~9~

2.7K 256 30
                                    

Περπατησαμε λίγο στην παραλία και μετά καθίσαμε κάτω στην άμμο.

Σιωπή. Πολυ σιω-

"Δήμητρα" είπε ο Λούκ σπάζοντας την σιωπή. Γρήγορα μίλησα- ή μάλλον σκέφτηκα. Εγώ τον κοίταξα στα μάτια ερωτηματικά και εκείνος μου έπιασε το χέρι. Κοίταξα διστακτικά τα ενωμένα χέρια μας και μετά ξανά τα μάτια του. Φακ, ακόμα αισθάνομαι αυτή τη ζεστασιά.

"Σε παρακαλώ Δήμητρα. Μην ξαναφυγεις. Παρακαλώ δώσε μου μια ευκαιρία. Αν έκανα κάτι λάθος πες το μου να μην το ξανακάνω" είπε. Πήγα να μιλήσω, αλλά με διέκοψε. "Το ξέρω πως δεν σου αξίζω και πως είμαι χαζός όμως σου υποσ-" πήγε να πει όμως ακούμπησα το δάχτυλό μου στα χείλη του ώστε να σταματήσει.

"Λούκ. Δεν είσαι χαζός. Ναι κάποιες φορές κάνεις βλακίες, αλλά όλοι κάνουμε. Εγώ δεν σου αξίζω Λούκ. Όχι εσύ εμένα. Δεν έκανες τίποτα λάθος Λούκ. Τίποτα απολύτως" του είπα και μετά κοίταξα τα πόδια μου. "Αυτό που είπες πριν... Για το ότι θες να τα ξαναφτιαξουμε... Το εννοείς;" τον ρώτησα διστακτικά. Εκείνος μου χαμογέλασε ελάχιστα και κούνησε καταφατικά το κεφάλι του. "Θα χαιρόμουν πάρα πολύ Λούκ αν τα ξαναφτιαχναμε. Επίσης, δεν θα φύγω. Τουλάχιστον για αυτές τις 8 μέρες. Γιατί μετά αρχίζουν τα μαθήματα" του ειπα και εκείνος κατευθείαν ορμηξε στα χείλη μου.

Βαθυνα το φιλί και εκείνος ήρθε από πάνω μου.

Μμμμ...σεξ σε μια ερημική παραλία της Σύρου ε; Γουστάρω! 😏

Είσαι ανώμαλη... Τελικά κάτι πήρες από μένα.

Αι βρεεε 😝😂

Τώρα σιωπή! Θα το κάνουμε  με τον Λούκ μετά από τρεις σχεδόν μήνες. Αι ντε!

Да сер!

Ωραία... Λοιπόν που είχαμε μείνει. Α ναι!

........................................................................ Μετα από πολύ ώρα....

Βάλαμε τα ρούχα μας και ξανά ανεβήκαμε στην μηχανή. Κρατήθηκα γερά από πάνω του και το χαμόγελο που είχε χαραχτει στα χείλη μου δεν έλεγε να φύγει.

Αφού φτάσαμε στο ξενοδοχείο, κατεβήκαμε και οι δυο. Μόνο που εγώ ανέβηκα λίγο πιο πριν από αυτόν. Συμφωνήσαμε να μην μάθουν οι άλλοι για αυτό.

THUG LIFE.

Ναι... Τέλος πάντων...

Πήγα στο δωμάτιο της Αφροδίτης και...

Γεια και πάλι!

3ο κεφάλαιο για σμρ. Δν ξρ αν θ ανεβάσω κι άλλο.

Προς το παρόν....

TILL NEXT TIME...

CYA 😘

#Bad Gang {Book 2}Where stories live. Discover now