~13~

2.6K 235 24
                                    

Δήμητρας P. O. V.

Αφού γυρίσαμε στο ξενοδοχείο, πήγα και άλλαξα. Έβαλα μια αμάνικη κόκκινη μπλούζα και ένα γκρι σορτσάκι και πήγα στο δωμάτιο του Λούκ.

Μπήκα χωρίς να χτυπήσω. Τι σόι κοπέλα του είμαι αν χρειάζομαι να χτυπήσω;!

Αφού μπήκα τον είδα ξαπλωμένο στο κρεβάτι να διαβάζει ένα βιβλίο :

Αφού μπήκα τον είδα ξαπλωμένο στο κρεβάτι να διαβάζει ένα βιβλίο :

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Μόνο σε μένα αρέσουν οι κοιλιακοί του;

Πήγα δίπλα του και έπεσα με φορά πάνω στο κρεβάτι. Τότε με κατάλαβε το γαϊδούρι που δεν ξέρει τι του γίνεται. Γύρισε και με κοίταξε. Άφησε το βιβλίο στο κομοδίνο του. Μου χαμογέλασε και με πήρε αγκαλιά.

"Που είχες παει;" με ρώτησε ακόμη χαμογελώντας.

"Σε ένα κλαμπ" του απάντησα διστακτικά. Το βλέμμα του σκληρυνε. Με κοίταξε με ένα βλέμμα που έλεγε 'και τι έγινε εκει;'. Εγώ τον φίλησα στο μαγουλο και του είπα πως απλά βγήκαμε και οι τέσσερις μαζί για ένα ποτό. Δεν έγινε τίποτα πάρα πάνω - που όντως δεν έγινε. Εκείνος χαμογέλασε απαλά και με φίλησε κτητικά στο στόμα.

Πόσο μου αρέσει όταν ζηλεύει - είναι ακόμα πιο σεξυ από ότι συνήθως.

Αφού πέρασαν μερικά δευτερόλεπτα αρχίσαμε να βγάζουμε ο ένας τα ρούχα του άλλου. Ήταν η τελευταία μέρα πριν αρχίσουν τα μαθήματα. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΆ ΔΕΝ ΘΑ ΧΆΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΊΑ ΝΑ ΚΆΝΟΥΜΕ ΈΝΑ ΆΡΙΣΤΗΣ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ ΣΈΞ! (#σεξομανής_ας_φακ)

Μετά από αυτό πέσαμε για ύπνο.

Αφροδίτης P. O. V.

Αφού γυρίσαμε στο ξενοδοχείο, πήγα στο δωμάτιο μου. Έβαλα το νυχτικο μου και ξάπλωσα στο κρεβάτι. Μετά από λίγο αισθάνθηκα ένα χέρι να ακουμπάει το μάγουλο μου. Ήμουν έτοιμη να ουρλιαξω. Μέχρι που μυρισα το άρωμα του. Το άρωμα του Μιχάλη. Γύρισα προς το μέρος του και τον φίλησα.

Εκείνος ανταπέδωσε και άρχισε σιγά σιγά να μου βγάζει το νυχτικο. Εγώ άρχισα να του βγάζω το τζιν και την μπλούζα που φόραγε. Είχαμε μείνει πλέον και οι δυο με τα εσώρουχα. Μετά από κάτι δευτερόλεπτα, ήμασταν χωρίς αυτά. Τα υπόλοιπα τα καταλαβαίνετε.

ΤΟ ΕΠΌΜΕΝΟ ΠΡΩΊ....

ΤΟ LITTLEDHAMPIR04 ΤΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΠΩΣ ΛΕΙΠΑΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΣΗΜΕΡΗΝΟ ΚΑΦΑΛΑΙΟ ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΟ. Και πολύ ανώμαλο.. ΑΠΛΑ ΤΟ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΠΗΓΚΕ ΠΕΡΙΠΑΤΟ !

ΑΥΤΑ....

TILL NEXT TIME...

CYA😘

#Bad Gang {Book 2}Where stories live. Discover now