Deel 5

223 5 0
                                    

Kasper Dolberg pov. 
Ik zit thuis alleen en verveel me eigenlijk heel erg, ik zou willen dat Larissa hier was maar die heb ik net afgezet bij het Amsterdamse bos. De bel gaat en Larissa's tante en Quinn staan voor de deur. "Kasper kunnen we even met je praten." "Ja hoor kom binnen." Ik laat ze binnen en Quinn rent naar de speel kamer die nooit weg is gehaald. We gaan zitten en vraag "wilt u wat drinken?" "Nee dank je jongen." ik knik en vraag dan "Waar over wilt u het hebben." "Wel ik heb Larissa horen praten aan de telefoon, waarschijnlijk had ze het management aan de lijn maar ze klonk niet zo blij. Ze wordt morgen verwacht bij het management en daar krijgt ze waarschijnlijk een nieuwe date. Maar ik zie liever Jou en Larissa samen." Zegt ze. "Mevrouw ik kan u verzekeren dat Larissa en ik weer samen zijn sinds vandaag. Maar ik weet hoe erg het management kan zijn. Ik ga er alles aan doen om haar bij mij te houden."
Mijn telefoon gaat af en weet dat het Larissa is. "Hey, wil je me komen ophalen?" "Ja ik kom eraan." En dan hangen we op. "Ik moet Larissa op halen, willen jullie mee of gaan jullie naar huis?" "We gaan naar huis en zeg maar dat als ze wilt dat ze bij jou mag blijven..." "Oké. Is goed." Larissa haar tante haalt Quinn uit de speelkamer en dan gaan we naar buiten ik zeg hun gedrag en rijd dan naar het Amsterdamse bos. Ik voel me ineens heel erg inkakken. Aan gekomen bij het Amsterdamse bos zie ik Larissa al wachten. Ze komt mijn kant op gelopen en stapt in. Na een tijdje kan ik echt niet meer en Larissa ziet het ook. "Moet ik anders verder rijden?" "Kan je dat wel dan?" "Ja hoor. Als maar een navigatie hebt lukt het me wel." Ik knik en ga naar de eerst volgende tankstation en daar wisselen we van plek. Ik stel de navigatie in en dan begint Larissa te rijden. Na een tijdje zie ik dat ze het wel redt en ga ik dus even achterover zitten en sluit binnen de kortste keren mijn ogen.

" Kasper wordt je wakker?" Vraagt Larissa. Ik kijk suf om me heen en zie dat we thuis zijn. Ik knik en we stappen uit. "Larissa blijf je bij mij. Het mag van je tante." Ze knikt en ik maak de deur open. Als we binnen zijn gaan we gelijk naar bed. En gaan we slapen.

*De volgende dag*

Ik wordt wakker door rare geluiden uit de badkamer komen. Ik stap uit bed en loop naar de badkamer en zie Larissa boven de wc pot hangen. "Voel je je niet lekker?" "Nee, ik heb het gevoel dat ik moet overgeven." "Kom" ik pak haar hand en neem haar mee naar bed en stop haar in en als ik net de TV aan wil doen gaat de bel. "Ik ben zo terug." Ik ren naar beneden en maak de deur open en zie dat Lasse en Joël voor de deur staan. Ik laat ze in en ga weer naar boven. Ik ga bij Larissa liggen en doe de TV aan. Na een tijdje komen Lasse en Joël met een ontbijtje. "Vandaag verwennen wij jullie even." " Dank je jongens." Zeggen Larissa en ik te gelijk. Ik geef een high-five aan Lasse en Joël. "Voel jij je beter?" "Beter dan gisteren. Integendeel van Larissa." Larissa hangt een beetje tegen mij aan en hoest wat. "Ik heb alleen een hoest opgelopen." Zegt ze.

Larissa pov.
Joël en Lasse hebben een ontbijtje gemaakt voor Kasper en mij dat super lief is. Ik hang een beetje tegen Kasper aan en merk dat ik in een hoestbui zit. Ik hoest de hele tijd ik kan alleen maar wat drinken, eten gaat wat moeilijker maar het lukt wel. Na het ontbijt val ik in slaap op Kasper zijn schouder en als ik wakker wordt merk ik dat ik alleen in bed lig en Kasper, Joel en Lasse waarschijnlijk beneden zitten. Ik stap uit bed en fris me op en kleed me om. Als ik fris en fruitig ben ga ik naar beneden en zie dat het al half twee is. "Hey. Lekker geslapen?" "Ja." Ik ga bij Kasper op de bank zitten en zie dat ze een concert aan het kijken zijn. "Hoe was Amerika?" "Nou erger dan Nederland." "Hoe bedoel je?" Vraagt Joel. "Nou het pesten was daar gewoon erger dan in Nederland." "A, maar je hebt het overleefd." "Ja klopt." '90 minuten lang. Voor onze club uit Amsterdam. Gekkenhuis op de tribune. Niemand die ons stoppen kan. Oooooohoooohoooohooohooooooooo' Ik kijk naar de tv en begin te lachen. "Mooie momenten." "Heb je dat serieus geroepen?" Vraagt Joël. Ik knik Ik had een klein schermpje onder bij de kant waar ik stond en daar kon ik de wedstrijd bekijken. gelukkig was dit bij de repetitie een dag voordat we voor een volle zaal speelden. Ik Had daar naast ook nog eens een weddeschap met Frenkie dat als jullie hadden gescoort dat ik dan '90 minuten lang' moest gaan zingen. Lasse, Kasper en Joel moeten lachen. 

"Ik vond het wel leuk, en de jongens trouwens ook. Alleen het management was daar helemaal niet blij mee." Zeg ik ook lachend. Ik pak wat fruit en 's avond gaan we met het hele team uit eten. "Maar ik hoor helemaal niet bij het team." Had ik gezegd "Echt wel. jij hebt gister toch met ons gespeeld en dat zal de komende tijd nog wel zo blijven." had Marcel aan de telefoon gezegd. Ik was er mee akkoord gegaan en nu ben ik me aan het klaar maken. 'Wij Zijn Ajax Wij Zijn De Beste' Ik pak mijn telefoon en zie dat ik een berichtje heb. "Beste Larissa, Nu je geslaagd bent voor onze opleiding willen wij jou natuurlijk nog een diploma geven. De uitrijkijng vind plaats bij de Amsterdam Arena, om Half drie. Op 6 september zien wij jou daar. Mvg, Direcreur van de Music school."  

Ik knik en ga verder met waar ik mee bezig was, Ik heb een jurkje aan met witte gympen eronder. Ik loop naar beneden en zie dat Kasper, Lasse en Joel al klaar zijn. "Wow je bent prachtig." Zegt Kasper. "dank je." zeg ik en dan stappen we de auto in.

FOREVER Ft. Kasper Dolberg (Vervolg)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu