Bekleyemediniz Mi -51.Bölüm

839 60 8
                                    

Fethi'den

B-Bi-bir şeyim yok. Sancı girdi muhtemelen suni sancı. Bu dönemlerde başlar önemli bir şey değil.

N-Ne olur ne olmaz hastaneye gidelim.

E-Fethi Bahar'ı kucağına al. Hastaneye gidelim.

Eylem'in sözleri üzerine Bahar'ı kucağıma alıp arabaya koydum ve hastaneye gittik. Hastaneye gittiğimizde doktor bunun suni sancısı olduğunu söyledi. Ateş ve Eylem Bahar'ın koluna girdi. Eve geri döndük Bahar'ı evine bıraktık Yavuz Komutanım gelmiş. Nazlı ve Eylem yarın olacak kına için alışverişe çıktı gelinlikte bakacaklarmış.

Eylem'den

Nazlı'yla biraz dolaştıktan sonra her şeyi almıştık gelinliği bile.Yarın için hazırdım Nazlı beni eve kahve içmeye çağırdı. Bende Fethi'yi aradım.

E-Hayatım ben Nazlı'lara gidiyorum kahve içeceğiz belki Bahar'la Su'da gelir.

F(Telefondan)-Tamam seni almaya gelirim.

E-Seni çok seviyorum.

F(Telefondan)-Bende seni çok seviyorum.

E-Görüşürüz.

Telefonu kapattım. Nazlı'lara geçtik Bahar ve Su'da geldi. Kızlarla Nazlı'nın odasına geçtik.

N-Off bugün Ateş Mavisu'ya öyle bir laf soktu ki.

S-Ne oldu ki?

Bütün olayları anlattık.

S-Oo Eylem hanım dayanamadınız mı? Üç gün bekleyemediniz mi?

E-Su saçmalama sadece kopça batıyordu. Kolum uzanmadı Fethi'de yardım etti.

E-O değilde yarın kına gecesi var ben çok heyecanlıyım.

B-Ay değil mi?

E-Hepiniz abiye giyin ha.

Benim bu dediğime tüm kızlar güldü.

*
*
*
Yarın Akşam Olur
*
*
*

Kızlarla hazırdık. Erdem Yarbay olmasa Mavisu gelmiyecekti kınaya. Aslında gelse iyi olur nasıl mutlu olduğumuzu gözüne sokmak istiyorum. Kızlar etrafımda dönüyordu birden kolumda bir sıcaklık hissettim...

-Yazarcık

RÜYALARIMIN AVCISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin