Nasıl geçtiğini anlamadığım beş günü ardımda bırakıp bugünün sürpriz misafiri için bardaki hazırlıklara yardım ediyordum. Nede olsa bugün son zamanlarda ün kazanmış olan Kore'nin yeni rap şarkıcısı Suga bara gelecekti.
Ona böyle seslenmeyi yada adının böyle olmasını garipsemiştim. Çünkü o zihnimde ve kalbimde hep Min Yoongi olarak kalmıştı. Siyah saçlı,küçük gözlü ve acımasız bir kalbe sahip olan Min Yoongi. Fakat son günlerde yaptığım internet araştırmalarına göre tanıdığım o Min Yoongi dünyadan silinmiş,yerine sarı saçlı,gülümseyen suratlı ve yeni bir tarz elde eden Suga gelmişti.
Çok değiştiği apaçık ortadaydı fakat bana göre değişmeyen şeylerde vardı. Mesela kalbimde uyandırdığı his hala değişmemişti. Ya da gözlerine baktığımda zihnimin alt üst olması...
Ona kızgındım.
Ona sinirliydim.
Ama,
Onu çok özlemiştim.Bu değişmeyen en önemli gerçekti.
Bana yaşattırdığı kötü anılara rağmen küçük bir çocuğun annesine muhtaç olması gibi muhtaçtım ona.
"Yine nerelere dalıp gittin prenses." Barda çalışan arkadaşım elini suratıma doğru sallayıp beni karanlık düşüncelerimden gerçeğe sürüklemişti.
"Ah! Önemli değil. Biraz yorgunum sadece." Yalandan gülümseyip tozunu aldığım masa ve sandalyelerin yanından ayrılıp kendime gelmek için su içmeye gittim. O sırada telefonumdan gelen mesaj biraz ürkmemi sağlamıştı.
bilinmeyen: akşam için heyecanlı gibisin?
Slayer.yr: yoo.. nerden çıkardın?
bilinmeyen: hareketlerin heyecanlandığını düşünmemi sağlıyor.
Slayer.yr: yine mi beni izliyorsun?
bilinmeyen: ne zaman izlemediğimi sorsan daha basitti.
Slayer.yr: sormak istemiyorum.
bilinmeyen: sen bilirsin. Ayrıca az önceki adamın sana prenses demesini bir kenara yazdım. Bunu unutmam.
Slayer.yr: ne yaparsan yap! Umrumda değilsin.
bilinmeyen: gece barda ben de olacağım. Hemde sahnede ;)
Slayer.yr: dj misin yoksa? :D
bilinmeyen: orası sürpriz olsun. Gece öğrenirsin.
Slayer.yr: sevdiğim adamın ve gizli sapığımın aynı sahnede olması beni korkutuyor.
bilinmeyen: korkamana gerek yok. İnanıyorum bundan sonra her şey çok güzel olacak.
Slayer.yr: kendine fazla güveniyorsun gibi.
bilinmeyen: sadece doğruları söylüyorum bebeğim.
Slayer.yr: ahmak.
Görüldü
20:45~
Y/N: bu bölüm finale hazırlık gibi bişey oldu çünkü kitabı uzun bir süredir yazmıyordum hatta konusunu kız karakterin ismini bile unutmuştum. Bundan dolayı kitabı erken bitirmek istedim.25.bölüm final olucak. Şimdiye kadar kitabı okuyup oy verenlere çok teşekkür ediyorum.
Oy dilenmeyi pek sevmem ama oylar cidden çok az gızancıklarım :/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not Purple ж myg
FanfictionSon kez elimdeki mor balona baktım ve senin yanına gitmesini umut ederek gökyüzünde süzülüşünü izledim.