Gıcık •_•

342 21 0
                                    

Yatakdan hızla kalkıp gine evin önüne geldim bu sefer kapıyı tekmelemeye başladım ...

Justin kapıyı açar açmaz içeri dalıp kolonların fişini çekdim justin bana anlamsızca bakarken ben dışarı çıkmak için hamle yaptım justin elleriyle kollarımı sıkıp gitmemi engelledi "Ne yapıyosun sen" dediğinde omzumu silkip "Rahatsız oluyorum anlamıyor musun ??" dediğimde bu sefer justin omzunu silkip "Umrumda mı zannediyorsun" dediğinde sinirlee evden çıkıp kendi evime girdim neydi bu çocuğun amacı bir kerede normal olun ya odama çıkıp kendimi yatağa attım sonunda uyuya bilmişdim......

SABAH...

Uyandığımda annem kahvaltıyı hazırlayıp gitmişdi bir kaç lokma atıp okula doğru yürümeye başladım ......

Okula geldiğimde herkez gözünü bana dikmişdi mavi gözlü esmer bir çocuk resmen gözünü hiç ayırmadan takip etmişdi onu hiç aldırış etmeden okuldan içeri girdim kızlar bana bakıp birbirlerine birşeyler söylüyorlardı ....

Ne yani hiç mi güzel görmemişlerdi :)))

Biraz daha ilerlediğimde benim aptal yan komşum olan justin burdaydı ne çok gıcık biri ama yakışıklı....

Hayır onla aynı okulda olmaz ki hem o bir sanatçı onun ne işi var göz göze geldiğimizde "Gine mi sen" demişdim....

Oda bana yaklaşıp "Senin için gelmedim maymun" ....

Maymun sensin gorill ne olcak...

Vote +2

YEAH !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin