~6~

2.7K 283 25
                                    

Stamatis fucking P. O. V.

Αφού πακεταρισα, πλήρωσα το ξενοδοχείο και πήρα την μηχανή μου, έφυγα και πήγα στο λιμάνι. Εκεί είχαμε πει πως θα συναντηθούμε.

Μετά από πολυυυυ βαρεμάρα φτάσαμε επιτέλους Σύρο. Πάλι καλά πήγαμε με το ιδιωτικό τζετ της οικογένειας του Λούκ και όχι με το πλοίο, το αυτοκίνητο και μετά ξανά με το πλοίο.

Αφού φτάσαμε στην Σύρο, πήγαμε στο ξενοδοχείο των γονιών μου. Gold Hotel. Ξεπακεταραμε και πήγαμε μια βόλτα στην παραλία.

Οι άλλοι τέσσερις έπαιζαν beach volley. Ενώ εγώ, έκανα ηλιοθεραπεία έχοντας σε κοινή θέα τους υπέροχους κοιλιακούς μου. Είχα το καπέλο μου πάνω στην μούρη μου ώστε να μην με χτυπάει ο ήλιος.

Ξαφνικά, ακούω μια πολύ γνώριμη φωνή. Αυτή τη φωνή θα την αναγνώριζα παντού. Την άκουγα για 18 ολόκληρα χρόνια. Είναι η φωνή της αδερφής μου. Είναι η φωνή της Γωγώς.

"Αι μωρή! Αργοκινητη χελώνα! Προχώρα!" Φώναξε σε κάποιον.

"Ποιον είπες 'αργοκινητη χελώνα' μωρή σκουλικαντερα του βαλτου" απάντησε μια άλλη φωνή. Κάτι μου θυμίζει, αλλά τι; "Δεν φτάνει που με φορτώσατε σαν το μουλάρι, μιλάς και από πάνω! Σαλουφαααα!" Συνέχισε η φωνή. Bingo! Αυτό είναι! Είναι η Δήμητρα. Μόνο αυτή μιλάει έτσι... Αλλά τι κάνουν εδω; Και αν τις δουν οι υπόλοιποι;

"Γιατ-" πήγε να πει η Γωγω όμως η Δήμητρα την σταμάτησε.

"Σκάσε! Κοιτάξτε!" Είπε η Δήμητρα.

"Τι να κοιταξουμε;" την ρώτησε η Γωγώ.

"Τ... Τα... αγο... αγορια" απάντησε σοκαρισμένη η Δήμητρα.

"ΤΑ ΠΟΙΑ;!" φώναξαν όλες μαζί. Άρα είναι και οι τέσσερις τους εδώ. Και...

Ο ΓΑΜΩ ΤΟ! ΜΑΣ ΕΊΔΑΝ!

Fuck mah fucking life

Η ζωή μου είναι και επίσημος ΣΚΑΤΑ !

Γιατί ζωή μου το κάνεις αυτο; Γιατί;

"Πάμε να φύγουμε" είπε η Γωγώ και τα κορίτσια συμφώνησαν. Πάλι καλά. Δε είχα καμία όρεξη να τους ακούω να τσακώνονται και μετά να φωνάζω και γω.

Γειααα

Τι κάνετε?

Μικρό κεφ. Συγγνώμη 😔 αλλά δν προλαβαίνω.

Αυτό το κεφάλαιο το έγραφα όταν είχαμε Μαθηματικά 😂😂😂

Till next time...

Cya 😘


#Bad Gang {Book 2}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin