Çocuk İstiyorum -96.Bölüm(Part2)

897 69 78
                                    

Fethi'den

Nazlı sonunda istenmişti. Yemek masasına geçtik. Eylem Kulaksız kendi kazdığın kuyuya düşeceksin. Gülümseyip elimi Eylem'in bacağında gezdirmeye başladım. (Fethi yapma komutanların orada 😂) Eylem bir anda öksürmeye başladı.

E-Ko-komutanım sıcaktı. Fethi'cim
ayranı uzatır mısın canım. (Fethi'cim i ve canımı bastırarak söyler)

F-Tabii canım. (Canımı bastırarak söyler)

Ayranı alıp Eylem'e uzattım. Eylem bana öldürücü bakışlar atıyordu.
Elimi hala bacağında gezdiriyordum. (Fethiii yapmaaağ) Eylem şimdi sen bittin bakışı atıyor. (Evet bu bölüm ful bakışma 😂) O sırada RBCK ağlamaya başladı. Eylem gidip Eylül'ü aldı.

E-Biz kalkalım Eylül hanım huysuzlanmaya başladı.

F-Hı hı evet.

Herkesle öpüşüp vedalaştıktan sonra arabaya bindik. Elimi el frenine koyduğumda elimin üzerinde karımın nazik ellerini hissettim. Ama bu sefer tahrik etmeye çalışıyordu ve... yalan yok başarılı olmuştu.

F-Eve gidelim öyle güzelim.

E-Bacağımı okşarken hiç öyle demiyordun ama.

Güldüm ve arabayı çalıştırdım. Bir gözüm Eylem'deydi elbisesinin eteğini çaktırmadan yukarı çekiyordu. (Eylem kuzum ne oldu sana) Bu işin içinde bir şey var ama ne? Eylem eteğini kısaltmaya devam ederken gaza bastım. Allah'tan yollar boştu ve buzlanma yoktu gerçi bu sıcakta ne buzlanmasıysa. Eve vardığımızda Eylül'ü odasına bıraktım. Geri döndüğümde Eylem yoktu...

Ciao! Nasılsınız? Ben berbat ötesinin de ötesinin de ötesiyim. Bu yüzden bölüm gelmedi. Şimdi burada tam olarak söylemeyeceğim merak edenlere özelden yazabilirim. Durum şu tehdit edildik! Ya saçmalık, gerçekten. Bu yüzden tüm okula rezil oldum. Neyse bunu geçelim. Koca sınıfta bir benim sevgilim yok. Yani bunu biraz daha sadeleştirelim. Sap gibi kaldım. Fakat onların sevgili olmalarının nedeni aşık olmaları değil. Sırf boş durmamak için. Ayh neyseee. Evet delirdiğim doğrudur. Bugün benim her zaman yanımda olan bir arkadaşımın doğum günü. İyi ki doğdun kankaların en harikası. Eyfet4

-Yazarcık bir kullanıcıdan bahset



RÜYALARIMIN AVCISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin