Vücudumda hissettiğim baskı gittikce artarken kendimi geriye doğru çekmeye çalıştım ben kendimi geriye çekdikce Dean bana daha fazla yaklaşıyordu ......
En sonunda sırtım soğuk duvara çarpmışdı elimle aramıza mesafe koyup Dean'ı durdurdum gözlerimi irileştirip yerimde ayaklandım masanın üzerine oturup bacaklarımı aşşağı doğru sarkıttım.......
Dean ellerini bacaklarımın üzerinde gezdirip gözlerini bana dikdi bir yandan dudaklarını ıslarken bir yandanda konuşuyordu ......
"Justin'den hoşlanıyormusun" diye soru sorduğunda önce bu soruyu garipsediğim hakkında hem fikirdim.
Bacaklarımın üzerinde gezen ellerini kavrayıp daha fazla ileri gitmemesi için Dean'ı durdurdum yerime geri oturup konuşmaya ben devam ettim " Ahhh bu soruyu cevapsız bırakmak istiyorum ayrıca benim Justini sevip sevmemem seni ilgilendirmez !!!"
diyip ellerimi oturağın iki yanına sabitleyerek artık sınıfa birinin gelmesi için tanrıya dua etmeye başladım......Dean tekrar elini belime götürüp kendine çekdi şuanki durumumuz fazasıyla birbirimize yakın olmamızdan kaynaklanıyordu.....
Yapdığı saçma hareketler sonucunda yanaklarımın kızarmasına neden oluyordu ........
Telefonumu elime alıp yaptığı saçmalıklarla uğraşmamak için oyun oynamaya başladım .....
Taaki Dean'nın telefonu elimden alıp çenemi kavrayışına kadar.....
Aramızda hiç olmayan mesafeyi kapatıp soğuk dudaklarını dudaklarıma sürttü şaşkınca Dean'ı izlerken devamı hakkında hiç bir fikrim yokdu.....
Ellerini belimde bitiştirip kendine doğru baskı yaptı daha önce hiç hissetmediğim duygular diğer duygularımla birlikde tepkimeye girmişdi.....
Gittikce birbirimize daha fazla yaklaşırken kapıda duyduğum sesle irkildim gözlerimi kapıya dikip kim olduğuna bakmamla kalbimin hızlı çarpması bir oldu .......
VOTE +5 YORUM +4
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEAH !!
FanfictionBir zamanlar çok sıkı bir belieber olsada ..... Zaman onu değiştirir ve aksi gerçekleşmeye başlar .... Hayranı olduğu bieber kıza karşı birşeyler hissetmeye başlar... Kızın soğukluğu herne kadar kızı kendinden uzaklaştırsada aralarında birşey olması...