Yanlarına giderek ortalarına girdim Justin elini bileğime atarak beni kendine çekdi göğsüm göğsüne çarparken bir an olsun heycanlanmışdım "Bu evden ve bu kızdan uzak dur " derken bir eliyle beni işaret etmişdi konuşurken ağzından çıkan tükürükler Dean'nın üzerinde yağmur damlaları gibi durmaya başlamışdı ...
Dean eliyle Justinin omzuna vurarak "Bu seni ilgilendirmez" derken bir yandanda gözlerini gözlerimle buluşturuyordu...
Sözlerine devam ederken eliyle bileğimi kavradı "Asıl sen uzak durmalısın bay Justin hatırlarsan senin zaten bir sevgilin var !" dediğinde yanaklarım alev gibi yanmaya başlamışdı mideme saplanan bıçakların haddi hesabı yokdu gözlerim ağırlaşmış kalbim teklemeye başlamışdı....
Hızla Justinin önüne geçerek sertce tokat attım tokatın etkisiyle olsa gerek donakalmış bir vaziyette bana bakıyordu...
Eve girer girmez odama çıkarak kendimi soğuk duşa sokdu üzerimden düşen damlalar ateş pahasına yanıyordu dilimle dudaklarımı ıslatarak sağ elimi saçlarıma geçirdim diplerinin soğuk olması vücudumun ısısını düşürmesi anlamına geliyordu.
İki elimide suratımda birleştirerek derince nefes aldım banyodan çıkarak havluyla bedenimi kuruladım saçlarımı tepeden topuz yaparak beyaz iç çamaşırlarımı üzerime geçirdim kısa lacivert kaprimi altıma geçirerek beyaz rambo atletimi giydim yatağın içine girerek olanları kafamda bir film misali geriye alarak tekrar düşünmeye başladım Justinin bir sevgilisi olmasına rağmen beni öpmesi kendimi orospu gibi hissettirmişdi..
Bu kadar fazla gerçeğe dayanmayan bedenim kendini halsiz uykunun kollarına adadı...
Uyandığımda saat henüz 10'du ellerimi belimde birleştirerek gerildim hızlı adımlarla aşağı indim soğuk su içmek için dolaba yaklaşmamla pembe bir kâğıtta not görmem bir oldu "Bebeğim Nashy teyzen hastalandığı için 1 haftalığına evine yardıma gidiyorum seni seviyorum dolabına yeterli para bırakdım eğer ihtiyacın olursa karttan alabilirsin XXX Annen"
Kağıdı buruşturarak çöpe attım cam şişedeki suyu bardağıma boşaltrak içine yarım bir limon bırakdım (ben genelde böyle yaparım iyi oluyor deneyin) içerde koltuklardan birine yerleşerek televizyon izlemeye karar verdim yalnız kararımdan dönmem kısa sürdü suyumu kafama dikerek odama geri döndüm odaya çıkmamla ağzımın kapatılması bir oldu...
Ahh lanet olsun didim gine tam yerinde kestim didim dime didim sizde bana küfür etceksiniz kesin didim ettiniz mi la?
Bu ilk soru ikinci soru geliyyooo
Yorum yapın şaka bu soru değil üçüncü şey geliyor bomba işte vote en az +5 olsun diyom yani yardım edin garip gardaşınıza *-* Sizi çok öpen phenn. .............
……………… BELİEBE®……………….
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEAH !!
FanfictionBir zamanlar çok sıkı bir belieber olsada ..... Zaman onu değiştirir ve aksi gerçekleşmeye başlar .... Hayranı olduğu bieber kıza karşı birşeyler hissetmeye başlar... Kızın soğukluğu herne kadar kızı kendinden uzaklaştırsada aralarında birşey olması...