~18~

2.5K 229 40
                                    

"Ο Τρεβορ, Σταμάτη είναι ο... 12ος ξάδελφος μου" του είπα. Και γεπ! Εγώ και αυτό το τούβλο είμαστε ξαδέρφια. Εντάξει, το ξέρω πως τα 12α ξαδέρφη είναι πολυυυ μακρινά ξαδέρφη όμως όταν πρωτογνωριστηκαμε με τον Τρεβ, γίναμε αμέσως κολληταρια, bros. Πριν καν μάθουμε αυτή τη μακρινή μας συγγένεια. Άρα ποτέ τίποτα δεν θα συμβεί μεταξύ μας.

"Α" ήταν το μόνο που είπε.

"Λοιπόν πρέπει να κλείσω για να νταντευσω αυτό το παράσιτο. Χάρηκα πάντως που τα είπαμε" του είπα και εκείνος μου απάντησε ένα 'κι εγω'. Αφού έκλεισα το κινητό μου, πήγα να καληνυχτίσω τον Τρελός και μετά έπεσα για ύπνο.

Το επόμενο πρωί, ξύπνησα από ένα γερό ταρακουνημα.

ΣΕΙΣΜΌΣ! ΒΟΉΘΕΙΑ ΧΩΡΙΑΝΟΙΙΙ!

Α. Λάθος. Ο Τρεβορ ήταν που ταρακουνιοταν και ροχάλιζε μη χέσω.

Γι αυτό τον λόγο τον έριξα κάτω από το κρεβάτι. Ακουστηκε ενα μεγαλο και ωραιο γκουπ.

"ΠΟΙΟΣ; ΤΙ; ΠΟΥ; ΠΟΤΕ;" φώναξε αγουροξυπνημενος ο Τρεβορ. Εγώ έσκασα τα γέλια. Εκείνος μου έριξε ένα μαξιλάρι τα όμορφα και υπεροχοτελεια μούτρα μου.

The secret side of me
I never let you see
I keep it caged
But I can't control it🎶🎶🎶

Το κινητό του Τρεβορ. Μιας και ήταν πιο κοντά σε εμένα το σήκωσα εγώ.

"Εμπρός?" Ρώτησα.

"Είναι... Εκεί ο Τρεβορ?" Με ρώτησε μια γυναικεία φωνή από την άλλη γραμμή.

"Ναι εδώ είναι. Ποια τον ζητεί?" Ρώτησα και ένα λοξό χαμόγελο άρχισε να σχηματίζεται στα χείλη μου.

"Εγώ είμαι η...

Γωγώς P. O. V.

Όταν έμαθα πως η Δήμητρα και η Αφροδίτη τα ξαναβρηκαν με τον Λούκ και τον Μιχάλη, έγινα έξαλλη. Οι ορμόνες φταίνε!

Εντάξει... Δεν έγινε κάτι με τα κορίτσια ακόμα μια χαρά φίλες είμαστε. Πάλι καλά!

Επέστρεψα στην Κομοτηνή.

Η εγκυμοσύνη μου, μέχρι στιγμής πάει καλά. Μου έχουν απομείνει ακόμα 5,5 μήνες μέχρι να γεννήσω αν δεν γεννήσω πρόωρα.

Κρίμα.

Κρίμα που δεν είναι κι εκείνος εδώ. Μαζί μου.

Εκείνος. Ο Κώστας. Το μόνο άτομο που αγάπησα πραγματικά.

Πολύ μελό δεν το έκανες μωρή?

Ε ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΚΆΝΩ;! ΈΓΚΥΟΣ ΕΊΜΑΙ! ΌΛΑ ΤΑ ΚΆΝΩ ΝΑ ΦΑΊΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΆ ΑΠΌ ΌΤΙ ΕΊΝΑΙ!

Μωρή μαλακω ηρέμησε. Μια ερώτηση έκανα! Πωωω

Έχεις δίκιο. Σορρυ. Γαμω τις ορμόνες μου μέσα!

Αφροδίτης P. O. V.

Memes.

Μόνο αυτό έχω πλέον να ασχολούμαι.

Τα μαθήματα της σχολής ξεκινούν σε δύο μέρες.

ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΥΥΝ!

Αφού πηγα και πήρα ψωμί, ξαναεπιασα το κινητό μου ώστε να δω και πάλι memes.

Δήμητρας P. O. V.

...

Γεια σας
Κλμρρρ
Τα λέμε!

Till next time....

Cya 😘

#Bad Gang {Book 2}Where stories live. Discover now