Ben olduğum yerde tepinirken Dean beni kendine daha fazla bastırmaya başlamışdı soğuk ellerini boynumda gezdirip fısıldamaya başladı "Sen beni duydun mu?" dediğinde korkduğumu belli etmemeye çalışarak dudaklarımı ıslatıp hafif boğuk sesimle konuşmaya çalışdım "H-hayır!" lanet olsun gine kekelemişdim ellerini saçlarıma geçirip geriye doğru çekdirdi boynumda kalan boşluğa sulu öpücük bırakıp ağır ağır yürümeye başladı bir yandanda konuşuyordu "Pek inandırıcı değil umarım duymamışsındır yoksa başına gelicekler seni pişman edebilir!" dedi resmen tehdit etmişdi ....
Ağzım açık bir şekilde odanın ortasında kapıdan çıkışını izliyordum
Kafamdaki kurtlar birbirine savaş açarken beynimin bir kısmı düşünmekden durmuş gibi hissediyordum.....Ellerimi saçlarıma geçirip telefon konuşmasını hatırlamaya çalışdım o lanet olası plan ne olabilir diye düşünürken bir anda kafamda yanan ampülle birlikde mideme ağrılar girmeye başlamışdı....
Kendimi yumuşak yatağımın üzerine bırakıp midemdeki ağrıları dindirmek için bacaklarımı kendimle bitiştirip sakinleşmeye çalışdım...
İçimdeki sesler başka başka planlar söylerken biri kendinden emin bir şekilde bağırıyordu "Ahhh tanrım bunu anlamıcak kadar ahmak olamazsın kendine gel kızım Dean seni kendine ayartmaya çalışıyor belliki belieberları buraya çağırıp sizin evde kalıp seni becercekdi ahh bazen çok salak oluyorsun"
dediğinde kafamda yanan ampülde bunu simgeliyordu....Ahh beni orda tehdit etmesi neydi pekâla, kendi kendime başka şeyler düşünmeye çalışırken bu his kendimi deli olduğuma dair özetler sunuyor gibiydi...
Kesinlikle bunu Dean'dan öğrenmeliyim ....
Bu düşünceyle uyuya kalmışım...
SABAH
Alarmın kapat beni çığlıklarıyla tek gözüm açık bir şekilde yatakdan fırladım...
Okula gitme fikri midemde açan güneş gibi hissettiriyordu..
Paytak adımlarımla dolabıma yaklaşıp kot şortumu zar zor bacaklarıma geçirdim üzerimede straplez altın sarısı bluzumu geçirip aşşağı inmek için harekete geçdim ..
Aşşağı indiğimde evde göz gezdirdim kimse uyanmamışdı nedense bu boş görüntü beni mutlu etmişdi...
Kendimi dışarı atıp okula gitmek için ayaklarıma emir verdim ayaklarım ne kadar geriye kaçsalarda okula vardımm.....
Okulun içine girergirmez midemdeki güneşi batırmış onun yerine yarım bir ay çıkarmışdı...
Heycanın bu kadar hızlı bir sürede biteceğini tahmin etmiyordum...
Ellerimi ensemde birleştirip sınıfın içine adım attım Dean yerine yayılmış kafası sıranın üzerinde uyuyordu ....
Sınıfda kimse olmadığı için saçma sapan hareketlerimle Dean'nın yanına ilerledim elimi yavaşca saçlarına geçirip çekdim benim saçını çekmemle Dean'nın inlemesi bir olmuşdu.....
Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırıp kafamla çekil işareti yaptım sinirli gibi gözükmem gerekli diye düşünüyordum , ki öylede yapıyorum..
Dean poposunu yana doğru çevirip ufak boşluğu gösterip "Geçicekmisin yoksa kucağımda oturmak mı istersin" dediğinde dil çıkarıp ufak yerden geçmek için kendimi sıkdım ben ordan geçerken Dean'nın vüvuduyla istemesemde temas ediyordum...
Yerime geçip oturmamla Dean'nın belimden sarıp kendine çekmesi bir oldu....
VOTE +5 YORUM +4
ÇOK ÜZGÜNÜM BİLİYOM KISA AMA 10.SINIFA GİDİYOM VE HERGÜN 3 TANE SINAV OLUYOM BUNDAN DOLAYI KISA GELDİ.... :((
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEAH !!
FanfictionBir zamanlar çok sıkı bir belieber olsada ..... Zaman onu değiştirir ve aksi gerçekleşmeye başlar .... Hayranı olduğu bieber kıza karşı birşeyler hissetmeye başlar... Kızın soğukluğu herne kadar kızı kendinden uzaklaştırsada aralarında birşey olması...