Bu Ne -13.Bölüm

1.2K 34 1
                                    

Eylem'den

Gelen Fethi'ydi. Kızlar kınamı yaktılar. Sonra Fethi başımda ki tülü kaldırıp alnımı öptü. Sonra oynamaya başladık. Geceyi slov dans ile kapattık.
Eve geldik Fethi'yle. Odamıza çıktık. İki kıyafet poşeti vardı. Poşetlerden birinde Fransa'da beğendiğim gelinlik. Diğerinde ise bir damatlık vardı.

Fethi'den

Eylem'in instagramından baktım Fransa'da bu gelinliği giyip paylaşmış.

E-Fe-Fethi bu bu-

F-Evet senin beğendiğin gelinlik.

E-Ya seni seviyoruz.

F-Bende sizi.

Eylem'e sarıldım. Kokusunu içime çektim. Lavanta kokuyordu.

F-Hadi üstümüzü değiştirelim. Sonra uyuyalım bu arada Eylem iki gün sonra düğünümüz var.

E-Fethi bir hafta sonra değil miydi?

F-Erken olsun.

E-Tamam ne diyeyim.

Üstümüzü değiştirdik. Sarılarak uyuduk.

Sabah Eylem'e kahvaltı hazırlayıp çıktım. Erdem Yarbay bizi çağırmıştı.

E.Y.-Aslanlarım bu adamın adı Eric bu adam Türk fakat annesi yabancı. Bu adam Çolağın canlı bombalarını kontrol ediyor. Bu adamı almanız lazım.Yolunuz açık olsun!

Tim-Emredersiniz komutanım!

Yola çıkmıştık. Bir depoya geldik. Burada dövüş vardı. Birimizin oraya gitmesi gerekiyordu. Ben seçildim. Dövüşmeye başladım adam bıçak çıkardı. Göğüsümde çok derin olmayan bir yara açıldı. Bizimkiler kaş göz işareti yaptı adama bir Türk tokadı yapıştırdım. Ringten ayrıldım. Adamı aldık yola koyulduk. Mansur yarama bakıyordu.

Man-Dikiş gerekiyor.

F-Ne dikişi lan. Eylem'e ne diyecem ben?

Man-Onu bunu bilmem dikiş lazım.
Korkuyosan yani.

F-Ben hayatta iki şeyden çok korkarım. Bir Allah, iki bu ülkeye bir şey olması ve üç Eylem'in kılına zarar gelmesi ve inşallah dördüncüsü çocuklarımın başına kötü bir şey gelmesi.

A-Avcı'ya bak romantik çıktı iyi mi?

Eylem'den

Fethi alaya gitmiş. Bizde kızlarla yarın olan düğünüm için alışverişe çıktık.
Bahar ve Nazlı bana durmadan iç çamaşırı bakıp alıyordu.

E-Düğünümde bunları mı giyeceğim?

N-Hayır canım balayında.

E-Balayında Fethi ile aramızda bir şey geçemeyecek.

B-Nedenmiş o?

E-Çünkü ben hamileyim ve bebeğimize zarar gelebilir.

B-Öyle bir şey yok. Hem sen ilk denemede hamile kalmamışmıydın ve ondan sonra ki altı gece boyunca Fethi ile aranızda bir şey geçmişti ama yinede fazla zorlama kendini çünkü hala rahminde bıçak yarası var.

E-Ya evet ama-aaaa şu güllerden de alalım nedimem olursunuz hem kardeşim de geliyor.

N-Ayyayay çok güzel olur Su'da gelir.

E-Hadi size nedime elbisesi bakalım.




Sonunda kızlara bir elbise bulduk ve alışverişi tamamladık derken bir şey gördüm.


RÜYALARIMIN AVCISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin