~33~

2.3K 200 11
                                    

Dimitra's P. O. V.

"Φάση πρώτη ονόματι 'K.G.F' completed!" μου ψιθύρισε η Αφροδίτη. Εγώ ενευσα θετικά.

"Λοιπόν, τώρα είναι η ώρα για να βάλουμε την δεύτερη φάση, ονόματι 'S.I.T', σε λειτουργία" της ψιθύρισα και χαμογελάσαμε σατανικά.

Αφού είδαμε το μωράκι της Γωγως (και του Κώστα), τον Εμμανουήλ - Δημήτριο (έτσι θα τον βάπτιζαν) ή αλλιώς Μάνο - Μήτσο, φύγαμε όλοι αφήνοντας τους γονείς μαζί με το μωράκι τους.

Πολυ μελό δεν το καταντήσαμε?

Συμφωνώ, Αυροσυνη. Συμφωνώ.

-____-... do NOT call me like dat!

Καλά. Αλλα...

Αλλα?

Πρέπει κάτι να κάνουμε για να βγούμε από την τόση μελουρα.

ΣΕΞ!

Αι στο διαολο ανωμαλαρα

Δήμητρα,...

ναι;

Είμαι το υποσυνείδητο σου, αλλά στη πραγματικοτητα είμαι η καταπιεσμένη σου πλευρά.

Ε; Wut?

Εννοώ πως είμαι οι καταπιεσμενες σου ανάγκες και τα καταπιεσμένα σου θέλω.

Δηλαδή μου λες πως καταπιέζω την ανάγκη μου για το σεξ;

Ναι

Μωρέ άντε μου στο διαολο που θα μου πεις πως στερούμε το σεξ!

=P και φυσικά δεν τις καταπιέζεις κουκλίτσα μου! Κάθε τρεις και λίγο όταν συναντιέσαι με τον Λουκ το καίτε... 

*blushes... fucking hard* ΤΈΡΜΑ Η ΣΥΖΉΤΗΣΗ!

'kay 'kay

Αφού τελείωσε αυτή η συζήτηση, πήγα στο δωμάτιο της Αφροδίτης.

"Wassup bitch?" την ρώτησα καθώς μπήκα μέσα στο δωμάτιο.

"Βαριέμαι που ζω" μου απάντησε ενώ συνέχισε να βλέπει Mr. Been.

"Let's start with dat shit aka να τα φτιάξουμε στον Σταμάτη και στην Ιωάννα" της είπα. Εκείνη χαμογέλασε σατανικά και κούνησε συνωμοτικά πάνω κάτω τα φρύδια της.   

Έκλεισε το laptop της και σηκώθηκε από το κρεβάτι της. Με πλησίασε και με πήρε αγκαζέ. Βγήκαμε από το δωμάτιο και εκείνη κλείδωσε την πόρτα. Ύστερα, πήγαμε προς το δωμάτιο στο οποίο έμεναν ο Μιχάλης και ο Λουκ.

"ΕΙ! ΠΑΙΔΕΣ! ΦΈΡΤΕ ΤΟΝ ΣΤΑΜΆΤΗ ΚΑΙ 'ΜΕΙΣ ΘΑ ΦΈΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΩΆΝΝΑ. GOT IT?" τους ανακοίνωσα και εκείνοι ένευσαν θετικά. 

Αφού φύγαμε....



wassup guysssss?!?

hope well =)

ayta....

till next time...

cya! =*

#Bad Gang {Book 2}Where stories live. Discover now