντας με στους καρπους τοσο πολυ που τα χερια μου αρχισαν να μελανιαζουν. Οκ αυτο δεν ειχε...