Kasper pov.
Larissa is zich aan het op kleden en ik sta nog met de jongens te praten. "De laatste keer dat we zo stonden was volgens mij met Appie nog weet je nog." Zegt Donny en zie dat hij tranen in zijn ogen heeft. Ik bedoel het is niet niks als je beste vriend in zo'n situatie verkeerd. Ik zie dat iemand hem knuffelt. "het komt goed, Appie is een sterke jongen." Donny draait zich om en ik zie dat Larissa hem een knuffel geeft ik loop naar hem toe en knuffel hun en voor we het weten staan we in een groepsknuffel. "Gaan we naar huis, ik ben moe." Hoor ik naast me ik knik en zeg "Wij gaan nar huis, mijn prinsesje moet slapen." "Awh... Moet Larissa slapen..." Zegt Carel op een kinderachtige manier. "Zo'n dag vraagt veel meer energie dan 90 minuten spelen hoor." Zeg ik een beetje chagrijnig "Sorry hoor. was maar een grapje." Zegt Carel. "Laten we maar gaan voor ik echt uit vlieg voor niks" hoor ik haar zeggen. Het wordt haar allemaal te veel. het is ook niet niks wat vandaag is gebeurd." Ik til haar op en en zeg de jongens gedag. "Zeg tegen Larissa dat het als een grapje bedoeld was." "Ja zal ik doen Carel." Ik zeg de band nog gedag en dan gaan we naar de auto. Bij de auto zet ik Larissa in de auto en dan hoor ik "Kunnen we nog langs de mac?" "Wat wil je?" " mac chicken en ice thee." Oke, is goed je verdient het wel. vandaag was een drukke dag." "Ja, heb jij nog iets gehoord van de politie?" "Nee, ze zouden bellen als er iets was." "Oke." Ik rij nog even langs de mac en dan gaan we naar huis, onderweg eet Larissa haar mac chicken op en af en toe krijg ik ook een kipnugget voor mijn neus. Lief dat ze haar eten deelt, vele mensen die zeggen dat ze dat niet vaak doet. Ik merk er niks van. Als we thuis komen gaat Larissa douchen en ik maak nog een kopje thee die ze straks dan kan drinken. *klop klop* Ik kijk uit het raam en zie dat het mijn familie is. Ik maak de deur open en zeg "Kom binnen." Iedereen komt binnen. Als iedereen zit en wat drinken heeft komt Larissa binnen als ze de woon kamer in komt staat ze stil. "Heb ik iets gemist mr. Dolberg?" "Nee, dat vroeg ik me dus ook al af." Zeg ik en ze komt bij mij op schoot zitten aangezien er geen andere plek meer is.Larissa pov.
Dacht ik rustig nog even te relaxen met Kasper zit de woonkamer ineens vol. Ach ja, ik heb er geen probleem mee. Vind het wel gezellig. "Larissa the christmas show is amazing." Zegt Freja.(Zusje van kasper)" Waren jullie bij de show?" vraag ik verbaast "Ja, hoezo?" vraagt Kristina "Kasper en zijn team ook." Zeg ik "Nee, niet waar." Zegt Kirsten (Moeder van kasper)Ik knik en zie dat het bijna half elf is. "Hoe laat moeten wij bij de arena zijn?" vraag ik aan Kasper. "Om half negen." "Oke." Ik keer me tot de familie en vraag "Waar slapen jullie?" "We hebben hotel en we hebben ook een busje gehuurd." "Dat is lekker, kun je zelf naar dingen toe." "Ja. Morgen gaan we winkelen." "Morgen is het kerst avond." "Ja dat klopt." Ik knik en dan zeg ik "Ik ga naar bed heb een zware dag gehad, en morgen moet ik er om zeven uur alweer uit dus ja." "Slaap lekker." krijg ik van iedereen "Sov godt." Ik zie Kasper met een blij gezicht zitten en schud lachend mijn hoofd en loop met mijn kop thee naar boven. Ik ga op bed liggen en na een half uurtje val ik in slaap.Kasper pov.
Ik kijk of alles dicht is en dan ga ik ook naar boven ik open de deur en zie dat Larissa met een geschrokken gezicht op de grond ligt. "Ben je gevallen?" "ja denk het." Ik help haar met op staan. Ik kleed me om en kom dan bij Larissa in bed liggen.*de volgende dag*
Ik wordt wakker door dat Larissa mij wakker maakt."schiet op we komen nog te laat." Ik knik en ga uit bed. Ik trek mijn presentatie kleding aan. Als ik benden kom zie ik dat Larissa al helemaal klaar staat. "Kom, ik rijd." Ik knik en we gaan naar de auto van Larissa. Als we aan komen bij de arena rennen we door de gangen. Als we bij de zaal aankomen kijkt iedereen ons aan "De laat komers" zegt Nick. (Viergever) "Larissa, je hoeft je niet altijd mooi te maken he, dat weet je." Zegt Matthijs ( De Ligt) "Kasper moest ik uit bed halen." Zegt ze we gaan zitten en Edwin zegt nog wat. En dan beginnen we met ontbijten. Rond elf uur. Krijgt iedereen nog een kleinigheidje, maar voordat Edwin kan beginnen kijkt hij naar Larissa. Ze schud haar hoofd en wijst naar de klok. "Ik moet gaan. Voorbereiding middag show. " iedereen wenste haar succes en Tara en Liz geven haar nog een knuffel. Ik geef haar een kusje en je hoort overal "awh" vandaan komen. Larissa vertrekt en daarna deelt Edwin alles uit samen met wat andere mensen. Na het ontbijt gaan wij naar het veld toe en ga ik op een van de stoelen zitten. "Kerst de mooiste tijd van het jaar en wat is er veel gebeurd in een jaar." Zeg ik. Lasse is naast me komen zitten. "Ja, jij die Larissa ten huwelijk gevraagd heeft. Jullie hebben een nieuw huisje." "Ja daar moet nog veel aan gebeuren." "Ik kan altijd helpen en dat weten jullie." Jup, we weten alleen niet wanneer want we zijn allebei heel druk." Lasse knikt en vraagt dan "Vind je het jammer dat Larissa er niet is straks?" "Ja, ze is een grote steun voor mij." Zucht ik. Het is nou niet anders.
Larissa pov.
Ik loop de loods in en zie dat ik iets te laat ben. "Larissa waar kom jij vandaan?" "Sorry kerst ontbijt met heel Ajax was iets te gezellig. Waardoor ik de tijd vergat, het was dat Edwin even naar mij keek." " Oké, nou fijn dat je er nu bent. We beginnen met All i want for Christmas. " Zegt Lara. Ik knik en pak mijn spullen. En maak het klaar. De band begint te spelen en ik zet in. Na 3uurtjes oefenen kijk ik naar mijn horloge. "Laten wij naar alvast onze t-shirts aan trekken. Over vijfentwintig minuten gaan ze aftrappen." Lara loopt naar een klein tv'tje en maak die aan. Ze zet hem op Fox sport. "Kan ik nog even naar de Arena moet dit even op de een stoel leggen. " Ja, als je tien voor drie maar klaar staat." Zegt Lara. Ik knik en ren naar buiten. Bij de Arena laat de bewaker mij door en begeleid mij naar de stoelen waar de vriendinnen meestal zitten. Ik kijk en zie de jongens op het veld staan. Kasper staat in een kringetje hoog te houden. Hij start dus niet in de basis. Ik zie dat Frank naar hem toe gaat en wat zegt. Kasper draait zich om. En kijkt mijn kant op en ik zwaai. Ik groet de meiden en zeg ik leg deze hier bij jullie neer, zodat ik er toch nog een beetje bij kan zijn." "Dat zou een steun voor Kasper zijn." "Weet ik daarom. Ik kijk ook mee voor twintig minuten. Dan moet ik op maar we doen samen met een andere band dus we wisselen elkaar af." "Dus je kan half de wedstrijd kijken?" Hoor ik achter me "Ja Kasper." Zeg ik terwijl ik me omdraai. Ik geef hem een kus en zeg dan "Ik moet terug. Maar ik support je met dit t-shirt" en ik wijs naar het t-shirt dat ik aan heb "En dat t-shirt" en ik wijs naar de stoel. Kasper knikt met een glimlach en ik dat iedereen naar binnen gaat dus om geef hem nog een kus en dan ga ik terug naar de Ziggo Dome.
JE LEEST
FOREVER Ft. Kasper Dolberg (Vervolg)
Fanfictiondit is het vervolg verhaal op That Special Boy ft. Kasper Dolberg. Het zou handig zijn als je dat deel eerst leest maar het hoeft niet. Larissa zit in Amerika en gaat bijna examen doen. ze doet een opleiding in Muziek. Maar er is een ding ze mist Ka...