Deel 35

139 5 0
                                    

Larissa pov. 
Ik wordt al vroeg wakker. Het is 6 uur in de ochtend, ik kijk naar mijn telefoon en zie dat er veel gedoe is over mij. "Fans vinden dat Larissa wat is aan gekomen. Of zou ze zwanger zijn?  Zal het Kasper Dolberg zijn haar voormalige man of heeft ze overspel gepleegd?" "Wat is dit, laat mij mijn leven lijden en ga niet mijn leven bemoeien. Als er iets is dan zeg ik dat wel op mijn tijd." Zeg ik boos.  "Je hebt het al gezien dus... Ik wou het je nog vertellen, maar ben te laat zo te zien." Zegt Kasper ik knik en Kasper draait zich naar me toe en heeft me een knuffel. "Soms zou ik echt willen dat mensen mij niet volgde in alles wat ik doe. trouwens ben ik de afgelopen tijd gezien met een jongen behalve de band?" Kasper kijkt me aan en schud zijn hoofd. "Ze hebben geen bewijs, ze moeten alleen een verhaal te hebben om geld te kunnen krijgen." Zegt Kasper ik knik. 

Die middag Kasper is naar  de toekomst. En zijn Marije, Robin en Mila en Naomi en Sienna bij ons thuis. We hebben het over de zwangerschap en hoe hun het ervaren heeft want, Marije heeft het twee keer mogen meemaken en Naomi ook met Sienna.Terwijl de kids aan het spelen zijn in de tuin. "Eerlijk ben ik ben ik echt bang maar aan de andere kant ben ik ook heel blij en gelukkig. "Het komt allemaal wel goed." Zegt Marije.

14:30 uur.

Ik sta in de keuken soep vooraf te maken, Naomi is bezig met het hoofdgerecht en Marije is bezig met het toetje. "Ik weet niet wat het is maar door de lucht in de keuken wordt ik toch zo misselijk." Zeg ik als ik me misselijk begin te voelen. "Ga maar op de bank zitten ik ben toch al klaar met het toetje ik maak de soep wel af." Zegt Marije. Ik loop naar de woonkamer en hoor de deur open gaan "Naomi, Sienna zullen we gelijik gaan want we moeten ook nog eten..." Hoor ik joel zeggen. "Hoeft niet Joel, jullie eten gezellig mee en Schone ook." Zeg ik Kasper komt naar me toe gelopen en geeft me een kus, en ook Joel en Lasse gaan naar hun vrouw toe en geven hun ook een kus. Ik ga op de bank zitten en luister naar waar de heren het over hebben. "Gaat het wel?" "ja hoor, je hoeft je geen zorgen te maken Kasper. Ben gewoon een beetje misselijk geworden van de geur in de keuken. Dat is alles." "Oke, als ik iets kan doen zeggen he." "De tafel moet nog gedekt worden... samen doen." "Is goed." Samen staan we op en maken we de tfel vrij en dekken we de tafel. Af en toe kijk ik hoe Robin en Mila aan het buiten spelen zijn en Sienna speelt lief in de speel kamer, we hebben de deur wel open gelaten. Als ik terug kijk naar de woonkamer zie ik dat Joel weg is en Lasse komt net binnen lopen met zijn  jas aan. "Ik ga even naar buiten, Joel is bij Sienna gaan kijken. Zegt hij ik knik. 

Kasper pov. 

Samen met Larissa loop ik de tafel te dekken. Wat gezellig dat ze mee eten. Ik zie Lasse naar de achterdeur lopen en Joel zal vast bij Sienna zitten. Larissa kijkt me lief aan en ik sla een arm om haar heen "Kan niet wachten tot hij er is." "Ik ook maar even he wie zegt dat het een hij wordt meneer Dolberg." Zegt Larissa nep serieus. Ik moet lachen wat is ze schattig als ze serieus wilt zijn maar toch ook wilt lachen. Ik geef haar een kus en zeg "Ik denk en hoop dat het een hij wordt mevrouw Dolberg." zeg ik terug "Ik ook Kasper." Zegt Larissa en knuffelt me dan. "Het eten is klaar roepen jullie de rest." Zegt Naomi. Kasper en ik knikken we roepen eerst de fam. Schone en dan lopen we samen naar Joel en Sienna. "Zo schattig he." fluisterd Kasper in mijn oor. "Nog even schat en dan weten we wat het is." Ik knuffel. "Joel het eten is klaar komen jullie aan tafel." "Ja ik en Sienna komen eraan." Ik knik en loop samen met Larissa naar de tafel en ga alvast zitten. Ook de Robin en Mila gaan zitten en lasse komterbij zitten. Even later is iedereen aan het eten en hoor je Robin en Mila vrolijk praten over hoe ze buiten vonden en wat ze geddan hebben.

