Ιωάννα P. O. V. After very long time...
Σε λίγο έχουμε κανονίσει να βρεθούμε με τα κορίτσια. Για αυτό άρχισα να ετοιμάζομαι. Θα πηγαίναμε σε ένα κλαμπ κάνα δυο τετράγωνα μακριά από εδώ.
Έβαλα ένα ανοιχτό μπλε, αέρινο φόρεμα, το οποίο έφτανε μέχρι λίγο πιο πάνω από το γόνατο. Τα μαλλιά μου τα έκανα μια γαλλική κοτσίδα και φόρεσα τις αγαπημένες μου μαύρες γόβες. Έβαλα λίγη mascara, λίγο eyeliner και λίγο κραγιόν. Πήρα το ανοιχτό μπλε τσαντάκι μου, το οποίο είχε κάτι μαύρα σχέδια επάνω του, οπότε ταίριαζε γάντι με το ντύσιμο μου.
Πήρα λεφτά, κλειδιά και αφού κλείδωσα την πόρτα έφυγα για να πάω να πάρω τα κορίτσια από τα δωμάτια τους.
Καθώς πλησίασα στο δωμάτιο της Αφροδίτης, άκουσα κάτι ψιθύρους.
"Δεν πρέπει να το μάθουν οι άλλες δύο Αφροδίτη. Δεν πρέπει" είπε μάλλον η Δήμητρα
"Έχεις δίκιο Δήμητρα. Μα πως θα γίνει αυτό;" ρώτησε η Αφροδίτη.
"Δεν ξέρω αδερφούλα. Δεν έχω ιδέα. Το μόνο που ξέρω είναι πως δεν πρέπει ούτε η Ιωάννα ούτε η Γωγώ... Εδώ που τα λέμε... Ούτε ο Σταμάτης, ο Κώστας και ο Δημήτρης δεν πρέπει να μάθουν πως εσύ με τον Μιχάλη και εγώ με τον Λούκ τα ξαναφτιάξαμε" είπε η Δήμητρα. ΌΠΑ! ΚΑΤΣΕ! ΤΙ ΣΤΟΝ- ΉΤΑΝ ΑΥΤΟ; ΤΑ ΚΟΡΊΤΣΙΑ ΤΑ ΞΑΝΑΒΡΗΚΑΝ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΥΟ;!
Πως; Ποτε; Γιατι;
Ανοίγω την πόρτα και μπήκα μέσα στο δωμάτιο με ταχύτητα αντάξια του Flash.
Και οι δύο γύρισαν και με κοίταξαν με σοκαρισμένες φάτσες.
"Ιωάννα τι κάνεις εδω;" με ρώτησε φρικαρισμενη η Αφροδίτη. Η φωνή της έτρεμε.
"ΓΙΑΤΙ; ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΦΤΙΆΞΑΤΕ ΜΑΖΊ ΤΟΥΣ;" Φώναξα εξοργισμενη. Από που και ως που τα έφτιαξαν μαζί τους;!
"ΣΚΆΣΕ! ΜΟΥ ΠΉΡΕΣ ΤΑ ΑΥΤΙΆ!" Μου φώναξε η Αφροδίτη. Την κοίταξα δολοφονικά και μου ανταπέδωσε το βλέμμα.
"Ιωάννα" ξεκίνησε ηρεμα η Δήμητρα και γύρισα την προσοχή μου πάνω της "Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να μας λες με ποιον θα είμαστε. Για σένα τους παρατήσαμε πριν τρεις μήνες. Και συ μετά μας έγραψες" συνέχισε. Όντως... είχαν ένα δίκιο. Αφού πήρα μια ανάσα ένευσα θετικά.
Αφού βγήκαμε από το δωμάτιο πήγαμε στο δωμάτιο της Γωγώς. Συμφωνήσαμε να της μιλήσω εγώ αργότερα.
Αφού την πήραμε, φύγαμε όλες μαζί και πήγαμε στο κλαμπ. Εγώ παράγγειλα ένα Τζιν Τονικ, η Αφροδίτη ένα ουίσκι και η Δήμητρα μια βότκα βύσσινο. Η Γωγώ δεν πήρε τίποτα λόγω της εγκυμοσύνης.
Αφού γυρίσαμε στο ξενοδοχείο, πήγαμε η κάθε μία στο δωμάτιο της. Ή έτσι ελπίζω τουλάχιστον.
Γειά σας!
Πως πάει;!
Εγκο είναι μια καρα! Και ξέρετε το γκιατι?
ΓΙΑΤΊ ΕΊΜΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΠΙΤΣΑΡΊΑ ΚΑΙ ΤΡΏΩ ΠΊΤΣΑ ΜΑΖΊ ΜΕ ΤΗΝ Littlemoroi05 ΚΑΙ ΤΗΝ seniorita__maritina BC I HAVE MAH BDAY TODAY BITCHESSSS
TILL NEXT TIME...
CYA 😘
YOU ARE READING
#Bad Gang {Book 2}
Teen Fiction"Αφήστε τα! Καίγεται ο κωλος μας!" Είπε ο Μιχάλης. "Ώστε καίγεται ο κωλος μας;" Ρώτησε δραματικά ο Σταμάτης. "Ναι φίλε μου. Καίγεται ο κωλος μας" απάντησε το ίδιο δραματικά ο Μιχάλης. "Θέλετε να πείτε ότι καίγεται ο κωλος μας;" Ρώτησε το ίδιο δρα...