Kafamı sıraya gömüp yeni sınıfın sessizliğine ortak olup uyumaya çalışdım...
Ama orospu gibi giyinen karının biri cırtlak sesiyle uykumu böldü "Burası yatakhane değil adını ve soyadını söyle" dediğinde ilk önce cırlak karıyı başdan aşağı süzdüm göbeği açık ve sırt dekolitesi olan altınada mini bir şort giymişdi ağzındaki mavi sakızı şişirip patlatıyor ve gözleriylede yanımda oturan sümsük Dean'nı süzüyordu..
Bende sesimi onun gibi yapmaya çalışarak "Adım Cara soyadım Stefan başka sorun yoksa beni rahatsız etme :))" diyip kafamı sıraya geri gömdüm Dean'da sırıtarak kulağıma yaklaşdı "Adın güzelmiş" dediğinde kafamı sıradan kaldırıp elimi havaya kaldırdım sürtük karı beni gösterdiğinde ayağa kalkıp "Özür dilerim hocam ama Dean kulağıma yaklaşıp sürekli sizin fazlasıyla sexi bir bayan olduğunuzu ve sizinle tanışmak istediğini söylüyor" dediğimde hoca kaşlarını havaya kaldırıp Dean'a yaklaşdı yakasından tutup "Çıkışda beni bul" diyip göz kırpıp masasına geçdi yerime oturduğumda Dean halâ daha demin olanların şokundaydı.....
Sonunda son derse gelmişdik Dean o zamana kadar gözünü bile kırpmadan bana bakmışdı ....
Beni oturduğum duvar kenarıyla kendi arasında sıkıştırmışdı elini boynuma atıp beni kendi kafasına doğru çekdi kulağıma yaklaşıp "Unutma ben Justin değilim seni altıma alırsam sonun kötü olur onun gibi iyi biri değilimdir" diyip kulak mememi dişledi ağzımda ufak bir inleme sesi çıkmışdı Dean'a bakdığımda piç gibi sırıtıyordu sanırım inlemem hoşuna gitmişdi ....
Ne tür fantazi anlayışı var bu erkeklerin anlamış degilim doğrusu ......
Vote +3 Yorum +2
Eğer hikayeye tam vote ve yorum gelmezse bu hikayeyi silcem okey :(((
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEAH !!
FanfictionBir zamanlar çok sıkı bir belieber olsada ..... Zaman onu değiştirir ve aksi gerçekleşmeye başlar .... Hayranı olduğu bieber kıza karşı birşeyler hissetmeye başlar... Kızın soğukluğu herne kadar kızı kendinden uzaklaştırsada aralarında birşey olması...