Deel 21

145 5 0
                                    

Kasper pov. 
Na de training zie ik dat Lariss druk ingesprek is met twee meiden dei voor Ajax dames spelen. Ik loop naa rhaar toe en dan zie ik dat het Tara en Liz zijn. Ik loop naar ze toe en zeg "Hey, ik steel Larissa van jullie als jullie dat niet erg vinden."Zeg ik " Maar dat vinden wij heel erg." Larissa kijkt op de klok. "Maar wij moeten echt gaan anders hebben wij geen vrije tijd met z'n tweeen. " "Oke, hopelijk zien we je morgen." "Ik ben er morgen gewoon bij." Ik loop alvast naar de kleedkamer en zie ik dat de rest van het team al bijna klaar is. "Waar kom jij vandaan?"Vraagt Donny "Larissa stond nog te kletsen met tara e Liz. Als het goed is komt zij zo deze kant op." Ik kleed me om en even later hoor ik weer geklop. "Binnen!" roept Max (Wober) Larissa kijkt voorzichtig om het hoekje. "Het is velig."zeg ik "hey larissa." Larissa komt binnen en ik zie dat ze een gespannen gezicht heeft "Hey, kom is hier." "Het komt goed, je hebt super goed je best gedaan de afgelopen paar weken en zelfs maanden." "Dat is het niet het is gewoon DE selectie van Ajax komt kijken." Zeg ze. "Is dat het?" "Nou, wel wat als ik weer val, wat als ik alles verpest.""Dat gebeurt niet. Echt niet. Jij doet dit al heel wat jaren en weet je , als jij een fout maakt niemand weet het, alleen jij weet dat. En als er iest 'ergs' gebeurt, Kasper, wij en de band zijn er dan." Zegt Joel ik knak als bevestiging. Ik droog haar tranen en houd haar hand vast.  Als iedereen klaar is gaan we met z'n allen naar de ziggo dome. Als we binnen komen is het lekker rustig de jonegsn zitten op het podium en ik zie dat een vrouw komt aan lopen en die zegt "Larissa we beginnen over tien munten. "Larissa knikt en de vrouw zegt tegen ons "Heren jullie kunnen hier gaan zitten, straks is jullie plaats ook hier." en zij gaan zitten Larissa is naar band toegegaan "Kasper, beetje benieuwd hoe je meisje het gaat doen?" "Ja Marcel, echt heel erg. Laatst kwam ze hinkent thuis. Doordat ze in-" "HELLO AMSTERDAM, ARE YOU READY TO PATRY!"Wordt er geschreeuwd. Ik kijk net als de anderen verschrikt op. En zie larissa met een lach op het podium staan. 

Larissa pov. 
Ik zit op schoot bij Kasper het hele team heeft me moet in gesproken. Met z' n allen lopen we richting de ziggo dome. "Larissa we beginnen over tien munten. "Zegt Lara (Manager van Lian, Austin en Justin) die voorlopig alles zal gaan leiden. Ik knik en loop verder naar het poduim. "Heren jullie kunnen hier gaan zitten, straks is jullie plaats ook hier." iedereen knikt en gaat zitten. Ik maak me klaar voor de soundcheck. Ik loop als eerste het podium op en roep keihard "HELLO AMSTERDAM, ARE YOU READY TO PATRY!" De jongens die lekker met elkaar aan het kletsen waren schrikken zich kapot. Lian, Austin en Justin komenlachend het podium op en de muziek begint te spelen en even later beginnen we met zingen, elke keer valt mijn ene oortje uit. "Ik hoor niks in een oortje." Lara komt bij mij kijken en we doen testen en na een tijdje wisselen we de oortjes om en dan voeg ik me weer bij de groep. 

*Die avond*

Ik zit op schoot bij Kasper. Ik kijk wat op mijn instagram en zie dat vele fans naar het concert komen. Ik like een paar foto's en zie een paar foto' s van fanaccounts van Ajax die like ik ook en dan kom ik een foto tegen van Kasper. 

kasperdolberg:  you always doing great

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

kasperdolberg:
 you always doing great. Can wait to see you shine on stage @larissanolten2701

ik like hem en zie veschillende reactie zoals

Hater1: Why you're back with her she's gonne break your heart again.

Hater2: He is mine sl*t 

hater 3: The world is better when you're break-up with her. 

ik krijg tranen in mijn ogen en sta op van Kasper zijn schoot en loop de kleedkamer uit. Wat als het echt waar is. Ik loop richting het podium en droog mij tranen. "Larissa ga je zo omkleden?" "ja Lara ik ga zo." Zeg ik ze komt naast me staan en zegt "Laat je niet verleiden door die haat reacties."Ik knik en zeg "Ja maar het is gewoon moeilijk." "Ik weet het. Het vriendinnetje van..... of de vrouw van... zijn is niet altijd moeilijk." Lara geeft me een knuffel

kasper pov. 
Ik kijk met Larissa mee en zie dat ze de haat leest. Sh*t, ik wil achter haar aan gaan maar Marcel houdt me tegen. "Larissa kom terug."Ze luistert niet. "Kasper laat haar maar even met rust, het komt wel goed, ze moet nu even alleen zijn." Zegt Austin. Ik knik en ga terug met een zucht zitten. Na een tijdje komt larissa terug en ze heeft niet haar normale kleding aan. Ze heeft een kerst jurkje aan. 

Ik loop naar haar toe en zeg "Zo Lief

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop naar haar toe en zeg "Zo Lief." Larissa glimlacht naast mij en voor het eerst heeft ze heel veel make-up op. Ik wil haar een kus geven "Doe maar niet, ik wil je geen kus afdruk geven." Ik trek terug en lach ik til haar op en zet haar weer op mijn schoot. 

Larissa pov.
Kasper is net met het team naar d zaal gegaan. Ik kijk de zaal ik en zie dat het al aardig vol is. Ik heb mijn zender en in-ears al in en ik heb mijn microfoon in mijn hand. de lichten gaan uit en ik krijg het seintje dat ik op mag ik zucht ee keer en loop op en roep "AMSTREDAM. ARE READY TO PARTY!" De intro van All in wnat for christmas alles gaat goed, en voor ik het weet let ik niet meer op of het goed of fout gaat. Ik kijk af en toe de richting op van kasper. Na een tijdje gaan we even af om even om te kleden ik trek een ander roodjurkje maar iets sexier 

Ik ga weer op en zie ik dat we een paar rustige liedjes gaan doen, ik loop naar mjin krukje en ga erop zitten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ga weer op en zie ik dat we een paar rustige liedjes gaan doen, ik loop naar mjin krukje en ga erop zitten. De tijd vliegt voor mij en voor ik het weet zeg ik "Wij wensen jullie fijne feest dagen!" "MERRY CHRISTMAS!" roepen we met z'n vieren. Ik ren af en zie Kasper al op staan ik ren naar hem toe en hij geeft mij ene knuffel en een kus "Jeg elsker dig" Jeg elsker dig"Zegt Kasper terug.

FOREVER Ft. Kasper Dolberg (Vervolg)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu