Ιωάννας P. O. V.
Αχ... Γιατί έπρεπε αυτό να συμβεί σε εμένα; Γιατί;
Θα σκάσεις επιτέλους και θα πεις τι διατανο έγινε;😧
Α ναι! Λοιπόν, ηταν μια ηλιόλουστη μέρα του Νοέμβρη. Μόλις είχα γυρ-
Λοιπον, αυτό που θέλει να πει η κύρια από δω είναι ότι αφού γύρισε από τη σχολή πήρε μια Coca Cola από το ψυγείο, μετά άνοιξε το laptop και επειδή είναι άχρηστη, της έπεσε πάνω στο laptop και RIP το καημενουλικο το laptop.
Ω σκασε!
Τα σκατά μου πιάσε.
Σκούληκα
Της λάσπης 😒
"Heyyy" από την εσωτερική μου διαμάχη με έβγαλε ο ξάδερφος μου ο Τρεβορ.
"Hola mah friend!" Του είπα.
"Κοπως κοει κοσαι;" Με ρώτησε. Τώρα σοβαρά; Κορακιστικα; Α ρε τι τραβάω η χριστιανη...
"Κοει κομαι κοκα κολα(μόνο εμένα μου θυμίζει Coca Cola? 😂😂😂)" του απάντησα.
"Κοχαι κορο κομαι" συνέχισε να μιλάει Κορακιστικα.
"Κοει κοσαι κομα κολα κοκας" του είπα εγώ και εκείνος με αγριοκοίταξε και έφυγε μιας και είχε ραντεβού με την γκόμενα του. Ναι, ναι. Ξαναβρήκε γκομενα το παλικάρι.
I'm home alone...
ΟΠΌΤΕ ΘΑ ΔΩ ΤΗΝ ΤΑΙΝΊΑ ΜΟΝΟΣ ΣΤΟ ΣΠΊΤΙ 2!
Ταιργκιάζει και στο περιπτωση...
Ξαφνικά το κινητό μου άρχισε να χτυπάει.
"Παρακαλώ;" Ρωτησα μέσα από το τηλέφωνο.
"Τσουχτραααα" Ούρλιαξε ενθουσιασμενη η Γωγώ. Εγώ απλά γέλασα. Αυτές οι ορμόνες δεν της κάνουν καλό. Ήτανε που ήτανε... Τώρα απέγινε!
"Πως και μας θυμήθηκες μωρή σκουλικαντερα;" Την ρώτησα και εκείνη χαχάνισε.
"Να μωρέ... Μιας και είναι 29 Νοέμβρη... Τι θα έλεγες να πάμε στον Παρνασσό για σκι;" Ρώτησε γεμάτη ελπίδα.
"Έχουμε σχολή μωρή μουρλεγκο!" Της υπενθύμισα.
"Το ξέρω μωρή βλαμμένη! Εννοώ όταν σταματήσουμε για διακοπές" μου απάντησε με ένα 'duuuuh' τόνο στην φωνή της.
"Α οκ τότε. Αν είναι θα πάρω την Δήμητρα και θα της πω να το πει και στην Αφρο. 'Kay?" Την ρώτησα και εκείνη συμφώνησε.
Μόλις κλείσαμε το τηλέφωνο, πήρα την Δήμητρα.
Back to Dimitra's P. O. V.
Ξαφνικά, εκεί που πάω να απαντήσω στον Λούκ, χτυπα το κινητό μου.
Damn I'm a sexy bitch...
🎶🎶🎶
🎶🎶
🎶Το κινητό πάνω έγραφε 'Μωρή λερα' aka Ιωάννα.
"Ελα μωρή λερα! Πως πάει;" Την ρωτάω και ο Λούκ με κοιτάει σε φάση 'WTH is wrong with you?"
Γειαααααα
Τι κντ???
Sorry που άργησα να ανεβάσω απλά δεν είχα έμπνευση ούτε χρόνο 😢
Hope u liked the chapter! ❤
Till next time....
Cya 😘
KAMU SEDANG MEMBACA
#Bad Gang {Book 2}
Fiksi Remaja"Αφήστε τα! Καίγεται ο κωλος μας!" Είπε ο Μιχάλης. "Ώστε καίγεται ο κωλος μας;" Ρώτησε δραματικά ο Σταμάτης. "Ναι φίλε μου. Καίγεται ο κωλος μας" απάντησε το ίδιο δραματικά ο Μιχάλης. "Θέλετε να πείτε ότι καίγεται ο κωλος μας;" Ρώτησε το ίδιο δρα...