Deel 16

171 4 0
                                    

Larissa pov. 
Ik pak mijn spullen bij elkaar en loop naar buiten om te kijken of ik niks ben vergeten. De laatste tijd was het best rustig tot vier weken geleden. Kasper en ik hadden alles voor de bruiloft geregeld en soms als we niks te doen hadden gingen we op zoek naar een huisje Vandaag hebben we te horen gekregen dat we het Huis mogen kopen. Het is groot maar ook knus. 

*2 weken later*

Na en lange dag kom ik thuis. We hebben een nieuw huisje en de voorbereidingen van de kerst zijn ook in volle gang. Alle stress van het regelen voor de bruiloft is over en ik kan gelijk weer door naar het volgende. Ik kom rond 9 uur thuis. "Kasper? " "Ben boven." Hoor ik, Ik  ren naar boven en open de deur.  "Eindelijk ben je thuis." Zegt Kasper. "Ja eindelijk kan ik weer bij je zijn." Zeg ik blij. Ik loop nog even naar beneden om alles p[ slot te doen en dan maak ik me klaar om naar bed te gaan. "Was het te doen?" Vraagt Kasper wanneer ik bij hem in bed kom kruipen. "Ja, redelijk. Ik ben blij dat we niet veel hoeven te dansen, want we doen de hele show op hakken. Dat gaat dan echt niet goed met mijn knie." "Ja, je doet wel voorzichtig, he?" "Zeker schat. Ik wil niet met krukken lopen."  Zegt ik.  Zo praten we nog even totdat ik zeg "Laten we maar gaan slapen, morgen moeten we weer vroeg op." "Jij wel, ik heb vrij." "O ja, dat klopt ook." "Dat is niet eerlijk." "Kom is hier Prinsesje van me." Zegt Kasper ik kom dichterbij hem en hij slaat zijn armen om me heen en geeft me een kus. "Ik ga morgen wel met je mee." Ik kijk hem aan. "Echt waar?" Kasper knikt en zegt "Maar dan gaan we nu wel slapen."Ik knik en geef hem nog een klein kusje tenminste dat was de bedoeling al gauw loopt het uit tot een zoen. Als ik terug trek geeft Kasper me nog een kus en dan gaan we slapen. 

Ik wordt wakker door dat iemand mij belt. "Hallo met Larissa?" "Hallo Larissa, met Leon, je manager." "Hey, leon." "Hey, ik bel even om te zeggen dat de repetitie niet door gaat om jullie even een dag rust te geven, dus ga wat leuks doen met Kasper." "Dank je." "Ik wil geen vermoeide artiesten op het podium hebben met kerst." Ik moet lachen. "Dat is waar, morgen wel weer? dezelfde tijd?" " ja." "Oke, doe jij ook rustig." "Ja, oke. dan ga ik op hangen om de rest te bellen." "Oke, dag." 'Dag."Ik leg mijn telefoon weer weg en ga weer tegen Kasper aan liggen. "Wie was dat "Vraagt Kasper. Ik schrik me kapot en ik en  leg een hand op mijn hart. "Doe dat nooit meer, schat. Nooit meer ja?" "Kan niks beloven." Zegt Kasper ik knik en zeg als antwoord op zijn vraag  "Leon, mijn manager belde ik heb even een day off." "Dus we kunnen gewoon blijven liggen." Zegt Kasper. "Haha, ja, we kunnen ook het centrum in gaan." Kasper kijkt naar me en ik zie zijn ogen oplichten. 

Kasper pov. 
Ik maak ontbijt en Larissa kleed zich om. Als zij klaar is is het ontbijt bijna klaar Larissa en ik wisselen en Ik kleed me snel op, en fris me op. Als ik benden kom zie ik dat Larissa op mij wacht met ontbijten. Na het ontbijt kijken we nog een film en rond twaalf uur gaan wij richting het centrum. We lopen hand in hand en lopen langs vele winkels totdat we bij de New Yorker staan. Ik volg Larissa en zie dat ze wat rond kijkt en ik zie dat ze en jurkje pakt en even later haar mobiel pakt. Ik zie haar kijken of ze nog genoeg geld heeft. Ze hangt het jurkje terug en ik zie dat ze weer verder kijkt. "Vond je die jurk leuk?" Vraag ik ze knikt en zegt " Ja. Heb misschien iets te veel uitgegeven laatst, misschien voor boodschappen." "A. Pak je maat en pas hem." Zeg ik. "Waarom? Ik kan hem toch niet kopen." "Doe nou maar." Dwing ik aan. Ze pakt haar maat en gaat dan naar een pashokje. Ik kijk naar de prijs. Ik betaal het gewoon voor haar. Dat verdient ze wel. Ik loop naar de pashokjes. "Kijk is, staat hij?" "Ja, hij staat je prachtig." Zeg ik en kijk haar aan het staat haar prachtig. Een echte prinses. Ze kleed zich om en komt met het jurkje weer naar buiten ik pak het jurkje uit haar handen en loop er mee naar de kassa en nog voor dat Larissa mij tegen kon houden heb ik al betaald. "Kasper dat hoef je toch helemaal niet te doen." "Jawel, je hebt het verdient." Larissa knikt en zegt even niks "Dank je." Zegt ze ineens. Ik moet lachen. Ik sla een arm om haar heen en zo lopen we de hele dag rond. Halverwege komen we Frenkie en Mikky nog tegen hebben we wat gedronken op een terrasje en daarna zijn we weer verder gegaan. "Zullen we nog even langs ons huisje gaan?" "Ja, Misschien dat we al wat kunnen doen. In onze vrije dagen ofzo..." "Ja, klinkt fantastisch." Ik knik. We rijden naar ons nieuwe huis, we gaan naar binnen en we maken de keuze dat de grootste kamer onze kamer wordt daar naast hebben we nog een kleinere kamer "Dat wordt voor nu de opslag kamer, maar je weet maar nooit wat het in de toekomst kan betekenen." Zeg ik met met een knipoog. "Kasper, doe normaal." Zegt Larissa lachend. Je weet maar nooit ooit lopen er hier kleine versies van ons. Tenminste dat hoop ik natuurlijk. Om half negen lopen we mijn huis weer binnen. "Ik ben kapot, sluit jij alles?" "Ja schat doe ik." Zeg ik en zie nog hoe Larissa zich naar boven trekt. Als ik in de slaapkamer kom zie ik dat Larissa half omgekleed op bed ligt en in slaap gevallen is. Ik til haar op en leg haar onder de dekens. "Goodnight, babe." Zeg ik en ga me dan ook klaar maken om te slapen. Alhoewel ik eigenlijk geen zin heb om te slapen val ik toch na een tijd je in slaap.





FOREVER Ft. Kasper Dolberg (Vervolg)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu