bilinmeyen: seniseypruö.
---
Okuduğum mesajla telefonu elimden düşürmem bir olmuştu. Şu sıralar neden bu kadar sakardım? Ve en önemlisi.. bu çocuk neden bu kadar bana bağlıydı?
Kendime aynada baktığımda güvensiz ve iğrenç hissetmeme rağmen neden o çocuk bana böyle davranıyordu? Ya da bu eşlek şakası falan mıydı?
Tabi ya,şaka! Okulda ki bazı işsizlerin beni kullanmak için yaptığı şakalardan bir tanesi..
Tekrardan kendime ve günlüğüme küfür ederek duş almak için banyoya girdim. Kapıyı en sert şekilde açıp kapadıktan sonra hızlıca üstümdekilerden kurtuldum.
Sıcak suyu açıp gözlerimi kapattım ve kendimi en mutlu hissedebileceğim yerde düşünmeye başladım.
Dudağımın yavaşça yukarıya kıvrıldığını hissedebiliyordum. Bana şu an tek iyi gelen şey, Yoongi'nin gülümsemesiydi.
Ж
15 dk önce Wendy'i arayıp otobüs durağında olduğumu söylemiştim. O da, "tamam hemen ordayım" deyip telefonu kapatmıştı. Fakat hala yalnız başıma durakta oturuyordum.
Duyduğum otobüs sesiyle anında yetimden kalktım ve etrafıma bakınmaya başladım. Bu kız nerdeydi? Onun yüzünden otobüsü kaçırıcaktım.
Tam otobüs önümde durduğunda Wendy'nin koşarak buraya doğru yaklaştığını gördüm. Salak şey!!
Bana bin işareti yaptı ve cebinden kartını çıkardı. Bende hız kesmeden otobüse binip en arkaya oturdum.
Ardından Wendy'de beni takip etti ve yanıma oturdu.
"Seni ne kadar çok bekledim biliyor musun?" Dedim tıslayarak. Beynimden dumanlar çıkıyordu.
"Hiç kızma. Önemli işlerim vardı." Birden bana gülümsedi be dişlerini ön plana çıkardı.
"Neymiş o önemli iş?"
"Hoseok ile buluştum."
İrileştirdiğim güzlerimle Wendy'nin kolunu tutup çekiştirmeye başladım.
"Yalan söyleme!"
Telefonunu çıkardı ve çekindikleri resmi gösterdi.
"Shop falan değil dimi?"
"Salak mısın? Tabi ki değil."
"Nasıl oldu bu? Peki çıkıyor musunuz?"
"Evet." Dedi ellerini birleştirerek. Şu an aynı ilk okul çocuklarına benziyordu. Ardından cümlesine devam etti.
"Dün gece partide karşılaştık. Yanıma gelip beni sevdiğini söyledi ve öpmeye başladı."
"Vay be! Çok büyüdün. Daha dün gibiydi okuma yazmayı öğreniyordun." Nedense gururlanmıştım. Gözümden yaşların akmaması için kendimi zor tutuyordum.
"Saçma saçma konuşmada biraz sende harekete geç. Benimle partiye falan gel. Belki Yoongi'yle çıkmaya başlarsın."
"Hiç zannetmiyorum. Hem.. ben böyle iyiyim." Diyerek kafamı cama yasladım. Evet,yine hayal kurmaya başlayacaktım. Maalesef sadece en iyi yaptığım şey buydu. Hayal kurmak...
Ama bugün okulda yaşadıklarım hayatımın bir kısmını değiştiricekti.
Lütfen oy vermeyi unutmayın. O güzel parmağınızla minnak olan yıldıza tıklayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not Purple ж myg
FanfictionSon kez elimdeki mor balona baktım ve senin yanına gitmesini umut ederek gökyüzünde süzülüşünü izledim.