0.8

787 73 5
                                    

Sen beni büyüleyen ışığınla kendine hapsederdin.
Şimdi ise geride bıraktığın hayata bağlıyım.
Yüzün, bir zamanlar mutlu olduğum rüyalarımı kovalıyor.
Zamanın silemediği çok fazla şey var.

(Şimdi okuyacağın sözler bana ait bebeğim)

Kendime gittiğini söylemek çok zor.
Ama hala benimle olmana rağmen aslında baştan beri yalnızım.

Bunlar gerçek değil dimi? Eğer gerçekse şimdi kendimi öldürmem gerekiyorda.

Kocaman açtığım gözlerle arkamı döndüm ve Yeri ile Wendy'nin çığlıklarına karşı sıratımı büzüştürdüm. Benimle dalga mı geçiyordu bu iki salak?

Tamam,kabul. Bu yaptığı çok güzeldi. Hatta benim yazdığım sözleri tamamlamıştı ve cidden yazdığı sözler muhteşemdi. Ama neden bana bunu yapıyordu?

İlk defa bir erkek bana karşı böyleydi. Okuldaki çoğu kız bu olaylara alışıktı çünkü sevgilileri onlara sürprizler yapıyordu. Biz üç maymun da onları uzaktan izleyip ofluyorduk. Özelliklede ben!

"Yoora bu kişi her kimse sana aşık." Yeri bana sarılıp elimdeki kağıdı aldı ve tekrardan okudu.

"Wendy şu sözlere bak!"

"Ahh Yoora çok şanslısın. Keşke Hoseok'da bana böyle şeyler yapsa." Dedi Wendy hayallere dalarken. Bu kızla uğraşmak zordu. Ha eğer Hoseok kim diye sorarsanız,Yoongi'nin arkadaşı ve Wendy'nin platoniği.

bilinmeyen: hediyemi beğenmemiş gibisin bebeğim.

Sakin ol Yoora!

Slayer.yr: Evet,beğenmedim!

bilinmeyen: Nasıl beğenmezsin. O sözleri yazana kadar canım çıktı.

Slayer.yr: Bir şartla yaptığın sürprizi beğenirim.

bilinmeyen: Ne saçma bir istek! Neyse hadi söyle.

Slayer.yr: Bana kim olduğunu söylemen gerekiyor.

bilinmeyen: Bunu asla yapmam!

Slayer.yr: Bak bu okulda zaten çok fazla kişiyi tanımıyorum. O yüzden söyleyebilirsin. Seni aramam bile.

bilinmeyen: Cidden bunu yapamam.

Slayer.yr: Ama sana nasıl seslenmem gerektiğini bilmiyorum.

bilinmeyen: Hmm.. O zaman takma ismimi söyleyebilirim.

Slayer.yr: Evet! Bencede söylemelisin.

bilinmeyen: Aslında... vazgeçtim.

Slayer.yr: Hain.

bilinmeyen: Her şeyin bir zamanı var bebeğim. Merak etme bir gün illa öğreneceksin kim olduğumu.

(Görüldü)
13:13

Not Purple ж mygHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin