Öperim -87.Bölüm

825 63 7
                                    

Eylem'den

Bir kaç bakıcı gelmişti. Bakıcı değil sanki şeyler anladınız şimdi küfür etmeyeyim. (Edepli güzel 😚💙)

X-Merhaba ben Ceyda.

F-Merhaba.

Ulan Fethi ulan Fethi senin kafanı koparacağım. Sen niye kıza gülümsüyorsun. Ceyda denilen kız Eylül'ün yanına gitti. Eylül'de saçını çekti. Ben kız arkası dönükken oh hareketi yaptım. (Anladınız siz)

F-Gidebilirsiniz biz sizi bilgilendiririz.

Ceyda denilen kadın çıktıktan sonra Fethi'ye sinirle baktım.

E-Ben senin o gamzelerini koparacağım.

Fethi Eylül'ü kucağına aldı ve bana tatlı tatlı baktı. Fethi'nin yanına gidip gamzesini ısırdım.

F-Aa çocuğun yanında ayıp ayıp. (Fethi mahalle teyzelerine döndü 😂)

O sırada içeri başka bir kız girdi. Oha! Hiç giymeseydin. Barın yolunu falan şaşırmış herhalde.

X-Ben Tuğçe.

Kız Eylül'ün yanına gitti ama Eylül Fethi'ye sarıldı.

E-Siz gidebilirsiniz. Biz sizi bilgilendiririz.

Kız odadan çıktı.

F-O neydi öyle ya.

E-Neymiş söyle bende bileyim.

F-Şaka yaptım ya.

E-Sen şaka yapma Fethi.

O sırada içeri bir adam girdi. İlk defa erkek bakıcı görüyorum.

X-Merhaba ben Utku.

E-Merhaba.

Ut-Bu güzel bayan kim?

E-Bayan diyorsun.

F-"Kadın" dır o! Şimdi çıkabilirsiniz.

Adam dışarı çıktığında Fethi beni belimden tutup kendine çekti Eylül'ün  tatlı kıkırtıları bizi kahkahalara boğdu sonra Eylül Fethi'nin gamzesini ısırmaya çalışıyordu.

F-Anne kız gamzelerimden ne istiyorsunuz?

E-Sanırım onları sadece biz görmek istiyoruz.

Fethi gülümseyip elmacık kemiğime uzun bir öpücük bıraktı. Eylül'e baktığımızda kızgın kızgın Fethi'ye bakıyordu.

F-Ben prensesimide öperim.

Fethi Eylül'ün şakağına kocaman bir öpücük kondurdu. Sonra kızgın bir şekilde baktı.

Sonunda! Dediğinizi duyar gibiyim. Ben geldim. Nasılsınız ben çok iyiyim. Bugün SÖZ var. Bu arada ufak bir yardım almak istiyorum. Okuldan icat bulmamı istiyorlar ve bende sonuç koca bir sıfır. Aklınıza bir fikir gelir ve benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Ve ve veee Yol Kalbinden Geçer ve Aşka Deva kitabının yazarı beni takip ediyor ; Heyecandan ölmek serbest mi? Bu arada şöyle bir şey düşündüm. Ben hepinizle tanışmak istiyorum. İsteyen olursa Messenger üzerinden bir grup kurmak istiyorum. Nasıl fikir. İsteyenler bana mesaj atabilir veya buraya yorum yazabilir. Şimdiden teşekkür ederim. İyi günler dilerim.

-Yazarcık

RÜYALARIMIN AVCISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin