Deel 30

133 8 0
                                    

25 Juli 2019

Larissa pov.
Ik wordt wakker in een onbekende kamer als ik goed nadenken kom ik tot de conclusie dat ik in een hotelkamer zit. Vandaag is De grote dag. Vandaag gaan Kasper en ik trouwen, ik en de andere meiden van de jongens, Cecilia, de vriendinnen van de jongens uit de band en de stylisten van Lian, Austin en Justin zijn er ook. Ik hoor geklop en doe snel een broek aan. "Hey." Zeg ik vrolijk als ik Cecilia en Lexy voor de deur zie staan. "Lexy heeft een koffer mee met allemaal make-up enzo. Ik laat ze binnen we gaan nu mijn koffer pakken en daarnaen rijden we naar mijn tante en ooms huis en daar maak ik me klaar. Ik heb een mooie witte jurk. Met een kanten sleep en mijn schouders bloot.

Foto: de trouwjurk

Freja en Quinn mijn het bruidsmeisje en -jongen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Freja en Quinn mijn het bruidsmeisje en -jongen.

Ik ben best nerveus, hoe zou Kasper zich nou voelen? Ik zit in de stoel en wordt op gemaakt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ben best nerveus, hoe zou Kasper zich nou voelen? Ik zit in de stoel en wordt op gemaakt. Lexy krult mijn haar, ik weet nog dat ik ooit een fotoshoot had en ik met krullen thuis kwam en Kasper er niet vanaf kon blijven.... Hij vond het zo mooi en hij was best wel 'verdrietig' dat de krullen weg waren nadat ik had gedouchet.

12:00 uur

"Larissa men je klaar" vraagt Lasse (Schone) die mij naar het altaar zal brengen. Ik schud zenuwachtig m mijn hoofd. "Het komt wel goed meisje. Ik zal je zeggen Kasper is niet te huoden met al die zenuwen die hij heeft..." Zegt Lasse lachend. Ik moet ook een beetje lachen. " Jullie moeten gaan klaar staan.." Zegt Kristina (de zus van Kasper) die alles regelt. Lasse en ik gaan klaar staan en wanneer de deuren open gaan lopen Freja en Quinn samen voor ons uit en daarna lopen ik en Lasse naar het altaar toe. Kasper neemt het over van Lasse en dan staan we samen voor het altaar. De trouwambtenaar zegt nog wat en vraagt of we willen gaan staan. Ik kijk Kasper aan en glimlach naar hem. "Neemt u Kasper Dolberg Rasmussen aan te nemen tot uw wettige echtgenote en belooft U getrouw alle plichten te zullen vervullen, die door de Wet aan de huwelijkse staat worden verbonden? Wat is hierop uw antwoord?" "Ja" Zeg ik. Nu is Kasper aan de beurt. "Neemt u Larissa Naomi Nolten aan te nemen tot uw wettige echtgenote en belooft U getrouw alle plichten te zullen vervullen, die door de Wet aan de huwelijkse staat worden verbonden? Wat is hierop uw antwoord?" "Ja" Zegt hij. " Als ambtenaar van de burgerlijke stand van de gemeente Amsterdam verklaar ik, dat Kasper Dolberg Rasmussen en Larissa Naomi Nolten vanaf dit moment door de echt aan elkaar zijn verbonden. Ik wens u de kracht toe deze belofte tot in lengte van jaren trouw te mogen blijven." Quinn en Freja komen met de ringen, ik pak Kasper zijn ring op en zeg "Ik geef je deze ring, als symbool en teken, van mijn liefde en trouw, voor jou". En schuif zijn ring om zijn vinger.

Kasper pov. 

Ik pak de ring van Larissa en zeg "Ik geef je deze ring, als symbool en teken, van mijn liefde en trouw, voor jou". En schuif dan haar ring om haar vinger. "Dan mag u nu de bruid kussen." Haha dat laat ik me geen twee keer vertellen... Ik kus haar en zeg "Jeg elsker dig." "Jeg elsker dig." Ik veeg een verloren traan weg en kijk haar glimlachend aan, en ik zie ook bij larissa een glimlach verschijnen. We gaan naar buiten en iedereen staat in rijen en ik zie dat ze een pad naar de auto leiden. Hand in hand lopen Larissa en ik samen door het zand naar de auto. Lasse zit al klaar en we gaan naar een zaal waar we het feest vieren. "Lasse?" "Ja Larissa?" " Quinn en Freja zijn met Marije mee toch?" "Ja Liz. Maak je maar geen zorgen." Larissa knikt en kijkt naar buiten. Ik sla mijn arm om haar heen en zeg "Everyting is gone be prefect." Ze kijkt om en glimlacht naar haar. Toch zag Ik ook dat ze toch een beetje nerveus is. 

We uit en we gaan de zaal binnen we worden naar een kamertje geleid en daar kunnen we ons even omkleden in een andere jurk en pak. Larissa heeft een blauwe jurk aan en ik een blauw pak. Ik hoor verschillede stemmen langs ons kamertje komen en De stem van Joel, Naoli, Lasse, Marije,Quinn, Freja, Mama, papa, opa, oma. Maar ook de rest van het team, familie. Het is toch best speciaal dat we dit moegen doen. Ik wil er zelfs niet aan denken als ik Larissa niet mee had genoemen naar die wedstrijd want, dan had ook bij haar ouders en Quinn in de auto gezetten en had ze het misschien ook niet gered. Daar had ik echt niet mee kunnen leven. Gelukkig is het niet zo gegaan en is Larissa vanaf nu mijn vrouw. Larissa Dolberg. 

"Brother, Larissa It's time to go on." Zegt Kristina. Ik knik en pak Larissa bij de hand en zeg. "Je bent prachtig." "Jij ook." Krijg ik terug. Larissa glimlahct naar mij en ik naar haar, samen lopen we naar de zaal en klapt iedereen als we binnen komen. Wat een dag....

Het feest is al een paar uur bezig en we staan op de dans vloer nadat iedereen ons heeft gefeliciteerd.  Ik dans samen met Larissa op het liedje Perfect van Ed Scheeran. Iedereen staat om ons heen in een kring. Aan het einde van het liedje geef ik haar een kus. Om twaalf uur half een gaan Larissa en ik als laatste weg en gaan we naar ons hotel. Ik draag Larissa naar binnen en leg haar op bed. Ik zie dat onze koffers al zijn Thanks sis... Denk ik, ik ga naast Larissa liggen en ik kus haar. En voor we het weten gaan we verder waar we voorheen altijd stopte en vliegen de kledingstukken door de lucht. 

FOREVER Ft. Kasper Dolberg (Vervolg)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu