→ Edd And Dean ←

115 12 2
                                    

Her ne kadar çırpınsamda , bir etkisinin olmuyacağını anlayınca kımıldamadan durdum sağ tarafımdaki saçlar geriye doğru itilmişdi boynumda hissettiğim sıcak nefes beni ürkütüyordu "Benden korkmana gerek yok bebeğim " fısıltıyla söylenen sözler ginede ses tonunu gizleyememişdi sevinç çığlıklarıyla birlikde gevşeyen kolların arasında çırpınarak " Aman tanrım Edd " diyerek boynuna atladım Edd ile 3 yıldır en yakın arkadaşlığa imza atmışdık Edd çığlıkla bana karşılık vererek "Tamam güzelim boğulcam" diyerek kahkaha atmaya başladı bende ona eşlik ederek gülmeye başladık Edd çoktan yatağıma oturmuşdu bende bunu fırsat bularak kucağına yerleştim yanağına sulu bir öpücük bırakarak kafamı göğsüne bırakdım "Sen benim odama nasıl girdin en önemliside burayı nerden buldun " diyerek ellerimi boynunda birleştirdim Edd'de bana karşılık vererek "Şuan da sana açıklama yapmak istemiyorum ama odana şurdaki pencereden girdim bak görüyon mu yoksa odanda bir pencere olduğunu bilmiyormuydun ?" diyerek gülmeye başladı dilimi dışarı çıkararak "Çok komiksin peki neden normal insanlar gibi kapıdan gelmedin " dememle Edd'in sırıtması bir oldu "Çünki odana camdan girersem seni çıplak yakalama oranım yüksek olur diye düşünüyordum ki öyle olmadı ne kadar salaksın kızım ya süprizdemi yapmıyak" diyerek sertce yanağımı öpdü ...

Bir zaman sessiz kalan ortamı Edd bozdu "Off hadi kalk artık ya kafan o kadar ağır ki kalbim sayende dümdüz oldu :))" demişdi ahmak böyle saçma cümleleri nerden buluyor anlamış değilim zaten ♡♡

Kucağından kalkarak yanına oturdum kendimi geriye doğru bırakarak Edd'i izlemeye başladım üzerime giydiğim atlet yukarı doğru kıvrılmışdı göbeğimin yarısı bütün çıplaklığıyla ortadaydı Edd'de oturduğu yerde doğrularak "Evet güzel bayan odadan çıksan artık diyorum üzerimdekileri çıkarcamda hee çok istiyorsan kalabilirsin aynı şekilde bende seni izlerim yalnız " diyerek öpücük gönderdi yüzümü buruşturarak aşağı indim televizyonun karşısına kurularak elimi kumandanın tuşlarında gezdirmeye başlamışdım ki kapının zili bu fantezimi yarıda bırakdı hızla kapının karşısına geçerek açtım Dean elini ensesine atmış bir şekilde "Girebilirmiyim ?" dedi seslice yutkunarak kapının önünden geriye çekildim Dean içeri girerek koltuğa kuruldu elleriyle suratına masaj yaparak "Yalnızmı-" sözünü tamamlayamadan Edd aşağı inerek konuşmaya başladı "Bebeğim annen nerde" diyerek yanıma geldi Dean suratını düşürerek "Yalnız değilsin sanırım" diyerek hızla yerinden kalkdı kolundan kavrıyarak onu durdurdum "Edd bizi yalnız bırak" dedim ve Dean'a doğru bir adım attım Dean elleriyle aramıza mesafe koyarak "Demek adı Edd" dedi gözlerimi devirerek konuşmaya başladım "Kes sesini salak aramızda hayal ettiğin gibi bir durum yokk" diyerek dudaklarımı dişledim ve söze devam ettim "Hem senin burda ne işin var ? " dedim Dean elini belime atarak "Peki o çocuk kim öyleyse sana neden bebeğim diyor " dedi bu hareketi beni kıskandığından başka bir işaret değildi gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım ama buna engel olamadan seslice kahkaha attım "Ne neden gülüyorsun " diyen Dean'a tekrar gülerek konuşdum "Ne yani sen şimdi beni kıskanıyormusun? " diyerek sırıttım Dean eliyle dudaklarımı kapatarak "Sana birşey sordum ya onun cevabını ver yada sus" diyip elini çekdi "Edd benim 3 yıllık arkadaşım birbirimize hep bebeğim aşkım birtanem gibi telafuzlar kullanırız " dedim tek kaşımı havaya kaldırdım Dean belimdeki elini kalçama indirdi "Onunla bu kadar yakın olmanı istemiyorum " dedi elimle aramıza mesafe koyarak "Kime ne kadar yakın olcağım seni ilgilendirmez ki " dedim ve sözlerime Dean karıştı "Justin ile sevgili olmadığınıza göre sen benimsin " dediğinde seslice yutkunarak "Öyle birşey yok " dedim ve yukarı çıkmaya başlamışdım ki Dean buna engel oldu ...

"Nereye gidiyorsun konuşmamız bitmedi güzelim" diyerek elini bileklerimden ellerime götürdü kaşlarımı havaya kaldırarak "Konuşcak birşey yok Dean ne Justin nede Sen beni ilgilendirmiyorsunuz" dedim ve derin bir nefes aldım Edd tekrar yukardan aşağı inerek "Hadi bebeğim -" sözünü tamamlayamadan Dean konuşdu "Sende bir siktir git her yerden çıkıyorsun " sesini yükseltmişdi evin her yeri yankılanmışdı ....

Edd hızla Dean'a doğru yaklaşarak "Gel gelde buraya kimin siktir olup gitceğini sana gösterim " demişdi bu işin sonu beni hiç mutlu ediceğe bemzemiyordu ...

Evet yeni bir part ile karşınızdayım bana biraz gidişat hakkında öneriler verseniz hani çok iyi olur valla neyse votelemeyi unutmayın lütfennnnnnnn HEPİNİZİ SEVİYORUM BELİEBERLAR ♡♥♡♥♡

+6 Vote +3 Yorumm :))

YEAH !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin