Deel 7

191 5 0
                                    

Larissa pov.
Als iedereen omgekleed en wel is gaan we eerst naar Kasper zijn huis en dan haal ik een mijn sleutels te voorschijn en haal de huissleutel van Kasper te voorschijn en maak de deur open. kasper frist zich snel om en ziet Ik en Quinn wachten op de bank. "We kunnen gaan." Ik sta op en pak Quinn bij de hand en dan gaan we naar Kasper zijn auto. En dan gaan we naar de Toekomst. Bij de Toekomst ga ik naar kleedkamer en kleed me om terwijl Quinn buiten wacht samen met Kasper. Als ik klaar ben ga ik met Quinn wachten, als Kasper klaar is gaan we met z'n drieën naar het trainingsveld. "Zo je dacht ik neem extra versterking mee." Zegt Marcel lachend. Ook Kasper en ik moeten er om lachen. "Nee, m'n tante is aan het werk dus ja ik moest hem wel mee nemen." "Is geen probleem. Kasper moest soms wel eens op hem passen en dan ging Quinn soms ook wel is mee." "A dus het is niet erg." "Nee, Er zijn vast wel mensen die op hem willen passen als jullie aan het trainen zijn." Ik knik en zie Quinn al heel snel naar iemand toe rennen en ik zie dat het Edwin van de Sar is. "Hey, jongen ben je weer met Kasper mee?" "Ja en Lalissa ook." en hij wijst naar mij en Kasper. Ik zwaai en ze komen onze kant op gelopen. "Dus je komt ons Ajax even helpen?" "Ja, hopelijk kan ik hun helpen." Edwin knikt en dan meng ik me bij de groep. We beginnen de training met warm lopen. Edwin gaat samen met Quinn kijken hoe het. Gaat na de training merk ik dat mijn conditie sterk achteruit is gegaan. Ik hang half tegen Kasper aan en adem zwaar. "Ik... Jeetje.... Waar is mijn conditie gebleven?" Zucht ik alle jongens beginnen te lachen. "Jullie hebben het uitstekend gedaan. Morgen dezelfde tijd." Zegt Marcel. Ik zucht diep. Dit gaat nog een lange dag worden. Ik voel dat Kasper mij op tilt en mij mee neemt naar de kleedkamer. We kleden ons om en dan halen we Quinn op bij Edwin. Hand in hand lopen we naar de auto. Quinn wilt niet in de auto. "Quinn.. kom nou." Zegt Kasper. "Quinn. Je luistert naar Kasper." Zeg ik een beetje streng. Quinn kijkt Kasper aan en laat hem in zijn stoeltje zetten. In stilte rijden we naar huis. Thuis aangekomen ga ik gelijk douchen en dan ga ik op bed liggen.

Kasper Dolberg pov.
Als we thuis zijn aangekomen gaat Larissa gelijk douchen en daarna blijft ze boven. Ik vermaak Quinn door met hem buiten te spelen. Rond etenstijd vraag ik aan Quinn "Wat wil je eten?" "Pantat?" "Oké, dan gaan we even naar de snackbar. Kom je mee?" Quinn knikt blij en dan gaan we maar de snackbar. Als we het eten hebben gehaald gaan we weer naar huis. Als we naar de keuken lopen zie ik Larissa op de bank met een kop thee en een warme kruik. Ik geef eerst Quinn wat te eten en dan gaan we bij Larissa zitten "Gaat het wel?" "Nee, Trainen was leuk naar nu doet alles pijn. Lopen no way." Ik moet lachen en zeg "Ik zal met Marcel overleggen wat te doen. Ja." Ze knikt en zucht. Ik weet dat ze ons graag wilt helpen maar ik weet ook dat ze het eigenlijk niet aan kan. Ik pak voor ons ook wat eten en daarna ga ik samen met Larissa op de bank zitten, Quinn is al klaar en is gaan spelen. "Kasper ik hoef niet meer." Ik kijk naast me en zie dat ze de helft heeft laten staan ik ruim haar bord op als ik ook klaar ben met eten. En om half acht breng ik Quinn naar boven, als ik beneden kom zie ik een heel lief meisje op de bank liggen te slapen. Ik maak een foto en draag haar dan naar bed. Als ik weer naar beneden loop hoor ik dat Sonja binnen komt. "Hey, jongen. Hoe is het vandaag gegaan?" "Het ging wel goed. Quinn vond het weer is geweldig om op de toekomst te zijn. En Larissa heeft mee getraind maar is kapot. Ze geeft aan dat dat ze niks kan bewegen." " We zullen het morgen mee maken." Ik knik en drink mijn glas leeg. "Blijf je slapen?" "Als dat mag?" "Tuurlijk. Mag dat." "Dank u. Ik ga maar slapen, want morgen wordt het een zware dag." Ze knikt en ik ga naar boven en kijk nog even bij Larissa en zie dat ze huilt in haar slaap. Ik loop haar slaapkamer in en maak haar voorzichtig wakker. "Kasper. Ik..." "Rustig, het was maar een nachtmerrie." Larissa knikt en zegt "Blijf je bij mij?" Ik knik en ga me snel omkleden. Ik kruip bij Larissa in bed en sla m'n armen om haar heen en voel dat ze wil slapen maar niet kan slapen. Ik begin gewoon wat te vertellen over een meisje een verhaal te vertellen. Na een tijdje voel ik dat Larissa in slaap is gevallen en ook ik sluit mijn ogen en voor ik weet lig ik in dromenland.

"Kasper, opstaan. We moeten zo naar Training." Ik zie Larissa naast het bed staan met Krukken. Die traint vandaag niet mee. Ik knik en stap uit bed, en maak me klaar om naar de training te gaan. Als ik beneden kom zie ik dat Larissa op mij aan het wachten is met een bidon en een zakje met broodjes. "We komen nog te laat en Marcel houdt niet van laatkomers." Zegt ze ik knik en zie haar de deur openen en ze krukt naar buiten. Ik loop haar achterna en zie haar haar krukken in de achterbak doen en dan stapt ze in bij de bestuurders kant. "Ik rijd jij ontbijt." Ik knik en ga op de bijrijdersstoel zitten. Larissa racet zowat naar de toekomst maar ik heb gewoon kunnen ontbijten.
Als we zijn aangekomen bij de Toekomst zeg ik "Jeetje jij rijd snel."

FOREVER Ft. Kasper Dolberg (Vervolg)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu