Deel 19

161 5 0
                                    

*4 weken later*

Larissa pov.
Ik kom kapot thuis het is vier uur en ik zie dat het hele team bij ons thuis zit. Ik hink naar de woonkamer "Kan iemand mijn krukken pakken!" roep ik en gelijk is iedereen stil. " Larissa!" roepen ze. "Jongens!" roep ik op dezelfde toon. Kasper komt op me af rennen en tilt me op en gaat weer zitten op de bank met mij op schoot. "Wat heb je gedaan dat je je krukken nodig hebt?" Vraagt Hakim ( Ziyech) "Ik miste een traptrede en viel naar beneden waardoor mijn enkel dubbel ging ik stond ook nog eens op pumps." "Dan moet je ook niet met pumps dansen" zegt Kasper "Dat zei ik ook al Kas, maar je weet hoe hij (manager) is." "Ja, hij is gek." Zegt Carel (Eiting) als antwoord. "jep." zeg ik en leun tegen Kasper aan "Larissa we wouden uit eten gaan." Zegt Mitchell (Dijks) "Oke, ik ga me proberen klaar te maken geef me twintig munten, ja?" "Is goed." Ik strompel naar de trap en loop voorzichtig naar boven. Ik kijk in mijn kast of ik nog een jurkje heb. Ja, ik trek mijn baby lichtblauw jurkje aan en doe er witte ballarina's bij aan. Ik ga voorzichtig, al dus dat dacht ik en voor ik het weet lig ik weer beneden. "Kom op, wat voor dag is het vrijdag de dertiende ofzo." Zeg ik gefrustreerd. Kasper komt naar me toe en helpt me "Het is dinsdag niet eens vrijdag." Zegt Donny(Van de Beek) IK zucht. "Vandaag is het mijn ongeluksdag." Iedereen begint te lachen. Ach ja, het is gewoon zo. We gaan richting de auto's en dan gaan we naar het restaurant. "Daar aan gekomen zie dat Kasper weer is heel langzaam heeft gereden want de jongens staan er al met hun vriendinnen te wachten. Ik stap uit en ga door m'n enkel. Ik strompel naar de rest toe Kasper is ook zo lief om op mij te wachten, dus niet. "Kasper laat je nou je verloofde alleen strompelen?" Vraagt Mikky (vriendin van Frenkie) terwijl ze naar mij toe loopt en mij een beetje ondersteunt. Marije (schöne) komt me ook helpen en met z'n drieën lopen we de jongens en meiden achterna. Ik ga op de stoel naast Kasper zitten.

Kasper pov.
Larissa komt naast me zitten en ik zie dat ze best wel pijn heeft maar het niet wilt laten zien. "Moet ik vragen of ze een zakje ijs hebben voor je." "Als dat kan graag." Ik sta op en loop naar de bali. "Meneer kan ik u helpen?" "Ja, hebben jullie een zakje met ijsklontjes?" "Euhm.. Ja dat kan geregeld worden." "Mijn verloofde is door haar enkel gegaan en is al twee keer van de trap gevallen." "Ik zal het voor u regelen. Als u even heeft dan heb ik het zo klaar." Ik knik en even later loop ik terug met een zakje met ijsklontjes. "Kijk is lieverd." "Dank Je." Ik zie dat iedereen al eten krijgt "Ben ik zo lang weg geweest?" "Nee, het gaat gewoon heel snel hier, Kas." "Oke." "Larissa heeft voor jou besteld." Zegt Carel "Dat is het minste wat ik terug kon doen nadat jij voor mij ijs bent gaan halen." zegt ze "Dat is lief van je." Ik sla een arm om haar heen en klets lekker verder met Lasse die tegen over mij zit en Marije zit tegen over Larissa. Als iedereen zijn eten heeft eet iedereen zijn eten op (Lijkt me logisch:)) Ik kijk naar Larissa die verrassend goed eet. De laatste tijd at ze niet echt goed of heel weinig misschien ook omdat ze een best wel druk schema heeft. " Is het lekker Kasper?" Vraagt Marije Ik knik heb een lasagne en Larissa heeft een salade net als Marije. Iedereen is rustig aan het eten is als er een mobieltje afgaat. Larissa pakt haar mobiel en drukt degene die haar belt weg. "Wie was het?" "Manager." Ik knik, wat moest hij nou weer van haar ach ja ik laat het nu maar. "Gaan jullie straks mee naar de film IT Larissa en Kasper?" "Ik kan niet morgen beginnen de eerste shows van de kerst shows. Maar Kasper heeft vanavond niks..." Zegt Larissa. "Ik ga met Larissa mee naar huis. Volgende keer misschien." Matthijs (de Ligt) knikt en zegt "Doe het wel veilig he." Ik kijk hem aan en schud lachend mijn hoofd. "Alleen als jij dat ook doet Thijs...." Zegt Larissa terug. En gelijk is het stil. Iedereen kijkt Larissa verbaast aan, dit zijn ze niet echt gewent van haar. "Ik maak maar een grapje." zegt ze en iedereen begint weer te lachen. Na het eten betalen we en gaan Larissa en ik naar huis toen we zeggen de rest gedag en rijden naar huis. "Weet jij wat Leon (manager) van je wilde?" " Geen idee, heb wel een raar gevoel bij hem, meer een onveilig gevoel." "Hoe bedoel je schat." Vraagt ik terwijl ik bij haar op de bank ga zitten. " De laatste tijd raakt hij mij onnodig aan bij plekken waar hij normaal niet met zijn handen hoort te zijn. "Er komen ook steeds meer mannen bij de oefening kijken enzo." "Hmmm.... Hou het in de gaten als hij vreemde dingen doet moet je het gelijk melden. Maar dat er steeds meer mannen komen kijken is toch niet zo erg?" "Wel ze zijn vrienden van Leon (Manager) maar ik heb ze horen praten over mij dat ik sexy ben en mooi en ook nog is goed genoeg ben om je weet wel te doen." "Nee! Oke, ik wist dat hij niet goed was maar dit gaat te ver." Zeg ik boos "Hoelang is dit al aan de gang?" Vraag ik "Sinds ik terug ben na dat ik ziek was." "Waarom heb je dit mij niet verteld, Larissa je weet dat ik er altijd voor je ben he." "ja... Maar... Ik was... Ik was.." De tranen stromen over haar wangen. Ik neem haar in mijn armen en zeg "Je was bang dat ik je niet ging geloven en dat ik je als nog zou laten vallen." Ze knikt en Ik zucht "Het haalt oude herinneringen op die ik liever wil vergeten." "Je hoeft het niet te vertellen hoor." "Ja wel dan is het er tenminste uit." Ik knik. "Leon( Manager) werkt al een tijdje bij ons en iets voordat ik jullie ontmoette was er ook zoiets aan de gang. Hij heeft me heel erg ana gerand en hij stond op het punt om mijn te misbruiken en verder dan dat. Gelukkig werd er op de deur geklopt en heeft hij mij niks meer aan gedaan daarna. En nu begint alles weer van vooraf aan. Ik ben gewoon bang dat hij..." "Zo ver laat ik het niet gebeuren. Je bent mijn meisje, mijn prinses en straks MIJN QUEEN!" Zeg ik een beetje boos. Ik voel Larissa's armen om me heen en merk dat ze het fijn vind dat ze weet dat ze dit niet alleen doet. "Laten we maar gaan slapen morgen is je eerste show? Ik breng je en haal je op." "dat is lief. Ik heb om Half elf een laatste repetitie en om half zeven is de show." Ik knik en til haar naar boven. Het komt goed, heb vertrouwen in ons."

FOREVER Ft. Kasper Dolberg (Vervolg)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu