READY OR NİGHT

265 17 2
                                    

Yerimde doğruldukdan sonra aşağı inmek için hamle yapdığımda Justin bileğimden kavrayıp beni durdurdu "Ben dün yapdığım gürültüden dolayı çok özür dilerim" dediğinde aslında beni bu söz için durdurduğunu pek düşünmüyordum....

Kafamı hehe anlamında sallayıp aşağı indim Dean bacaklarına kollarını bırakmış bir halde oturuyordu...

Bende diğer koltuğa geçip kendimi bırakdım Dean bana bakarkenn ben ise televizyonda birşeyler arıyordum ama Justin Bieber'ın hayranlarından başka birşey anlatmıyordu....

Ellerimi ensemin arkasında birleşdirip gözlerimi televizyona dikdim bir zaman sonra Dean'ın sesiyle yerimde sıçradım " Justin ile flört'ün nasıl gidiyor" diyip yamuk bir gülümseme göndermeye başladı..

Bu sefer sinirlenmişdim yerimde hızlıca doğrulup gözlerimi Dean'a odakladım "Bunu nerden çıkardın salak" dediğimde Dean tek kaşını kaldırıp "Nerden mi heh asıl salak sensin güzelim" dediğinde bu sefer fazla olmuşdu ayaklanıp dudaklarımı fazlasıyla ıslattım...

"Kes sesini hep böyle davranmak zorundamısın" derken ellerimle onu işret ettim Dean gözlerini devirip elini belime attı "Nasıl davranıyormuşum" derken gözlerini gözlerimden ayırmadan konuşmuşdu "Bir aptal gibi" diyip ittirdim gerçekden sınırlarını aşmışdı.....

Hızla salondan çıkıp kendimi lavobaya attım gözümden istemsiz bir göz yaşı kucağıma düşdü ilk defa bir erkek bana salak demişdi...

Aynanın karşısında saatlerce kendime bakıp saçımı düzeltip gözlerimi ovuşturdum...

Tekrar salona döndüğümde bu sefer Dean salonda yokdu .....

Derin bir ohh çekip kendimi daha önce uzandığım koltuğa attım...

Biraz yalnız kalamıcakmıyım annem başıma gelip ötmeye başladı "Koltuğa yapışdın arkadaşların geldi arka bahçede seni bekliyorlar sanırım dans çalışmanız varmış" dediğinde biraz şaşırmışdım hemen içeri girerlerdi aslında ....

Buraya yeni taşındım biliyorum ama dans kursumdan ayrılmadım...

Tabi ya kesin yan komşum olan Justin Bieber'ın evini gözleriyle tecavüz ediyorlardır....

Yanlarına gittiğimde hiçde umduğum gibi olmamışdı hopörleri hazırlıyorlardı....

Odamın camına bakdığımda Justin camdan bize bakıyordu...

Selena gomez~Come and get it açıp dansını göstermeye başladım ben dansı ettikce yan tarafdaki belieberlar sesi duyup bizim bahçeye akın ettiler onlar beni izlerken biraz dans etmek zor oluyordu aslında....

Bir zaman sonra müziği başa alıp kızlarla dans etmeye başladım çok iyi benim gurubum bir numara !!!

Dans bittikden sonra ıslıklar ve birdaha sesleri yükselmeye başladı ..

Ahh gerçekden harika bir duygu..

Ama bu kadar dans yeterliydi ama boraz gitar eşliğinde müzik mırıldana bilirim heralde ...

Gitarımı elime alıp
Cher Llody~Love Me söylemeye başladım şarkının sonuna yaklaşırken Dean ile göz göze geldim gözlerimi devirip kendimi gitara odakladım şarkı bittikden sonra bu sefer ıslık,alkış ve birdaha sesleri yükselmeye başladı...

Zar zorda olsa Belieberların arasından sıyrılarak eve girdim ...

Gerçekden Belieberlar fazlasıyla güzellerdi ayrıca Boy Belieber larda fazlasıyla can yakıcı erkeklerdi...

Odama çıkdığımda Justin alkış yapıp "Sesin harika" dediğinde bende gözlerimi devirip "Şuanda bunu düşünemiyecek kadar dolu kafam" dediğimde Justin gözlerini kısarak gülmeye başladı...

Vote +4 Yorum +3

Bu seferlik benden ama bu seferlik    BELİEBER'LARI ÇOK SEVİYOM BENDE DİRECTİONERİM+BELİEBER

YEAH !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin