∞ FOREVER ∞

229 19 4
                                    

Ellerimi enseme atıp kendimi yatağımla bitişdirdim ben tavanı izlerken nedense Justinin gözleri benim üstümde gibi hissediyordum..

Gözlerim Justinin gözleriyle karşılaşınca gözlerimi ondan uzaklaştırarak kapıya dikdim...

Bir zaman ortalık sessiz kalmışdı yerimde doğrulup sessizliği bozmak için kapıya yaklaşdım kapının kolunu indirip dışarı çıkmak için hamle yapdığımda Justinin tiz çıkan sesiyle irkildim "Dean'ı gördün mü?" dediğinde kafamı hayır anlamında sallayıp dışarı çıkdım ben ellerim cebimde aşşağı inerken Dean'nın aptal konuşmasına kulak misafiri oldum sanırım telefonda konuşuyordu "Tamam dostum şu evin önündeki belieberlara haberin yalan olduğunu söyle Justin burda kalırsa planım tahmin ettiğim gibi yürümücek" dediğinde ses çıkarmamak için elimi ağzıma bastırdım elimi ağzımdan çekdiğimde istemsizce tıslamışdım..

Hızla merdivenlerden geri çıkarak kendimi lavobaya attım içimdeki sesler garip garip tepkiler veriyorlardı ne yani Justinin kuzeni ona bor oyun mu oynuyordu hayır hayır buna göz yumazdım bu oyunu öğrenmeliyim....

Karmaşık saçlarımı ellerimle açarak aşşağı inmek için lavobadan çıkıp ses çıkarmadan merdivenlerden inmeye başladım....

Oturma odasına geldiğimde kendimi koltuğa atıp film izlemeye başladım..

İzlediği Film : Siyah giyen adamlar2

Derin bir off çekip elimi mısır dolu kâseye attım elim mısırların içinde dans ederken gözlerim filmi izliyor kafam ise planı düşünüyordu...

Dean'nın amacı ne olabilirdi ki ...

Biraz daha düşünürsem beynim patlıya bilir,kendi kendime gülümseyip koltukdaki oturma pozisyonlarımı düşlemeye başladım kafam koltukdan aşşağa sarkarken ayaklarım koltuğun tepesinde mutluluk dan çığlık atıyorlardı...

Ellerimi gözlerime götürüp ovuşturdum sanırım bu uykuya işaretti odadan yukarı doğru çıkarken Justin aşşağı iniyordu nereye bakışı attığımda asık suratıyla konuşmaya başladı "Belieberlar gitmiş!" dediğinde içimdeki sesler bu sefer kendi aralarında kahkaha atıyorlardı..

Gözlerimi devirip yukarı çıkmaya devam ettim Justin bileğimden tutup kendine çekdi ben öpücek zannederken kulağıma yaklaşıp fısıldamaya başladı "İyi geceler kanatsız Melek " dediğinde bu sözüne hem şaşırmışdım hemde bu  göğüslerimin kabarmasına sebep olmuşdu...

Kendi kendime gülerek arkam dönük bir şekilde seslendim "Sanada iyi geceler minik burun :))" dediğimde gülmeye başlamışdı...

Tam odama gircekken Dean odamın duvarına yaslanmış bir şekilde odamı süzüyordu "Ne işin var burda" dememle Dean'nın ağzımı kapatıp kendine bastırması bir olmuşdu...

Vote +2 Yorum +3

YEAH !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin