Fethi'denEylem'in elinde ki küçücük bir üniformaydı . Ayağa kalktım, üniformanın üzerinde Türk bayrağı ve minicik Kulaksız yazısı vardı. Eylem'in alnından öptüm.
E-Aslında doğum gününde verecektim ama hamile olduğumu dün öğrendiğim için siparişi de dün vermek zorunda kaldım.
Müc-Allah! Amca oluyoruz lan amca kalkın lan.
Eylem'den
Keşanlı ayağa kalkıp göbek attı.
Fey-Abi siz düğünü ne zaman yapacaksınız?
E-Güzel soru.
F-Biz mutluluktan her şeyi unutmuşuz.
Y-Yaparsınız ama Eylem'in karnı şişmeden yapmanız lazım.
E-Ay benim karnım şişecek sonra Fethi beni beğenmiyecek kızlarla takılacak kızlar kaslarına bakacak sonra beni unutacak.
Fethi'den
Eylem ağlamaya başladı. Ne oldu ki şimdi? Beni unutacak dedi kıyamam.
F-Hayır ben nefes almayı unuturum seni asla unutmam. (Murat Sarsılmaz)
E-Gerçekten mi?
F-Gerçekten.
Erdem Yarbay geldi.
E.Y.-Ne oluyor burada?
Müc-Amca oluyoruz komutanım.
E.Y.-Sizin adınıza sevindim.
EyFet-Sağolun komıtanım.
F-Düğünümüzü haftaya yapalım sonra komutanım izin verirse üç günlüğüne balayına çıkalım.
E-Olur balayına nereye gidelim?
F-Size sürpriz.
E-Ama biz çok merak ederiz.
F-Olsun sürprizi bozmayalım.
E-Tamam biz kızlarla o zaman kına alışverişine çıkalım.
F-Peki bizde erkeklerle erkek gecesi yaparız.
E-Nasıl bir erkek gecesi?
F-Filmli, yemekli, sohbetli öyle başka nasıl olacak bizim başımız bağlı sonucunda.
E-Ama ben Ateş'e güvenmiyorum.
A-Ayıp oluyor ama yenge benim de başım bağlı.
E-Baş bağlamak? Kızmısınız siz?
F-Aşkım yani sevgilimiz, nişanlımız ve ya karımız var demek.
E-Adam ol. Ben kızları arayayım, alışverişe çıkalım.
X-Arayamazsın.
Eylem'den
Bah-Arayamazsın! Hadi üstünü değiştir çıkalım.
E-Ama ama sizin nerd-
Y-Siz orada konuşurken ben kızları aradım ruhunuz duymadı.
Bah-Hadi hadi üstünü değiştir.
Y-Fethi bizde akşam için yemek alalım.
F-Olur komutanım.
Ben hazırlanmak için burada ki odama gittim ve giyindim. Hazırlanıp çıktık akşamı iple çekiyorum. Nasıl karar vericem yaa. (Arkadaşlar bu arada kına bir kafede olacak)
*
*
*
Saatler Sonra
*
*
*Hazırlanmıştım, kına gecesinden anşadığım tek şey kına yakıldığı ve oynandığıydı. Fethi ile anlaşmıştık kına yakıldıktan sonra geleceklerdi. Elim karnıma gitti.
E-Hepsi senin için bebeğim.
Naz-Eylem hazırmısın?
E-Hı hı evet hazırım.
Çıktık ve Yüksek Yüksek Tepelere adlı bir türkü çaldı. Beni bir yere oturttular etrafımda dönmeye başladılar. Nazlı kafamdaki tülü kaldırıp;
Naz-Ağlaman gerek.
E-Tamam.
O sırada başka bir türkü başladı Kınayı Getir Aney di adı. Ağlamam gerekiyormuş. Hayal ettim Fethi ile iki tane çocuğumuz olmuş ama Fethi eve her gün başka bir kız atıyor. Ağlamaya başladım hemde hıçkıra hıçkıra. O sırada kapının açıldığını duydum.
-Yazarcık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYALARIMIN AVCISI
Fanfiction"Sen acı çekiyorsun diye ağlıyorum." Rüyalarının gerçek olacağına inananlar ve güzel hayalleri olan insanlar için imkansız diye bir şey yoktur.