Larissa pov. 

"Welke film wil je kijken schat?" We liggen op bed iedereen is naar huis en nu gaan Kasper en ik ee film op netflix kijken. "Euhm... Weet niet. Kies jij er maar eentje." "Kiss and cry." Zegt Kasper in eens. "Oke. Kasper slaat een arm om me heen en trekt me wat meer naar zich toe. Plots gaat mijn telefoon af 'onbekend' staat er in beeld. Ik neem twijfelend op "Hallo..."  "Denk maar niet dat de kleine veilig zal zijn. Ik grijp toe waneer je het niet verwacht." En nog voor ik kan antwoorden is er al weer opgehangen. "Larissa wie was dat..." "Nie... niemnad Kasper. Niks om je zorgen over te maken." "Schat vertel het me nu, je ziet helemaal bleek." "Iemand bedreigd onze kleine nu al en zal toeslaan wanneer we het niet verwachten." Zeg ik met tranen in mijn ogen. "Mag ik je telefoon?" "Ja hier." Ikgeef mijn telefoon Kasper doet iets en dan kijkt hij heel boos, de film staat ondertussen op pauze. "Ik had het kunnen weten ze laat je ook nooit met rust." "Wat. Wie?" "Lucy Larissa." Ik kijk hem verschtikt aan en zeg "Kasper ik-" BAM horen ik sluiten mijn ogen en voel hoe er een traan over mijn wang heen rolt. Kasper slaat zijn armen om me heen en zegt "Het komt goed." Hij pakt zijn telefoon, we horen steeds mee rare geluiden. Ik zie dat kasper Donny van de Beek belt "We horen gekke geluiden, Larissa en de baby woren bedreigd." "..." "Nee, Donny dit is geen grap. Kun je hier naartoe komen... Ik kan niet naar beneden.Larissa is helemaal vanstreek, ik durf haar nu niet alleen te laten." "..." "Fijn. Misschien is dta wel handig. Je hebt de sleutel he." "OKe tot zo." zegt kasper en hangt op. "Schat pak je spullen we gaan uit logeren vanavond." Zegt Kasper. Ik knik en wil op staan maar voel een steek. "Kasper kun jij mijn spullen pakken?" piep ik Kasper kijkt me met een bezorgde blik aan en knikt dan. Even later gaat er een deur open en hoor ik mensen de trap op rennen. "Larissa Kom mee. Matthijs en Carel halen Kasper je moet hier weg. lucy en haar groepje zag ik net weg rennen." "Hoe weet je dat we hebben eerst een paar bewijsstukken gemaakt met onze mobieltjes en daarna zijn we naar binnen gegaan. Ik knik. Ik had mijn Onsie met behulp van Kasper aan gedaan endaarna is hij vergegaan met onze koffer. Donny helpt me uit bed. Maar ik voel weer diezelfde steken. "Ahh..." "Carel kun je helpen Matthijs zoekt Kasper." Stap voor stap gaan we richting de auto. Kasper komt ook samen met Matthijs aan lopen. "Alles uit?" Kasper knikt en ik kijk naar buiten en zie dan een groepje mensen staan met een vieze grijns. Lucy....

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jammer dat Ajax gister 0-0 heeft gespeeld tegen ADO. Was voor het eerst bij een wedstrijd in de arena. Als nog leuke Experience opgedaan....

FOREVER Ft. Kasper Dolberg (Vervolg)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu