Hamit Abi -56.Bölüm

797 53 5
                                    

Fethi'den

Eylem'le bakışıyorduk ikimizde aynı şeyi düşünüyoruz.

E.Y.-Eylem sen bu göreve gelmiyorsun.
Ayça hakkındaki bütün görevlere artık katılamazsın.

E-Emredersiniz komutanım.

E.Y.-Sen birinin yanına gideceksin. Adresi biliyorsun. Şimdi gidebilirsin.

E-Emredersiniz komutanım.

Eylem'den

Of benim aklım Fethi'de kalacak şimdi. Adresi biliyordum. Adrese doğru gittim. Orada adamı gördüm.

E-Merhaba Eylem ben.

X-Bende Hamit.

E-Tanıştığıma memnun oldum Hamit bey.

H-Beyi kaldıralım. Hamit abi demen yeterli.

E-Peki. Biz neden buradayız?

H-Bir görev var. Bu görevde sen bilgi taşıyacaksın. Ben sana bilgi göndereceğim. Kodları sana vereceğim kodları açıp bilgileri alacaksın.

E-Tamam. Peki seni nerede bulacağım?

H-Sinyal göndermen yeterli. Bu planda bir de Selim (Hayır o Arizona Kertenkelesi) adında terörist var. Ona yakın olman gerekiyor. Erdem Yarbay seni özel olarak seçti.

E-İyi de ben evliyim. Neden beni bile bile seçti?

H-Bilmiyorum. Bu arada evliyim dedin hayırlı olsun.

E-Sağol. O da benim gibi asker. Aynı timdeyiz.

H-Adı ne?

E-Fethi...

Fethi'den

Sonunda Ayça'yı yakaladık. Alaya geri dönüyorduk. Ben Eylem'i aradım. Alayda olduğunu söyledi. Alaya vardık bu göreve Mavisu'da gelmemişti. Hastayım demişti. Şimdi Eylem'in kolunu tutuyordu. Yanmış olan kolunu. Sonra bir adam geldi. Yaşlı desen yaşlı değil genç desen genç değil. Kim lan bu adam!?

-Yazarcık

RÜYALARIMIN AVCISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin