Kucak Dolusu Sevgilerimi -85.Bölüm(Part2)

871 58 19
                                    

*
*
*
Akşam Olur
*
*
*
Fethi Eylül'ü Yavuz'a bırakmaya gitti o sırada bende hazırlandım. Kapının açılmasıyla Fethi'nin geldiğini anladım. Bana bakıp seslice yutkundu. Sonra masaya geçtik. Ben Fethi'ye hediyesini vermek için ayağa kalktım.

Fethi'den

Eylem bana bir paket uzattı. İçinden Silahlara Veda kitabının ilk basımı çıktı. Hemen Eylem'e sarılıp teşekkür ettim.

E-Notu okumayacak mısın?

Paketin içindeki notu çıkardım;

Bu bir doğum günü sürprizi, sana şans getirmek için burada. Bu yüzden hemen gözIerini kapat ve bir şey diIe. MutIu yıIIar sevgiIi kocam. İyi ki doğdun!

Eylem'e daha sıkı sarıldım.

F-Ben bile kendi doğum günümü hatırlamazken... Senin bu güzel ve bir o kadar da beni delirten sürprizin beni çok mutlu ettin karıcım.

E-Sende beni çok mutlu ettin kocacım. Ama bence pastayı keselim artık.

Pastayı getirip masanın üzerine koydu. Mumları üflemeden önce dilek tuttum ;

Karım ve kızım mutlu, huzurlu ve sağlıklı olsunlar. Tek dileğim bu.

Dileğimi diledikten sonra mumları üfledim. Eylem'le pastayı kesecekken onu durdurdum.

F(Fısıldayarak)-Bu akşam tatlı olarak bence pasta olmasın, sen ol.

Eylem ellerini boynuma doladı. Eylem'i kucağıma alıp odaya çıkardım. Hemen üstümüzdekilerden kurtulduk. Eylem'i yatağa yatırdım ve ağırlığımı vermeden üzerine çıktım. Ellerini başının üzerine koydum ve ellerimizi kenetledim. Kendimi ani bir şekilde ileri itmemle Eylem elimi sıktı.

F-Bir sürpriz yapacaksan bile kocana bir daha böyle bir şey yapma.

Kendimi tekrar ileri ittim.

F-İki seni çok seviyorum.

Kendimi tekrar ileri ittim.

F-Üç seni çok özledim.

Kendimi tekrar ileri ittim. Eylem tırnaklarını elime geçirdi.

F(Fısıldayarak)-Ve dört acısını çıkaracağım demiştim...

Fesat bir bölümle karşınızdayım. Bana ne kadar sövdünüz ama. Bu arada fragmanı izlediniz mi? Bu arada çooook mutluyum, nedeni ise; Trt1 Milat Edebiyat'In beni takip etmesi. Sizlere çooook ama çooook teşekkür ederim. Sizin sayenizde eski halime kavuştum, sizin sayenizde tekrar mutlu oldum. Bütün güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

-Yazarcık

RÜYALARIMIN AVCISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin