Happy One

250 16 1
                                    

Gözlerimi ikisindende kaçırarak dışarıya odaklandım Justin ağzının içinde şarkılarından birini ~Baby~ mırıldanırken bende istemsiz bir şekilde eşlik ediyordum.....

Dean gözlerini bana odaklamışdı...

Annemin sesiyle odamdan hızla çıkdım Dean kapıdan dışarı çıkana kadar gözleriyle beni takip etmişdi..

Annemin yanına indiğimde annem elindeki pizza dilimiyle konuşmaya başladı "Al kızım şunları belki Justin açdır " dediğinde gülümseyip annemin elinden pizza kutusunu aldım Justinlerin yanına çıkdığımda Justin pizza'ya bakıp gözlerini irileştirdi "Ovv bende acıkmışdım" diyip elimdeki kutuyu aldı Justin bir kutu pizzayı yerken Dean hiç konuşmadan camdan dışarı kızları izliyor bazende tebessüm ediyordu...

Dean'nın yanına geçip oturdum "Çıkışta öğretmeni buldun mu" dediğimde hiç ses vermemişdi kollarını göğsünün altında birleştirip "Bundan sanane " demişdi...

İyide ben ona ne yapdım ki...

Gözlerimi devirip Justinin yanına oturdum Justin karnını ovalarken "Sanırım fazla yedim" dediğinde kutuya bakdım kocaman pizza kutusunun içi bomboşdu...

"Evet çok fazla yemişsin" derken gözlerimle kutuyu işaret ettim ikimizde gülerken Dean odanın kapısını çarpıp dışarı çıkdı...

Justin omuzlarını silkip "Sanırım seninle eğlendiğim için kıskandı" dediğinde bende gülümseyip içimden umarım öyledir diye geçirdim...

Vote +3 Yorum +3

YEAH !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin