Nie rozdział, a reklama nowego ff. To coś całkiem innego, bo jeszcze nigdy nie opisywałam takiej historii.
W końcu ułożył sobie życie, znalazł kobietę, którą kochał i chciał z nią spędzić resztę swoich dni. Jednak dorosłość, nie zawsze jest przyjemna i przekonał się o tym na własnej skórze. Kilka błędnych decyzji, sprawiło, że stracił wszystko, co kochał. Co miało jakiś sens. Ogarnęła go żądza zemsty, która utrzymywała go przy życiu. I gdy osiągnięcie celu było już na wyciągnięcie ręki, przypadkowe spotkanie sprawia, że Chris dostrzega w życiu coś oprócz zemsty.
Tak, w wielkim skrócie streściłabym Dusk till dawn. Perspektywa dorosłego, złamanego Chrisa i jego walka o powrót do normalności. Pytaniem jest, czy właśnie tego pragnie Chris? Tak jak pisałam wyżej, to coś dla mnie innego. To będzie bardziej, nie wiem, dojrzalsza(?) historia? Z pewnością wulgarniejsza, przepełniona erotyką (zresztą okładka nie jest przypadkiem haha) i oderwana od realiów Skam, bo ze Skam będą postacie, a w niektórych przypadkach jedynie ich imię i wygląd aktora/aktorki, która ją/jego grała. Prolog i pierwszy rozdział już jest na moim profilu, więc serdecznie zapraszam.
A jeśli chodzi o Dark Grey, to nowy rozdział pojawi się jeszcze w tym tygodniu.
CZYTASZ
Dark Grey
FanfictionIII część trylogii Colors But moving on from him is impossible when I still see it all in my head...