Larissa pov.
Kasper zegt "Jeejtje wat rijd jij snel." Ik lach en zeg "Ik wil niet dat we te laat komen." "We hebben nog genoeg tijd." "Oké, haal jij dan even mijn krukken?" Vraag ik lief. Kasper zucht en zegt "omdat je mijn prinsesje bent." Ik glimlach naar hem en hij stapt uit om mijn krukken te pakken. "Kijk is Larissa." Kasper opent de deur en geeft mij mijn krukken. Ik stap uit en geef de autosleutel aan Kasper. Ik geef hem een kusje op zijn wang en dan doet Kasper de auto op slot. Samen lopen we naar binnen. Ik wacht voor het hek op Kasper. Na een tijdje komt Joël (Veltman) aan gelopen. "Hey, zo te zien Train je niet mee." "Klopt. Gisteren was iets te veel van het goede." Zeg ik. "a hopelijk ben je weer fit voor de wedstrijd." Ik knik en dan loopt Joël (Veltman) verder. Even later komt Kasper aan gelopen. Ik heb wel het trainingspak aan puur omdat dit veel lekkerder is om in te 'krukken' en het voelt beter voor mijn benen. Als we bij het veld aan komen zie ik Huntelaar en Veltman over passen. Wij gaan gelijk naar Marcel toe. "Hey, onee is het weer zover?" Ik knik. "Gisteren kon ik niks meer bewegen maar vanochtend is het me gelukt om uit bed te komen zonder hulp, maar met veel pijn." " Kijk het maar even aan maar het zou fijn zijn als je er met de wedstrijd erbij kan zijn." Ik knik en dan loop ik naar de rest met Kasper en Marcel. "Ik wil wel dat je erbij blijft." Zegt Marcel "Komt goed. Ik moet toch wachten op Kasper. Ik heb hem op tijd hier heen gereden." Marcel knikt en ik ga tegen het hek aan staan. Marcel legt wat uit en dan begint de training.Na de training lopen we met z'n allen naar de kleedkamer ik wacht voor de kleedkamer op Kasper. "Zullen we gaan?" Ik zie dat Kasper voor mij staat."Ja is goed, rijd jij?" "Ja hoor, is goed." Ik knik en kruk achter Kasper aan. Onderweg gaan we nog even ergens lunchen en daarna gaan we naar Kasper zijn huis. "Larissa, wat wil je drinken?" "Water." "Geen cola, schat?" "Nee." "Oke, komt eraan." Ik knik en ga op de bank liggen, even later komt Kasper terug met het drinken en een zak chips. "IK weet hoe ik mijn prinsesje moet op vrolijken als ze zich niet fijn voelt."Zegt hij "Je weet te veel over mij Kasper." Samen schieten we in de lach. Kasper komt ook op de bank liggen en ik kruip dicht tegen hem aan. "Hoe is het met je knie?" "Gaat wel ik hoop morgen weer rustig te kunnen spelen." " Beter." ik knik en laat een diepe zucht.
Kasper pov.
Ik lig samen met Larissa op de bank bij mij thuis. Ik wou dat ze bij mij weer kon in trekken. maar ik weet niet of ze dat wel wil en is het niet te vroeg om het te vragen ik bedoel we zijn net weer een paar dagen samen. Ik zou willen dat ik het op ene speciale manier zou kunnen vragen. " Kasper! Waar zit je met je hoofd." "he." "Ik.. pff.." "vertel maar." "Ik zat gewoon te denken dat ik gewoon wil dat je bij mij intrekt maar ik weet niet of jij dat wel wil en of je het niet te vroeg vindt ik bedoel, we zijn net een paar dagen samen." Zeg ik. Ik kijk haar niet aan en kijk naar mijn handen die ik ineens heel interessant vind. "Kasper. Ik zou graag bij je intrekken." "Echt waar?" "Ja, het voelt alsof we nooit uit elkaar zijn gegaan." Ik knik en geef haar een kus op d'r mond. Onze eerste kus na dat we weer bij elkaar zijn. Ik trek terug en Larissa kijkt me aan met haar mooie glimlach. Het voelt alsof alles weer goed gaat.*2 Jaar later*
"Kasper, ik ga er vandoor. doe je voorzichtig als je naar de arena rijdt?" roept Larissa dei bij de deur staat "Ja, ik zal voorzichtig doen." "OKe, ik kom pas laat thuis dus kijk maar wat je gaat eten." "Oke, veel plezier en succes." Ik loop naar de voor deur en geef haar nog een kus en gaat Larissa naar haar auto en ik kijk naar haar en zwaai haar uit tot ik haar niet meer zie. Larissa gaat vandaag naar de kerk en daarna heeft ze een optreden met de band. Ik kon niet mee omdat ik een wedstrijd heb met Ajax, gelukkig thuis dus ben ik wat minder ver weg van Larissa. Stel er is iets zouden we desnoods naar elkaar toe kunnen maar we gaan we vanuit dat er niks gebeurd. Ik Maak een Broodje en voor ik het weet gaat de bel al weer. Matthijs (de Ligt) staat voor de deur. Ik kijk op de klok. "Je bent veel te vroeg, niet dat het erg is hoor." " Ja, ik hoorde van Larissa dat ze naar de kerk ging en jij thuis bleef, dus ik dacht. Laat ik anders eve langs gaan dan is onze Kassie ook niet alleen." "Dat is lief."Samen lopen we naar de woonkamer en ga ik verder met het maken va een ontbijt. "Larissa is net weg. " "Klopt zag haar aan het einde van de straat." "Was ze bezorgd?" "Ja, ik snap het ook wel, ik bedoel het is nog niet zo lang geleden dat ik en een andere auto op elkaar botste." "Ja, ze houdt echt van je, ze wilt dat er niks ernstigs met jou gebeurt." Ik knik en ga met mijn broodje op de bank zitten bij Matthijs. Om half een gaan wij richting de arena. In de auto komt er een liedje van The Wildcats op en we bleren gewoon lekker mee. Als we bij de arena zijn aangekomen zie ik Joel (Veltman) en Amin (Younes) er ook al zijn. Klaas-Jan (Huntelaar) komt ook net aan zet als wij. Ik heb zo'n zin de wedstrijd van vandaag...
JE LEEST
FOREVER Ft. Kasper Dolberg (Vervolg)
Fanficdit is het vervolg verhaal op That Special Boy ft. Kasper Dolberg. Het zou handig zijn als je dat deel eerst leest maar het hoeft niet. Larissa zit in Amerika en gaat bijna examen doen. ze doet een opleiding in Muziek. Maar er is een ding ze mist Ka...