Seni Aldattım -103.Bölüm

919 65 19
                                    

Eylem'den

Acı bir şekilde tebessüm edip Fethi'yi yere yatırdım ve öpmeye başladım.

F-E-Eylem sana bir şey söylemem lazım.

Korkmamış değildim.

E-Söyle.

F-Ben seni aldattım.

E-NE?! NASIL YAPARSIN?! PİSLİK!

Fethi bileklerimi tuttu bileklerimi çektim. Sıkıntılı bir şekilde ofladı ve beni sırtına aldı. Ben ise sırtını yumrukluyordum.

E-BIRAK BENİ HAYVAN HERİF!

F-Hşş Eylül uyanacak şimdi.

Sesimi kestim kesin sinirden kıpkırmızı olmuştum. Fethi yatak odasına geldiğimizde içeri girip kapıyı kapattı ve kilitledi. Beni yatağa yatırıp bacaklarımın üzerine oturdu ve çekmeceden bir kravat çıkardı. Ellerimi başımın üzerinde birleştirdi.

E-NE OLDU O KADININ ÜSTÜNDE DENEDİĞİN FANTEZİLERİ BENİMDE Mİ ÜSTÜMDE DENEYECEKSİN!?

Kollarımı yatağın başlığına bağladı ve yüzünü bana doğru eğdi.

F-Kim olduğunu söyleyeyim mi?

E-SÖYLEME ÖĞRENMEK İSTEMİYORUM!

Dudağı alaycılıkla kıvrılırken fikrimden vazgeçtim.

E-YA DA SÖYLE YA! SÖYLE! SÖYLEDE GİDİP GEBERTEYİM O KARIYI (Owwww Fethi sayende Eylem Türkçesini kaybetti)!

F-İnan söylediğimde kıyamayacaksın.

E-O NE DEMEK O!?

F-Söylüyorum.

E-SÖYLESENE BE ADAM!

F-Ben seni Eylül'le aldattım.

Fethi'ye WTF bakışımı attım. Fethi ise gülüyordu.

F-G-geçen gün tam o-ona döndüğüm sırada dudaklarımız birleşti. Titaniğe bin basacak romantiklikteydi.

Dirseğimle Fethi'ye vurdum. Fethi bana biraz daha yaklaştı ve beni öpmeye başladı. Dudaklarıma yapıştı. Biraz geri çekildim.

E-Yanlış anlama seni hala affetmdim sadece kendimi tutamıyorum.

Fethi geri çekildi ve ellerimi çözmeye başladı.

F-Üzgünüm benimle küs bir kadınla birlikte olamam.

Fethi üstümden kalkıp odadan çıktı.

Fethi'den

Küssen niye birlikte olmaya çalışıyor anlamıyorum ki. Aşağı inip film izlemeye başladım. O sırada Eylem geldi. Üzerinde gecelik vardı. Yanıma oturdu bacaklarını bacaklarımın üzerine attı.

E-Özür dilerim. Ama sende beni anla. Seni affedeceğim elbet ama şimdi değil.

Eylem'in omuzunu öptüm.

F-Önemli değil bir tanem.

Tam Eylem bir şey diyecekken RBCK ağlamaya başladı...

SELAAAM! Nabersiniz! Şimdi bölüm neden gelmedi derseniz. Okul ve dersler harici bir problemim var. Şimdi burada söyleyemiyorum. Sınıfımdan bir kaç kişi okuyor ve sınıfta dedikodu olsun istemem. Eeee ne yapıyorsunuz. (Konuşacak bir şey bulamayınca ben) En sevdiğiniz yazar ve en sevdiğiniz kitap ne? Canım hayallerim artık Yazarcık nasıl delirdi diye kitap yazacak. Neyse neyse neyse ve neyse. Sizleri her şeyden çok ama çok ama çok seviyorum. Kisslendiniz!

-Yazarcık

RÜYALARIMIN AVCISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin