Justin ellerini kapının koluna sabitlemiş bir vaziyette dudaklarını ıslayarak şuan da fazlasıyla yakın olduğum Dean'da göz gezdirdi.....
Bir zaman sessizlik hakim olan sınıf öğrencilerin gürültüsüyle dolmaya başladı sınıfa giren bütün kızlar Justin'i yicekmiş gibi bakarken erkekler ise öldürücekmiş gibi bakıyorlardı......
Bir kaç dakika daha bize bakdıkdan sonra sinirle kapıyı vurup çıkdı ellerimle Dean'ı ittirerek sıradan çıkmak için kendime yol açtım öğretmen içeri girmeden yan sırada oturan Slefty'e göz kırparak Dean'ı işaret ettim "Mmm. Şey Dean'nın yanına geçe bilirmisin? " derken sesim biraz ürkek çıkmışdı.....
Kafasıyla beni onaylayarak Dean'nın yanına gecti boş kalan yere yerleşerek Dean'a bakmaya başladım....
Ellerimi dizlerimin üzerimde birleştirip kafamı Dean'a çevirmemek için yanımdaki çocukla iletişim kurmaya çalıştım....
"Şeyy ismini öğrenebilirmiyim ??" derken ellerimle garip hareketler yapmaya başladım sorduğum soru karşısında cevap alamayınca başka bir yere odaklanarak cevapsız sorumda yanlış bir cümle olup olmadığını düşünmeye başladımm..
2 ders sonunda çalan zille :))
Ahh sonunda dersin bittiğine sevinmişdim bu sevinçle yaptığım hareketler karşı tarafda nasıl tepkiler yarattığını merak ettiğim bir gerçekdi :)))
Sınıftan bir an önce çıkmak için eşyalarımı çantama tepdim hızlı adımlarla okulun saçma sapan bir görüntü yansıtan koridaorlarına adım attım benim yürümemle Dean'nın kolumdan kavrayıp erkekler tuvaletine sürüklemesi bir oldu......
Sinirli ses tonu ve tükürüklerini etrafa saçarak kapılara vurmaya başladı "Lanet olası biri sıçıyor yada işiyorsa yarıda kesip s*kt*r olup dışarı çıksın hemen ! " diye bağırdı tuvaletten gözlüklü ineksi tipi olan biri çıkdı açık olan fermuarını düzenliyerek kemerini içine tepiştirdi....
Çocuğun dışarı çıkmasıyla Dean üzerime doğru yürüyerek sırtımı soğuk duvara yapıştırdı elleriyle omuzlarıma ağırlığını vererek aynı şekilde bana bağırmaya başladı "Beni sırada tek bırakmanın sebebi Justin mi ? " demişdi benden ses çıkmayınca eliyle çenemi kavrıyarak suratıyla suratımı birbirine yakınlaştırdı ve söze devam etti "Hee söylesene konuş benimle susma onun için böyle bir şey yapmadığını söyle lanet olsun konuş benimlee ! " derken kalbim yerinden çıkcakmış gibi atıyordu elimle çenemdeki elini kavrıyarak sert bir şekilde ittirdim .....
Konuşma sırası bendeydiii ....
"Benim kime ilgi duyucağım seni asla ama asla ilgilendirmez bunu o kalın kafana sok . " diyerek dışarı çıkmak için tekrar hamle yaptım ama bu sefer belimden yakalmışdı "Sen benimleyken kimseye ilgi duyamazsın unut bunu ! " demisdi ellerimle omzuna baskı yaparak ittirdim "Ahh sen beni duyuyormusun salak ahh tanrım sen benim sevgilim bile değilken bana bu tür imkânlarımı kısıtlama hakkı tanımaz ahmak şimdi kes sesini" diyerek tekrar koridorlara döndüm ben dışarı ilerlerken Dean kapılara tekme savurarak inliyordu..
Adımlarımı biraz daha hızlandırarak eve ulaşdım odama çıkmak için merdivenlere yöneldim annemin sesiyle yerimde duraksadım "Mmm tatlım odanda seni bir misafir bekliyor ve bir hayli sinirli !" demişdi kafamı anlamsızca sallıyarak merdivenleri ikişer üçer çıkarak odama sert bir ayak darbesiyle adım attım.....
Ellerini ensesinde birleştirmiş ve üzerinde hiç bir şeyi yokdu dar ve siyah olan pantolonu çıplak olan vücuduyla fazlasıyla ateşli duruyordu yatağımın üzerine yerleşmiş gözleriyle tavana anlamsızca bakışlar atıyordu....
Dudaklarımı ıslatıp sessizliği bozmak için konuşmaya başladım "Şeyy o gör-" dememle Justinin yatakdan fırlayarak sıcak dudaklarıyla sözümü yarıda kesmesi bir oldu ellerini kısa olan
t-shirt'ümden içeri sokarak dudaklarını daha fazla bastırmaya başladı dokunduğu her yer alev gibi yanarken arada bir gözlerimiz birbirini buluyordu.....Bu işin nerelere gidiceğini bir tanrı birde Justin biliyordu....
Vote +5 Yorum +4
Yorumda yaparmısınız :)) Herneyse umarım beğenirsiniz :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEAH !!
FanfictionBir zamanlar çok sıkı bir belieber olsada ..... Zaman onu değiştirir ve aksi gerçekleşmeye başlar .... Hayranı olduğu bieber kıza karşı birşeyler hissetmeye başlar... Kızın soğukluğu herne kadar kızı kendinden uzaklaştırsada aralarında birşey olması...