Κυριες και γατοι...
Σημερα στο συμβούλιο του MAH (bitch what) εχουμε 3 θεματα να συζητησουμε... βασικα 4.
ΑΡΧΙΚΑ, ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗΗΗ!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΕΠΙΤΥΧΙΕΣΣΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΗ ΕΥΤΥΧΊΑ ΕΥΧΟΜΑΙ!
Ομγ έρχεται καλοκαιρι και εγω ακομα να χασω τα κιλα των Χριστουγέννων!!
#killme
ΔΕΥΤΕΡΟΝ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥΥΥΥ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙΙΙΙ 110Κ. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΤΖΙΙΙΙΙΙΙΖΟΥΣΣΣΣΣΣ ΚΡΑΙΣΤ ΕΝΤ ΔΕ ΤΟΥΕΛΒ ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΥΥΥ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ (ΕΠΕΙΔΉ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΆΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΛΟΓΙΚΑ...lol WHY )
ΟΛΑ ΓΊΝΟΝΤΑΙ ΧΆΡΗ ΣΤΗΝ ΒΟΉΘΕΙΑ ΣΑΣ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΛΠΛ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!Τωρα.... θέλω να σας ρωτησω κατι και θελω να απαντήσετε ειλικρινά.
Έχετε ξενερωσει με την "τροπη" που πηρε η ιστορία; Εννοω, μηπως τα τελευταία κεφάλαια δεν ηταν τοσο καλα απο οτι θα θελατε; Νιωθω μια ξενερωτιλαα στην ατμόσφαιρα της ιστοριας μου...
Ισχυει κατι τετοιο ή φταιει το αρνι που δεν εφαγα;
Αυτη ηταν η ερώτηση μου κυριες και γατοι, και τωρα παμε στα παρακαλια....
Μπειτε να Διαβασετε σας παρακαλω την ιστορία μου His10Rules. Θελω μια καληηηη γνώμη απο εσας τιποτα αλλο και υποσχομαι τα κεφάλαια να καλυτερεψουν😏🌈!! Και ξερετε μαδαφακαζ τι εννοω!
ΑLEXANDER
Ολο το βράδυ δεν κοιμήθηκα. Απλα καθομουν ακινητος και την παρατηρούσα πως κοιμόταν. Τοσο ηρεμη... καμια σχεση με την πραγματικότητα.
Μου ειχε λειψει τοσο πολυ να την εχω τοσο κοντα μου.
Εχει περασει 1 εβδομαδα + και νιωθω λες και περασαν χρονια.
Πως καταντήσαμε ετσι... και το κυριότερο, για ποιον λογο;
Δεν μου δωθηκε ουτε μια φορα η αφορμη να της μιλησω για το τι εγινε εκεινο το βραδυ με την Flor. Ασχολιαστο το γεγονος πως ουτε αυτη ενδιαφέρθηκε να μαθει.
Εχω τοσα πολλα να της πω... οπως εχει και αυτη.
Ειμαι σιγουρος πως κατι μου κρύβει! Δεν μπορω να καταλαβω τι μπορει να ειναι αυτο...
Με το που αρχιζω να καταλαβαινω τι συμβαίνει μαζι της, κατι αλλο προκύπτει αποπροσανατολιζοντας με.Οπως εγινε και σημερα.
Ισχύει αρεγε ο λογος για τον οποιο μου ζητησε αυτα τα λεφτα; Ειναι οντως για την ξαδελφη της ή για κατι αλλο;
DU LIEST GERADE
My Asshole Husband
Jugendliteratur"Λοιπον απομακρυνσου αυτην την στιγμη γιατι ορκιζομαι πως θα σε αφήσω στείρο!" Του ειπα αυστηρα και πηγα να ξανα απομακρυνθω αλλα με ξανατραβηξε κοντα του πιέζοντας με στους καρπους τοσο πολυ που τα χερια μου αρχισαν να μελανιαζουν. Οκ αυτο δεν ειχε...