~20~

2.6K 220 34
                                    

Still Ιωάννας P. O. V.

Ουιιι! Σήμερα ξεκινάνε τα μαθήματα στη σχολή! Είμαι τόσο χαρούμενη (#nottt-_-).

Πρώτη μέρα στην σχολή...

Θέλω. Να. Φύγω. ΒΑΡΙΕΜΑΙΙΙ!

"Μπορείτε να φύγετε πλέον παιδιά"

ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!

ΕΛΕΥΘΕΡΊΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

Αφού έφτασα στο σπίτι...

Μπήκα μέσα στο διαμέρισμα.

Ω γλυκό μου σπίτι πόσο μου έλειψες!

Πήγα και αγκάλιασα το ψυγείο, μετά την τηλεόραση, ύστερα το λαπτοπ και μετά τον Τρεβορ.

Όπα. Γιατί αγκάλιασα τον Τρεβορ?

Δεν πρέπει να χαίρομαι τόσο πολύ. Με κάνει να αγκαλιαζω μαλάκια...

"Πως και η ξαφνική αγκαλιά?" Με ρώτησε αυτό το βλαχαδερο.

"Απλά χαίρομαι που γύρισα στο σπίτι" του είπα και εκείνος ένευσε από συμπαράσταση. Κωλοφαρδο αρμαντιλο της Ισπανίας! Τελείωσε τις σπουδές του πέρυσι!

"Ει! Πρόσεξε τα λόγια σου σαλαμανδρα της Πολωνίας!" Μου είπε. Που γαμω το! Δυνατά το 'πα αυτό; Και τι εννοεί με το 'σαλαμανδρα  της Πολωνίας'; Ε; ΜΟΙΆΖΩ ΕΓΏ ΜΕ ΣΑΛΑΜΑΝΔΡΑ; ΌΧΙ ΠΕΊΤΕ ΜΟΥ! ΜΟΙΆΖΩ ΕΓΏ ΜΕ ΣΑΛΑΜΑΝΔΡΑ;!

"Δεν βλέπουμε καμιά ταινία λέω εγώ;" Πρότεινα. Άμα δεν μου απασχολούσε κάτι την προσοχή αμέσως ΤΏΡΑ, θα τον βρουν νεκρό σε κάνα χαντάκι!

"Οκ" μου απάντησε και διάλεξε μια ταινία στο λαπτοπ.

"Τι ταινία θα δούμε; " Τον ρώτησα. Εκείνος χαμογέλασε σατανικα.

"Τα κίτρινα γάντια. Χιχιχι"ειπε και χαχάνισε σαν γριά μάγισσα με κρεατάκια.

"Οκ..." είπα και κάθισα δίπλα του.

Μόλις τελείωσε η ταινία...

Δάκρυα κυλουσαν από τα γαλάζια σαν πάγο μάτια μου... Από το γέλιο που έριξα.

Αφού έκλεισε το λαπτοπ, σηκώθηκε και πήγε στο δωμάτιο. Μετά από λίγο, ήρθε ντυμένος.

"Χευ! Που πας;" Τον ρώτησα.

"Για να κάνω τατού" μου απάντησε. Εγώ τον ρώτησα αν μπορούσα να έρθω μαζί του.

"Αφού εσύ την τελευταία φορά που σε είδα είχες τατουάζ. Γιατί να έρθεις;" (Αν θυμαστε, στα πρώτα κεφάλαια του Girl VS Boys, η Ιωάννα είχε δείξει στους συμμαθητές της τα τατουάζ της.) Με ρώτησε σηκώνοντας το ένα του φρύδι.

"Αυτά ήταν χενα και πλέον έχουν φύγει. Τώρα θέλω να κάνω κανονικά" του απάντησα.

"Οκ τότε. Ντύσου και πάμε"

Έβαλα μια μαύρη αμανικη  μπλούζα η οποία έγραφε 'I'm wearing black to mourn the death of my motivation' , ένα μαύρο τζιν σορτσάκι, ένα ζευγάρι μαύρα, δερμάτινα πέδιλα με 'χρυσό'  λουράκι και ένα μαύρο δερμάτινο τζάκετ.

Αφού ντύθηκα πήγαμε στο τατουαζαδικο, τατουατζιδικο, όπως και να το λένε τέλος πάντων!

Ωραία διακόσμηση έχει αυτό το μέρος. Και ακόμη καλύτερος είναι και αυτός που χτυπάει τα τατού.

Αλλά σαν τον Σταμάτη... Δεν έχει! Εντάξει, δεν πάω καλα. Έχω κολλήσει άσχημα... Δεν θα μου βγει σε καλό στο τέλος.

Ο Τρεβορ...

Γεια σας!

Σας έλειψα???

Εμένα μου λείψετε!!!

Θα μου πείτε... Πριν 1,5 ημέρα ανέβασα, αλλά και πάλι!

Θυμάσαι καθόλου τα κίτρινα γάντια?

Τλκ hena ήταν τα tattoo..

Τι λέτε να έκανε ο Τρεβορ?

Όλα αυτά στο επόμενο κεφάλαιο του....

#Bad Gang!!!

Spoil: θα μάθετε όσοι ξέρετε και πως γίνεται αυτό : 👌👈 😏..........  😂

Till next time...

Cya 😘

#Bad Gang {Book 2}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora