Benimsin !

162 15 0
                                    

Justin daha fazla ileri gitmeye başlayınca omuzlarından tutarak uzaklaştırdım Justin bana 'ne oldu' bakışı atıyordu Justin'in dudaklarıyla ıslanmış olan dudaklarımı bir kez daha nemlendirerek "Ben yapamam" dedim Justin ellerini sarı saçlarına geçirerek adım adım yaklaşmaya başladı aramızdaki mesafe azalırken kalbim yerinden çıkcakmış gibi atıyordu "Neden?"
dediğinde sorusuna karşılık vermek için geçerli sebepler üretmeye çalışdım "Bilmiyorum şuanda en son istediğim şey bir ünlüyle birlikde olmak " dedim Justin sözlerimi hiç soğutmadan karşılık verdi "Ne yani sorun ünlü olmam mı yoksa o ahmak Dean'mı ? " dediğinde sesli bir şekilde yutkunarak bir kaç adım geriledim ben geri adım attıkca Justin yaklaşıyordu "H-hayır" diye karşılık verdim bir zaman bana boş boş bakdıkdan sonra yerde ki t-shirt'ünü eline alarak sarı saçlarını savurdu kafasından geçirdiği t-shirt'ü eteklerinden tutarak indirdi....

Kapıya doğru ilerliyerek bana döndü "Sen benimsin seni Dean'a vercek aptal bir kafam yok sende şimdiden bunu kabullensen iyi olur meleğim " diyerek öpücük gönderdi hızla kapıyı açarak aşşağı inmeye başladı çıkış kapısının sesi gelince gittiğini düşünerek aşşağı indim gördüğüm manzara karşısında bir an duraksasamda kalbimin sesini duyurmamaya çalışdım ...

Dean kapıya yaslanmış nefes nefese kalmışdı altındaki dar lacivert pantolon ve üzerindeki beyaz önündeki Skirlexx baskılı
t-shirt'ü fazlasıyla güzel görünüyordu ayağındaki Nike ayakkabıları dikkat çekicek derecede temiz ve parıltılıydı sırtını kapıdan çekerek Justin'nin üzerinde gözlerini gezdirdi gözleri gözlerimle buluşunca biraz olsun irkilmişdim ....

Justin ise hiç tepki vermeden çenesini oynattı ayağındaki gri supralar en sevdiğim ayakkabılardan biriydi üzerindeki turkuaz rengindeki Hola! baskılı
t-shirt'ü ve altındaki boldan dara doğru inen deri pantolonu beni her zaman etkilemeyi başarmışdı.

Justin ve Dean'ı incelemeyi bırakdıkdan sonra tekrar gözlerine odaklandım Justin Dean'nın bileğinden tutarak evden dışarı çıkardı hızla peşlerinden dışarı cıkaral büyik bir adrenalinle onları izlemeye başladım bir zaman konuşan iki insan hızla birbirlerini itmeye başladı....

Bu iş gittikce kendini kavgaya bırakırken kalbim eski hızlı atışına geri dönmüşdü...

Vote ve yorum yaparmısınız şimdiden sağolun :)

YEAH !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin