Larissa pov.
Ik kleed me snel om en doe mijn haar los. Ik ga naar beneden en ga naast Kasper zitten, Kirsten heeft opgeschept voor mij. "Aarddappelkroketjes met kip en boontjes." Zegt ze ik knik en zeg "Kinkt lekker." "Het is niet echt een kerst maal tijd maar ik hoop dat het niet erg is." "Zegt ze. "Dat is niet zo erg, we zijn met elkaar toch, dat is het enige wat telt. Tenminste voor mij wel." "Dat is waar. Larissa zou jij willen bidden, wij weten niet echt hoe dat moet." "Ja hoor, vouw jullie handen maar en sluit je oven als je dat wilt." Ik kijk even rond en begin dan voor het eerst in het engels te bidden. "Dear God, thank you for this beautiful day, Lord i will ask You to bless our food and drinks. In Yezus name Amin." "Smakelijk eten?" "Ja smakelijk eten." Ik zucht opgelucht en zie dat ook Kaspermet een lach op zijn gezicht zit te eten. Ook ik begin met eten en toch denk ik teug naar de tijd dat ik samne met mijn eigen ouders zo zat. "Larissa!" Ik schrik op uit mijn gedachten. "Waaraan dacht je?" "Aan de tijd dat ik zo samen zat met mijn eigen ouders." Zeg ik. "Ik mis ze nog elke dag." Zeg ik zacht. "Begrijpelijk, het is ook niet zo lang geleden." Ik kik en eet door. Voor het toetje hebben we een chocoladetaart met stroopwaffels. "yeah, sroopwaffels." Zegt Kasper blij. "Larissa heeft ze gekocht." "Echt?" Ik knik en lach. Ik alles op en na het eten gaan we rond de kerst boom zitten en Kasper zijn ooms en tantes beginnen met zingen. Ik sta op en pak mijn gitaar en speel mee. Na een tijdje geven we elkaar cadeautjes.Kasper pov.
Larissa geeft Freja een envelop en ze maakt het open... "Meen je dit?" Larissa knikte en ik zie dat ze 4 tickets voor een concert in Denemarken. "Wat lief." Zeg ik en sla een arm om haar heen. Iedereen krijgt wat van Iedereen ik kijk naar buiten en dan krijg ik een pakketje van Larissa. "Maak maar open." Ik maak het open en zie dan dat het bevestiging is van een hotel overnachting in Disney land. "Wanneer?" "3 januari tot 6 januari, wnat op 8 januari vertrek jij op trainings kamp. " "Oke, heb er nu al zin in." Ik geef haar een kus en een knuffel. rond tien uur vertrekt mijn familie naar het hotel. Ik sluit de deur en en begin Larissa te zoenen. Ik til haar om en ze slaat haar armen en benen om me heen. Ik gooi haar op bed en leg mijn handen onder haar blouse. Ze pakt mijn handen en zegt "Kasper, ik..." "Ik weet het. Geen seks voor het huwelijk." "Sorry.." "Het geeft niet schat. Het nog maar een paar maanden voor onze trouwdag..." "Precies" Zegt Ze met een glimlach en bij de gedachte dat over minder dan een jaar Larissa Dolberg van d'r achternaam zal heten krijg ik al een glimlach op mijn gezicht. "Filmpje?" Vraagt Larissa. Ik knik en zeg "Kies maar een, ik kleed me even om."Larissa pov.
"Kies maar een, ik kleed me even om." Zegt Kasper en ik zie hem naar de badkamer lopen. Ik kijk wat door wat films en kies dan voor baywatch. Ik kleed me ook om en dan komt Kasper alweer de slaapkamer uit. "Zo heb ook nog evne gecheckt of ik alles dicht heb gedaan." Ik knik en ga liggen. Kasper komt erb ij en we kijken de film. "Leuke film heb je uitgekozen, schat..." Zegt Kasper lachend. Ik knik lachend. Na de film val ik in slaap.*De volgende dag*
Ik kijk wat ik vanavond ga aan trekken, want vanavond ga ik naar de kerk. " Goede morgen, schat." Kasper komt achter me staan en slaat zijn armen om me heen. "zin in vanavond?" "Ja. Jij?" "Ja, ik neem mijn familie mee naar de kerk." " Wat leuk." "Ja, toch. Ze zijn een beetje nieuwschierig naar het geloof, dus ja." Ik knik begrijpelijk. Ik haal mijn jurk uit de kast en hang hem een haakje. Ik doe een badjas om, en Kasper ook. We gaan naar beneden en zie dan een deel van het team (dat niet naar familie is) buiten staan. Ik lach en ren naar de deur en maak die open. "Merry CHristmas!!!" Roepen ze. Iedereen heeft eten mee genomen. "Kasper ben jij iets vergeten?" vraag ik als iedereen binnen is. "Ja, we zouden bij mij kerst ontbijt houden." "Aaa... Euhmmm... als jullie het niet erg vinden doe ik iets anders aan dan een badjas..." Zeg ik Iedereen knikt en Kasper wilt ook al naar boven rennen maar ik heb em door en zeg "Nah, Kasboom blijft hier en verzorgt onze gasten, ik ben zo terug en dan mag jij." Kasper knikt en richt zich op de jongens. Ik kleed me zo snel mogelijk om en kom na 10 minuten weer beneden "Kaspertje, je kan je om kleden.." "Oke, je hoeft alleen maar de drinken op tafel te zetten." Ik knik en zie dat iedereen al aan tafel zit. Ik zet het drinken op tafel en zie dat de buiten tafel naar binnen is gebracht. Kaarsen zijn aangastoken, lichten zijn uit, het zonlicht kom een beetje binnen schijnen wat is dit een mooi plaatje. Ik zie dat er nog twee stoelen vrij zijn ik ga op een zitten en Kaspe komt op de andere zitten. "Heb je vandaag een concert?" Frenkie (de Jong) " Nee, ik ga vanavond naar de kerk." Zeg ik. "Hebben jullie wel tijd om samen dingen te doen, want jou schema is druk en Kasper zit met wedsrtijden enzo..."Zegt Lasse. "Nou... ja, eigenlijk heel weinig. Het is dat ik heb gezegt dat Kasper en ik na oud en nieuw naar Parijs gaan maar anders had ik daarna een volle tour van drie maanden ofzo." " AA... Lekker romantisch hoor Parijs stad van de liefde.." "Nee, we hebben drie dagen in Disneyland Paris." Zegt Kasper. "Leuk, Ik zou het niet kunnen voor het trainings kamp." Zegt Matthijs. (de Ligt) Ik schud mijn hoofd. "ik heb het geregeld. En ik kom jullie ook nog even uitzwaaien 8 januari." iedereen knikt ondertussen is er een gezellige sfeer in huis. Het voelt als of ik hier met mijn mama en papa zit en de hele familie die is gekomen. Maar zie ik nu Lasse en Marije als een ouder figuur en de rest voelt ook als een familie.
Kasper pov.
Af en toe kijk ik wat Larissa eet. Ze eet goed, en dat is volgens mij een goed teken. Ik luister naar degesprekken die er zijn. het is dus maar goed dat Larissa die dagen al had gereseveerd want anders had ik dus al een paar dagen alleen gezeten en dat zou ik echt niet aan kunnen. Als iedereen klaar is ruimen we met z'n alleen op de vrouwen gaan de keuken in en ik ga de jongens helpen met de tafel van buiten weer naar buiten te brengen dan zijn we daar ook gelijk van af. Rond twaalf uur gaat iedereen weg Lasse en Marije gaan als laatste weg en zeggen nog. "Als jullie het besluiten te doen, doe het veilig." Ik en Larissa kijken elkaar aan en beginnen te blozen. Lasse en Marije gaan naar huis en Larissa ploft zowat op de bank. "Ze ziet een beetje bleekjes. "Larissa voel jij je wel oke? je ziet een beetje bleekjes." "Nee, beetje misselijk van de zenuwen." "Het komt wel goed." "Ja, dat weet ik." Ik zie dat ze haar zenuwen al wat onder controle heeft.*vier uur*
Larissa vertrekt naar de kerk en Ik kijk naar buiten en besluit om me maar klaar te maken want over een een half uur zijn mijn ouders hier. Als ik klaar ben klijk ik nog even in de spiegel en hoor dan de bel ik ga naar beneden en zie mijn zusje Freja staan. Ik pak mijn sleutels en mobiel en sluit de deur dan. Ik stap in en we rijden naar de kerk. Samen met Freja aan mijn hand die het best wel spannend vind loop ik naar binnen. Ik groet de voorganger en wens iedereen die ik tegen kom een fijne kerst. "Hello." ik kijk om en zie Larissa staan in een super mooie jurk.
Ik geef haar een kusje en dan groet ze de rest van de familie. "je jurk..." Zegt Freja. Knikt De meiden zijn een keer samen gaan shoppen voor kerst, enwaarschijnlijk heeft Larissa een andere jurk aan dan die van die ze toen had gekozen. "Vind je hem mooi?" Vraagt Larissa. "ja..." Zegt Freja. Larissa lacht en dan zegt ze "Ik ga even in de zondagsschool helpen." Ik knik en dan loopt ze weg. Als de dienst begint komt ze bij ons zitten en Af en toe komen er groepen een lied zingen. "Ik wil vragen of Gen Y zich wilt gaan klaar maken voor hun getuigenis." Zegt de voordienst leider. Larissa staat op en loopt naar achter. "Waar gaat ze naar toe?" "Ze gaat denk ik zingen." Zeg ik tegen Freja die het vroeg. als we aan het zingen zijn gaan we zitten en gaat het koor zingen. Als Larissa na het zingen weer bij naast mij komt zitten zucht ze diep. "het is goed gegaan of zniet soms." Ze knikt en zegt "Ik denk dat ik een koorts voel op komen. Maar geen zorgen van voor nu." Als het woord begint neemt Larissa Freja mee naar de Zondagsschool. Na het de dienst komen Freja en Larissa naar ons toe.
Om half negen ligt Larissa op bed, Ze voelde zich niet lekker. Ze heeft me vertelt dat ze dat wel vaker heeft omdat ze het zo spannend vind zet haar lichaam dat ofzo om in koorts. Ik vind het echt vervelend voor haar, morgen zouden we namelijk samen met de beide families zijn. ik zie wel wat morgen brengt eerst kekker slapen. k kruip ook in bed en geef larissa nog een kusje. Slaap lekker.
JE LEEST
FOREVER Ft. Kasper Dolberg (Vervolg)
Fanficdit is het vervolg verhaal op That Special Boy ft. Kasper Dolberg. Het zou handig zijn als je dat deel eerst leest maar het hoeft niet. Larissa zit in Amerika en gaat bijna examen doen. ze doet een opleiding in Muziek. Maar er is een ding ze mist Ka...