JUSTİN~DEAN~MY

262 18 2
                                    

Ağzımı toparlayıp gözlerimi Dean 'a kaydırdım piç piç sırıtıyordu....

Gözlerimi devirip yukarı çıkmak için ayaklandım ama annem bileğimden tutup yerime çiviledi kulağıma yaklaşıp "Hic bir yere gitmiyon bayan" dediğinde omuz silkip ayağa kalkdım Dean gözlerini bana dikmişdi Justinde bana bakıyordu ama farklı çok farklı bakıyordu .....

Hızla merdivenlerden çıkıp odamdaki cama çıkdım milyonlarca kız hemde milyonlarca kimisi eve tırmanıyor kimisi ağlıyor kimiside Bieber diye bağırıyordu....

Vayy be bu kadar seveninin olması güzel bir duygu olsa gerek şahsen benim bu kadar sevenim olsa götüm başım kalkardı heralde :))

Kapı çalındı içeri Justin girmişdi yanıma gelip gizli gizli camdan dışarı bakdı .....

Kim bilir belki şuanda siz Justin ile aynı odada olsaydınız şey olurdu belki siz ..... neyse :))

Justin elini omzuma atıp "Hiç seni bu kadar seven hayranın oldumu" derken gözleriyle ağlamakdan gözleri şişen kızı gösterdi bende gözlerimi devirip "Olmadı olsunda istemem zaten ama benim için ağlayan milyonlarca erkek oldu" derken gözlerimle vücudumu gösterdim Justin saç telimden ayak tırnağıma kadar süzdükden sonra "Ağlatcak vücut yok ama yorulta bilir :))"  dedikden sonra kahkaha
attı yuh bu lafları nasıl bu kadar rahat söylüyebiliyor anlamış değilim...

Tekrar kafamı camdan dışarı çıkarıp kızlara bakdım ben kızlara bakarken Justin beni süzüyordu bundan rahatsız olduğum söylenmez...

Arkamı döndüğümde 1 Justin ve birde onun mal kuzeni Dean vardı..

Gine o aptal sırıtışı vardı suratında Justin bana yaklaşıp "Bak buda benim kuzenim :))" dediğinde homurdanarak "Malesef ki tanışıyoruz" dediğimde Justin kaşlarını çattı Dean ' da gine piç piç sırıtıp "Evet çok yakınız artık dime" diyip göz kırptı bende umursamıyarak camdan dışarı bakdım Justin sesini hafif yükselterek "Lanet olsun nerden tanışıyonuz söylesenize " dediğinde omuz silkip "Aynı sınıftayız" dediğimde Justin kahkaha attı ...

Belimden tutup kendiyle birleştirip "Korkma sana birşey yapamaz yanında ben varım" dedi bu neydi simdi bende omuzlarından tutup ittirdim "Hey bu maymundan mı korkcam " derken Dean'ı gösterdim...
Justin kaşlarını havaya kaldırıp "Ooo çok sertsin güzelim" dediğinde bu sözlerine şaşırmışdım sanırım Dean'da şaşırmışdı Dean Justine dik dik bakarken ben ise sadece gülüyordum.....

Justin ve Dean'a bakdım "Birazdan arkadaşlarım gelcek mümkünse onlara gözükmeyin çünkü hazırlanmamız gereken bir dans var!"....

Dediğimde Justin tek kaşını havaya kaldırıp "Bu güzel vücudun sebebi sanırım dans etmen" dediğinde Dean kaşlarını daha fazla çattı çok gergin gözüküyordu.....

Hey hey 1sn sakın bana Dean'nın beni kıskandığını falan söylemeyin..

Vote +4 Yorum +3

YEAH !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin