10 jaar later
Jens is 14 jaar
Mia is 10 Jaar
Larissa is 35 jaar
Kasper is 38 jaarLarissa pov.
Ik loop met twee kinderen in Amsterdam. ja je leest het goed. Amsterdam. Kasper vind het tijd worden dat hij een einde maakt aan het zijn voetbal carrière En wilt het af maken bij Ajax. Ajax heeft hem terug gehaald en nu wonen we weer in Nederland. Be hebben in Spanje, Duitsland, Denemarken gewoond en zelf in Korea hebben we gewoond maar na een half jaar maakte Kasper geen minuten en kwam Ajax eigenlijk op het goede moment. Ik kijk om me heen De kids zijn zo groot geworden en ik kijk voor me, we staan weer voor de Johan Cruijff Arena. "Mama? Heeft papa hier al een keer gespeeld?" "Ja lieverd, Toen papa al bij Ajax speelde kwam mama hem tegen toen ze werd afgewezen bij Ajax." "Waarom dan?" "Omdat anderen beter waren dan mama." Jens knikt. Mia pakt mijn hand en Jens loopt voor ons. "Larissa lang niet meer gezien..." Hoor ik een stem achter mij ik draai me om en zie Naomi en de twee meiden staan. "Hé..." We geven elkaar een knuffel en Sienna en Jens ook. Die kennen elkaar nog maar Mia en Esther kijken elkaar maar een beetje aan."Mama? Komt papa ook?' "Nee, papa moet werken maar je ziet hem zo." Zeg ik tegen Mia, ze is echt een papa's kindje. Ik kijk om me heen ja, wat heb ik dit gemist.
"De opstelling van vandaag van Ajax is: We beginnen met de keeper. Met Nummer 22 Benjamin Van Leer!
En in de verdediging staan:
Met nummer 43 Rasmus Kristensen.
Nummer 4 Matthijs de Ligt
Nummer 5 Daley Blind.
Nummer 31 Nico Tagliafico
De middenvelders van vandaag zijn :
Met nummer 20 Lasse... Schone!
Nummer 7 Viktor... Fischer!!
En Nummer 6 Donnyyyyy... Van de Beek!!" Ik kijk naast me en zie Jens en Mia hun ogen uitkijken. Het vormt een lach op mijn gezicht. "Goed Luisteren he. Papa's naam komt zo..." Zegt ik tegen ze ze kijken naar me en ik zie dat het hun nog meer blij maakt"En dan In de voorhoede:
Met nummer 45 Justinnn... Kluivert!!!
Hij maakt vandaag zijn rentree. Met nummer 25 Kasper Dolberg!!!"Jaaaa PAPA!!!" Roepen de twee. Ik krijg een lach op mijn gezicht. Er wordt nog omgeroepen dat Vaclav Cerny met nummer 9 speelt. Na dat de omroeper klaar is komen de spelers op en ik zeg tegen mijn twee kinderen "kijk daar komt Papa!" Ik wijs naar het veld en ze kijken gelijk naar het veld. Ze spelen tegen PSV.
De wedstrijd is begonnen in stilte kijken we naar de wedstrijd. Kasper heeft de bal en rent naar voren. "Ja, goed zo. Door... door..." "Mama?" "Hmm." "Niks." Ik kijk terug naar het veld en zie Kasper de bal een knal geven en de bal schiet tegen de touwen aan. "JAA" Het stadion staat op en juicht, bij mij schieten de tranen van trotsheid in mijn ogen. Naast me zie ik een blije Jens en Mia staat met tranen in haar ogen te kijken wat er gebeurd. "Schat wat is?" "Wat gebeurd er allemaal mama?" "Papa heeft een doelpunt gescoord voor Ajax." "Echt waar mam?" "Ja. echt waar." Mia veegt haar tranen weg en dan horen we "Ajax wordt op 1-0 voorsprong geholpen door nummer 25 Kasper... DOLBERG!!"
Iedereen klapt. Wie had het ooit geweten. Kasper die de openingstreffer zou maken tegen PSV. De stand blijft 1-0 tot rust.
Kasper pov.
Ik loop de kleedkamer in en krijg allemaal complimentjes van de trainer en het team. Matthijs de Ligt is aanvoerder, hij geeft me een schouderklopje. "Wow. wat een goal. Hoe het er zo in want jou kunnen we ook wel goede gebruiken." Ik knik en luister nog naar wat de coach te zeggen heeft. Na een paar minuten gaan we weer het veld op en uiteindelijk eindigd de wedstrijd in een 3-0 overwinning. Ik loop een ere rondje met de jongens en dan zie ik Jens en Mia naar me toe rennen. Met Ten Hag lachend samen met Larissa aan de zijlijn. Larissa heeft haar telefoon in haar hand en ik neem aan dat ze foto's of filmpje smaakt.19:00 uur
"Jongens gaan jullie naar bed. Mama en papa komen zo goodnight kiss geven." Zegt Larissa. Ze is moe van deze dag en valt al half in slaap. "Maar..."Niks te maren Jens naar boven." zeg ik. Jens zucht en volgt zijn zusje naar boven. "Weet je hoe gelukkig ik ben schat?" "Heel gelukkig, hoop ik." "Ja. Je hebt mij heel gelukkig gemaakt Kasper. Je was vroeger voor mij DE Kasper Dolberg. Maar nu ben je Kasper Dolberg mijn man." Zegt Larissa. Ze geeft me een kus en ik haar. "Laten we maar is bij de kids kijken. Zeg ik uit eindelijk. Ze knikt en dan gaan we naar boven. Ik geef de kids nog een goodnight kiss en dan gaan wij ook naar bed. Morgen wordt een lange dag. Ik hoor Larissa naast me in bed kruipen. "I love you." hoor ik naast me. Ik antwoord met een kus en zeg dan "I love you too, forever." En kruip dan dicht tegen haar aan.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit is het einde van het verhaal over Kasper Dolberg. Ik heb er veel tijd ingestoken, soms ging het wat moeilijk. But in the end is alles goed gekomen en ben ik zeker blij dat mensen dit verhaal zijn gaan lezen en hebben gestemd. Bedankt. Bedankt allemaal.
xLarissax
JE LEEST
FOREVER Ft. Kasper Dolberg (Vervolg)
Fiksi Penggemardit is het vervolg verhaal op That Special Boy ft. Kasper Dolberg. Het zou handig zijn als je dat deel eerst leest maar het hoeft niet. Larissa zit in Amerika en gaat bijna examen doen. ze doet een opleiding in Muziek. Maar er is een ding ze mist Ka...