Çok Şey İstiyorum -75.Bölüm

856 60 5
                                    

Eylem'den

E-Hayatım hadi temizlik yapalım.

F-Tamam ama önce üstünü değiştir bende yiyecek bir şeyler hazırlayayım.

E-Olur.

Aşağı indim ve odama girdim boy aynasının önüne geçtim ve elbisemin fermuarını açmaya çalışıyordum.

E-FETHİ! BİLİYORUM ÇOK ŞEY İSTİYORUM AMA BİR GELEBİLİR MİSİN?!

Fethi hemen kapıda bitti.

F-Eylem o nasıl laf öyle? Ben senin kocanım tabii ki çok şey isteyeceksin. Sen karnında oğlumuzu taşıyorsun daha fazla şey istemen gerekir hatta. Bu arada beni neden çağırdın canım?

E-Ya kolum fermuara uzanmıyor. Bende karnımı zorlamak istemedim.

Fethi arkama geçti. Önümüz boy aynasına dönüktü. Fethi fermuarımı açtı ve elbise üzerimden düştü. Ben iç çamaşırlarımla kalmıştım. Fethi boynuma bir öpücük kondurdu. Sonra köprücük kemiğime bir öpücük kondurdu. Bir anda geri çekildim. Fethi'ye baktığımda gözleri dolmuştu. Of salak kafam. Ne diye geri çekilirsin ki?

F-Ş-şey ben bir içeri gideyim.

Fethi bir şey dememe izin vermeden odadan çıktı. Bende üstümü giyindim...

Sonunda temizlik bitti ve biz Fethi'yle yemek yiyorduk. Fethi sadece tabağa bakıyordu.

F-Eylem seninle bir şey konuşmam lazım.

E-Tabii hayatım dinliyorum.

F-Bizim ev alaya uzak taşınsak mı diyorum? Sonuçta sivil değiliz. Bebeğe veya sana bir zarar gelmesini istemem.

E-Bende onu düşündüm ama orada çok anımız var, çok güzel anılar. Yine de bebeğimiz için taşınalım.

Fethi gülümseyip tekrardan tabağı izlemeye başladı. Geri çekilmem yüzünden onu istemediğimi düşünüyor.

E-Biliyor musun bugün oğlumla seni ne kadar özlediğimizi farkettim.

E-Ama ben...

Ayağa kalktım ve Fethi'nin bacağına oturdum.

E-Daha farklı özledim seni. (Fısıldayarak)

Fethi'nin yüzüne fısıldayınca sertçe yutkundu...

-Yazarcık

RÜYALARIMIN AVCISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin