İhtiyacı var !

151 9 1
                                    

Elimle Edd'e durması için işaret verdim. Dudaklarım çokdan nemlenmiş , konuşmam için bana emir veriyordu "Yukarı çık Edd" gözlerim tekrar Dean'la buluşdu. Gözlerindeki ateşi burdan hissedebiliyordum , canını yakmışım gibi bakıyordu , kalbi kırılmış yada üzülmüş gibiydi "Üzgünüm Dean ben senin değilim " diyerek kapıyı gösterdim. Dean hızlı bir tepkiyle kollarını bedenime sardı "Seni bırakamam üzgünüm sen kabul etmesende benimsin " diyerek bir kaç adım geriledi , diliyle dudaklarına ıslaklık bırakarak "Benimsin güzellik sadece benim " sözünü bitirerek çıkışa ilerledi , oysa onun olmadığımı biliyordu yada kabullenemiyordu ....

Bir süre arkasından bakakaldım , ellerimi ensemde birleştirerek odama çıkdım , Edd yatağımın üzerinde bağdaç kurmuş ensesindeki saçları çekiştirerek birşeyler fısıldıyordu "Kimse beni istemiyor kimse !" sözleri üzerine hızla yanına oturarak , kollarımı bedenine sardım. Kafamı omzuna yaslıyarak "Ben seni istiyorum Edd " diyerek daha çok sarıldım bir zaman sonra bana karşılık olarak oda kollarını bana doladı "Gerçekden istiyormusun beni ? " gözlerimi kırpıştırarak derin bir nefes aldım "Evet " sadece bunu söyleyebilmişdim ....

Bir süre öyle kaldıkdan sonra Edd'in vücudu tamamen kendisini bana teslim etmişdi. Ağır hareketlerle Edd'i yatağa bırakarak , ipek kumaşı üzerine çekdim alnına yapışan saçlarını geriye doğru ittirerek , ıslak alnına sulu bir öpücük bırakdım , fısıltıyla konuşmaya çalışarak "Sen benim süpermenimsin Edd :))" diyerek suratımdaki aptal sırıtışla odadan ayrıldım. Uzun koltuklardan birine kurularak , uyumak için ritim tutmaya başladım. Çok geçmeden uyku beni tesir altına almayı başardı....

Zorlukla gözlerimi açtım bir varlık tarafından kaldırılıyordum yada yer çekimi dünyayı alt etmişdi. Gözlerimi aralıyarak beni taşıyan vücudda , gözlerimi gezdirdim üzerine yapışan beyaz rambo atlet çekici ve havalı bir görüntü sergiliyordu ....

Gözlerim Edd'in gözleriyle buluşunca kalbim eski yavaş ritmine geri döndü , oysaki beni taşıyan varlığın Justin olmasını isterdim , ellerim Edd'in vücudunu kavramışdı. Kuruyan boğazımdan çıkarabildiğim en yüksek ses ile "Ne yapıyorsun Edd " bir zaman Edd'in yüzü değişsede bana cevap verme tenezzülünü sonunda akıl etti. "Süpermenin senin koltukda uyumana izin vermiyor prenses " diyerek çarpık bir gülümsemeyle beni odama taşıdı , yatağın üzerine bırakarak odadan dışarı çıkdı.....

Sıkıca yastığımı kavrıyarak uykunun zeminsiz tadını çıkardım....

SABAH♡

Bende herkes gibi bir öpücükle uyanmayı haketmiyormuydum , aşağıdan gelen sesler haketmediğimi bariz gösteriyordu gözlerim ne kadar kapalı olsada açıklık hissi veriyordu ....

Turuncu kumaşı üzerimden ittirerek yatakdan aşağı doğru sarkarak beyaz çoraplarımı yerde aramaya başladım , az daha eğilmeye çalışdım ama ne yazık ki kafa üstü yeri boyladım bu durum gülmem için bir sebep olsada , aşağıdaki gürültü beni tedirgin etmeye başladı ...

Adımlarımı hızlandırarak aşağı indim , kuru gürültünün sahibi Dean ile Edd'e aitti ellerimle kulaklarıma baskı yaparak seslerini bastırmaya çalışdım "İkinizde kesin artık !" dememle bütün dikkatler bana verildi .

Bir zaman etrafı gözledikden sonra sözlerime devam ettim. "Burda ne oluyor ? " diyerek birinin bana açıklama yapmasını bekledim , ama ikisi de bir ağızdan konuşmaya başlayınca oluşan kargaşa beni sinir etmeye başladı Dean'a sert bir bakış atarak "Sen sus ! Edd burda ne oluyor ? " Edd bir bana bir Dean' a bakdıkdan sonra konuşmaya başladı "Bu çocuk seni benden alıcağını Justin'e götürmesi gerekdiğini söyledi " gözlerimle Dean'a bu doğru mu bakışı atarak  söze karışdım " Bu doğru mu Dean ?" diyerek Dean'dan cevap beklemeye başladım .....

"Kendim için istemiyorum tanrı aşkına gerçekden inan bana Justinin sana ihtiyacı var senden tek isteğim kuzenime yardım et " ........

Arkadaşlar yorum ve voteye göre atıyom k.b

VOTE +6
YORUM +4

Media da Dean var ♡
Dean benim sarkan'ı mahvederim :))

YEAH !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin