Την ίδια στιγμή με τα κορίτσια...
Γ' πρόσωποΗ Δήμητρα και η Αφροδίτη αποφάσισαν να συναντηθούν. Θα πάνε μαζί ταξίδι στην Σύρο.
Στο πλοίο η Δήμητρα συνάντησε την αδερφή της που είχε να την δει κοντά τρεις μήνες aka την Αφροδίτη.
"ΑΦΡΟΔΊΤΗ! / ΔΉΜΗΤΡΑ! " Φώναξαν και οι δυο λες και είναι αρνιά για σφαγή.
Καταλάβατε νομίζω πως γκαριξαν. Έτρεξαν η μία πάνω στην άλλη σε slow motion.
Αγκαλιαστηκαν και άρχισαν να λένε τα νέα τους.
Ξαφνικά καθώς περπαταγαν κουτουλησαν με κάποιον ή μάλλον... Κάποια. Αυτή η κάποια ήταν...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Η Ιωάννα Πετρόφ. Νταν νταν ντααααν!Σοκαρισμένες όλες τους, έμειναν απλά να κοιτάνε η μία την άλλη.
"Εμ... γεια..." έσπασε την σιωπή η Αφροδίτη. Η Ιωάννα χαμογέλασε αμήχανα και τις χαιρέτησε και εκείνη.
Τους ζήτησε συγγνώμη για το πόσο σκύλα φέρθηκε και με λίγο δισταγμό τα κορίτσια την συγχωρεσαν.
Αφού είπαν τα νέα τους κατευθύνθηκαν προς... Ούτε καν εκείνες ήξεραν. Απλά προχωρούσαν.
Αφού επιβιβάστηκαν, πήγαν προς το ξενοδοχείο που θα έμεναν.
Ακριβώς έξω από το ξενοδοχείο είδαν ένα πολύ γνωστό πρόσωπο. Πάρα πολύ γνωστό. Ήταν η...
.
.
.
.
.
Αντε πες και μας εσκασες!Εσύ να σκάσεις! Πορδή!
Ποιον ειπ-
SHUT. THE. FUCK. UP!!!
kk...
Που είχαμε μείνει;
Α ναι! Στο ότι συνάντησαν μια γνωστή τους. Αυτή η γνωστή έχει ανοιχτοχρωμα μαλλιά και μάτια. Το επίθετο της αρχίζει από Π...
Και επειδή σας έπρηξα και το ξέρω... I'm so proud of myself! Λοιπόν, αυτό η κοπέλα ήταν η ... ΓΩΓΏ
Η Μαστροκώστα;
Εμ ποια αλλη; 😒 *note the sarcasm*
Oh fuq u!
Θα σου λεγα τίποτα τώρα αλλά έχε χάρη!
Τέλος πάντων... Όλες έμειναν να την κοιτάζουν. Και εκείνη κοίταζε εκείνες.
Μέχρι που ξαφνικά. ΤΣΟΥΠ! Η Γωγω λιποθύμησε. Τα κορίτσια έτρεξαν προς το μέρος της και την έπιασαν πριν πέσει κάτω τελείως.
Προσπάθησαν να επαναφέρουν τις αισθήσεις της ομως εκείνη δεν ξυπναγε. Έτσι την πήγαν στο γιατρό.
Εκείνος τις έκανε μερικές εξετάσεις, αλλά δεν είπε σε καμία από τις άλλες τρεις τι έχει. Ήθελε να το πει πρώτα στην ίδια.
Αφού ξύπνησε η Γωγώ...
Γεια
Τι κάνετε?
Ελπίζω κλ και να σας άρεσε το κεφ!
Αυτά!
Κλνχτ 😴
Till next time...
Cya 😘
YOU ARE READING
#Bad Gang {Book 2}
Teen Fiction"Αφήστε τα! Καίγεται ο κωλος μας!" Είπε ο Μιχάλης. "Ώστε καίγεται ο κωλος μας;" Ρώτησε δραματικά ο Σταμάτης. "Ναι φίλε μου. Καίγεται ο κωλος μας" απάντησε το ίδιο δραματικά ο Μιχάλης. "Θέλετε να πείτε ότι καίγεται ο κωλος μας;" Ρώτησε το ίδιο δρα...